Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään palstalaisella sellaista miestä joka hemmottelee, laittaa esim hyvää ruokaa?

Vierailija
24.07.2020 |

Osoittaa välittävänsä.

Mulle on lämmitetty korkeintaan hernekeittoa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli. Siivosin kun se oli koulussa ja kokkasin sille ruuat kun tuli kotiin

Vierailija
2/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni! Tänään kyllä laittoi lounaaksi hernekeittoa, mutta hienosti maustettua ja kermaista. Ja illalla viiniä, leipiä ja hienoa musiikkia. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies laittaa mulle ihania ruokia melkein joka päivä. <3

Vierailija
4/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni! Tänään kyllä laittoi lounaaksi hernekeittoa, mutta hienosti maustettua ja kermaista. Ja illalla viiniä, leipiä ja hienoa musiikkia. :)

Voi.... olen kateellinen

Ap

Vierailija
5/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän ap tekee miehelleen? Ei niin mitään, voisin veikata 

Vierailija
6/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä niska- tai jalkahierontaa?

Olisin ihan kuumana huomioivasta miehestä. (Sopiva tietysti muutenkin)

Ap

Vierailija
7/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostaakin kokopäivätoimisesti työllistävä nainen!

Vierailija
8/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi.... olen kateellinen

Ap

Vinkki: Ole iloinen, hemmottele iloisesti ja kerro sitten iloisesti, että olisi ihanaa saada jotain kaunista, ihanaa hemmottelua ja hassua yllätystä joskus häneltäkin.

Vierailija
9/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni, tekee herkullisia ruokia ♥️ kokkaamme ja leivomme myös yhdessä.

Juuri äsken teimme suklaakakun, ollaan oltu nyt 20 kk naimisissa, mies haluaa juhlia kanssani 😍♥️

Vierailija
10/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies huomioi joka päivä minua jotenkin, tekee hyvää ruokaa viikonloppuisin tai vie ulos syömään. Mielellään kokkaisi arkenakin, mutta yrittäjänä tekee pitkää päivää. Yhdessä yli 30-vuotta. :)

Vierailija
11/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni, tekee herkullisia ruokia ♥️ kokkaamme ja leivomme myös yhdessä.

Juuri äsken teimme suklaakakun, ollaan oltu nyt 20 kk naimisissa, mies haluaa juhlia kanssani 😍♥️

Onnea teille!

Vierailija
12/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies huomioi joka päivä minua jotenkin, tekee hyvää ruokaa viikonloppuisin tai vie ulos syömään. Mielellään kokkaisi arkenakin, mutta yrittäjänä tekee pitkää päivää. Yhdessä yli 30-vuotta. :)

Ihanaa.🥰

Vierailija
13/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oon iltavuorossa viikonloppusin, mies laittaa ruoan uusien vielä kun tulen töistä. Usein jotain pataruoka, ja kyllähän se maistuu jos on ollut illan töissä. Mies myös nauhoittaa mun lemppari ohjelmia kun oon töissä. Itse taas vapailla teen ruokaa mistä mies tykkää, kokataan muksujen kanssa yhdessä😃

Vierailija
14/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei osaa laittaa ruokaa, mutta peittelee minut iltaisin, hieroo jalkoja ja ostaa tavaroita, joita katsoo minun tarvitsevan (polkupyörän takavalo, langaton kaiutin, lämpöpeitto...)

Vierailija
15/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista miestä sanotaan homoksi.

Vierailija
16/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tekee ruokaa, hoitaa omat pyykit, käy kaupassa. Ihan rouhea rokkari muuten.

Vierailija
17/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies 😍 laittaa ruokaa, tiskaa, hieroo ja hellii. Osaan arvostaa!

Vierailija
18/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on järkyttävän hyvä mies. Kokkaa halutessaan kokkitasoisesti, osaa rakentaa, korjata ja tehdä oikeastaan mitä vain. Lisäksi hyvässä valkokaulusvirassa. En ymmärrä mitä olen tehnyt saadakseni tämän onnen. Olette ainoat jotka tästä tietää, IRL en uskalla puhua edes ystäville. Kell’ onni on, se onnen kätkeköön.

Vierailija
19/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyinen aviomies hemmottelee ja laittaa ruokaa siinä missä minäkin. 14 vuotta jaksanut ja yhä huomioi. Yhä muistan, kun suhteen alkuaikoina menin hänen luokseen ekaa kertaa iltavuorosta. Pillahdin itkuun, kun hän oli tehnyt minulle iltapalan. Pienetkin arkipäivän huomionosoitukset ovat niin merkityksellisiä, pieni suukko, peittely, migreenin iskiessä huolehtii lääkkeen, pimeän huoneen ja kylmän pyyheen otsalle. Joskus sitä vaihtamalla paranee. 

Vierailija
20/49 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen kaikkea kivaa pirskahtelevalle vaimolleni.

T: Uljas 72v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi