Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko +40 vuotiaall naisella mahdollisuutta saada parisuhde ikäisensä kanssa?

Vierailija
24.07.2020 |

Olen tovin ollut sinkkumarkkinoilla ja kiinnostuneet miehet ovat kuusikymppisiä. Oman ikäiset miehet eivät vilkaisekaan. Onko tämä nyt siis näin, että täytyy tyytyä eläkeiän korvilla olevaan mieheen, jos jotain haluaa. Olen ikäiseni näköinen, en kaunis, en rumakaan, vaan ihan tavis.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tarjokkaat on jotain 3 - 15v minua nuoremmat. Vähemmistönä ikäiseni tai minua vanhemmat.

Vierailija
22/24 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko rahaa?

Vähän kärjistetysti sanottu, mutta oikeassa olet. Parikymppiselle naiselle tapoja saada haluamansa mies saattavat olla timmi kroppa ja suloiset kasvot, joita ei nelikymppisillä välttämättä ole. Nelikymppiselle taas omistusasunto ja elämänkokemus, joita ei parikymppisellä välttämättä ole.

Jaa, no mulla ei ole nelikymppisenä omistusasuntoa, eikä elämänkokemustakaan (paitsi tietyistä asioista, sairauspainitteisista). Eikä timmiä kroppaa ja kauniita kasvoja. Ehkä olen toivoton tapaus.

Ihan huttua, kaikille löytyy kyllä seuraa jos yksin ei kestä. Se on sitten jo toinen juttu mistä voi puhua ja mitä voi tehdä yhdessä. Mutta älkää nyt naiset viitsikö inistä etteikö miestä löytyisi vähintään kevytsuhteeseen.

Mitä enemmän pyörittää päässään tuota en varmaan enää kelpaa- kelaa sitä varmemmin se myös toteutuu. Toisaalta yksinelo päihittää mennen tullen paskan suhteilun. Oottako työ oikeesti vähän tyhmiä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kesällä työskentelemään n. 20 vuotiaiden kanssa kuukauden ajan. Ja pakko sanoa, voi Jeesus, en jaksais kuunnella niitä juttuja yhtään enempää. Kyllä naisessa pitää olla sisältöäkin.

Vierailija
24/24 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monet reilusti nuoremmat miehet ovat hyvinkin kiinnostuneita kypsemmistä naisista!