Onko kellään palstalaisella sellaista miestä joka hemmottelee, laittaa esim hyvää ruokaa?
Osoittaa välittävänsä.
Mulle on lämmitetty korkeintaan hernekeittoa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni, tekee herkullisia ruokia ♥️ kokkaamme ja leivomme myös yhdessä.
Juuri äsken teimme suklaakakun, ollaan oltu nyt 20 kk naimisissa, mies haluaa juhlia kanssani 😍♥️Onnea teille!
Kiitos ☺️🌺
Vierailija kirjoitti:
Mun mies laittaa mulle ihania ruokia melkein joka päivä. <3
Munkin mies kokkaa mulle ihanaa ruokaa melkeen päivittäin
Vapaapäivinään tekee aina ruokaa muulloin ei ole ruoka-aikaan kotona. Osoittaa joka päivä rakastavansa.
En osaa pitää ruuanlaittoa hemmotteluna. Se on normaaliarkirutiini. Lopputulos aina hyvä, koska mies osaa laittaa ruokaa. Hemmottelua meillä on puolin ja toisin joka päivä. Pieniä asioita, jotka saavat tuntemaan olon rakastetuksi.
Kaasugrilli on miehen bravuurialuetta. Mieheni osaa grillata monenlaista ruokaa kaasugrillissä; myös minulle mieluista ruokaa hän grillaa. Itse en osaa grillata grillissä yhtään mitään, ei ole tarvinnut kun mies hoitaa grillimestarin hommat.
Lisäksi mies hemmottelee minua monella tapaa makuuhuoneen puolella... Tästä en tietenkään kerro mitään edes ystävättärilleni.
Laittaa kyllä ruokaa, äsken teki pizzaa. Tekee muutoinkin kotitöitä ja minä puolestani pihatöitä. 25 vuotta yhdessä ja elämä sujuu jouhevasti.
Tuollaisessa on se huono puoli, että roolit saattavat sekoittua.
Nainen ei pysty näkemään kyökkipiikaa miehenä. Sitten tulee näitä, että nainen lähtee hakemaan mieheyttä jostain alfoista.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei pysty näkemään kyökkipiikaa miehenä. Sitten tulee näitä, että nainen lähtee hakemaan mieheyttä jostain alfoista.
Sanoo naiseton mies.
Et ole hiffannut tätä juttua.
Vierailija kirjoitti:
Normaali nainen ei pidä kokkaava ihmistä (minkään sukupuolista) kyökkipiikana. Kertoo siis vain sinun vajavaisesta ymmärryksestäsi, jos sekoitat kokin ja piian toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä vaan kuinka moni mamma katselee pikkarit märkänä kun alfakeittömestari Kape Aihinen käy kaappaamassa keittiöitä. Samalla mammat toivovat, että kaappaisi muutakin ;)
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä taas "minä tiedän naisista enemmän kun naiset itse, vaikka ainoa kokemus naisista on äitiliini."
Vierailija kirjoitti:
Sitä päivää odotellessa on hyvä nauttia miehen taidoista niin keittiössä kuin makkarissakin. Aito alfahan ei piikomiseen sorru, vaan tekee keittiöhommatkin miehekkäästi.
Minä laitoin 10 vuotta. Sitten vaimo lähti.
m45
Just se lähti tuonne grillaamaan isoa entrcote-pihviä ja korkkas hyvän punaviinin. Sitä ennen sain aperitiiviksi oliivilajitelman ja Martini Spritzin. Ei voi valittaa.
En mä kyllä tuollaiseen alkaisi.
Jos en kelpaa omana itsenään niin parempi ilman naista sitten.
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä tuollaiseen alkaisi.
Jos en kelpaa omana itsenään niin parempi ilman naista sitten.
Siis huomiomaan toista ihmistä parisuhteessa?
Millausta suhdetta se herra sitten oikein haikailee?
Kaikki huomio vain sun suuntaan?
Minulla on ihan mieletön mies. Kokkaa ravintolatason ruokaa, osaa tehdä remonttia, hoiti lapsia ihan tasavertaisesti. Kyllä näitä helmiä on. Ne pitää osata pitää :)
Itse en osaa pitää ruoanlaittoa tai aamukahvin keittoa hemmotteluna mutta pidän kyllä siitä kun mieheni näitä tekee. Arkisia rutiineja ne ovat enemmänkin.
Sen sijaan ilahdun aina siitä, kun mies puhdistaa ja lankkaa minunkin golfkenkäni, huoltaa pyöräni pyytämättä, tuo joka viikonloppu ruokaostokset tehdessään leikkokukkia, kiillottaa iltaisin kaikki keittiöntasot tahrattomiksi (valvoo minua myöhempään ja kuuntelee keittiössä usein jotain musiikkia ja lueskelee siellä)... On itse asiassa monta kivaa asiaa, joita hän tekee ihan vain ilahduttaakseen minua.
Mä tykkään huomioida kumppania. Se tosin loppuu lyhyeen, jos huomaan ettei se ole vastavuoroista ja toinen on itsekäs/pihi vauva. Kuinka vaikeaa on keittää aamukahvit tai vaikkapa käydä kaupassa ja laittaa ruokaa, ku tietää että toisella on pitkä päivä? Sänkyhommissa sama juttu. Vastavuoroisuus ja kuuntelemisen taito on tärkeintä. Olen nykyään sinkku ja kynnys suhteeseen on korkealla. En ymmärrä miksi ihmiset eivät voi olla mukavia toisilleen ja ilahduttaa kumppania päivittäin sanoilla tai teoilla.
Joka päivä melkein tulen töistä valmiiseen ruokapöytään, kun mies on kotona noin tunnin ennen minua. Kotityöt ja kaupassa käynti. Illalla täytellään sängyssä yhdessä sanaristikoita ennen nukkumaan menoa.