Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ranne kipeä.

Vierailija
18.06.2013 |

Viime torstaina alkoi ranteessa tuntumaan vähän kipua työpäivän aikana. Illalla ranne oli kipeä ja turvonnut. Perjantaina menin normaalisti töihin ja tein samaa hommaa kuin torstaina.Perjantain aikana kipu alkoi säteillä sormiin ja kyynärpäähän. Viikonlopun olin vapaalla ja lepuutin kättä, joka olikin sunnuntai iltana jo vähän parempi. Eilen taasolin töissä. Aamupäivällä kipu oli siedettävällä tasolla mutta iltapäivästä tuntui jo todella pahalta. Illalla makasin vain sängyssä. Kipu oli niin kova,ettei pystynyt tekemään yhtään mitään.

Tuntuu, että kädessä ei pysy mikään. En saa kunnolla otetta. Puristusvoima on melkein kokonaan kadonnut ja kädellä ei voi tehdä mitään.Käsi on turvoksissa vain iltaisin jos olen tehnyt oikealla kädellä paljon töitä. Kipu tuntuu kuitenkin koko ajan. Levossa se on siedettävää, mutta jos kädellä yrittää jotain tehdä, sattuu niin kovin että kyyneleet tulee silmiin.

Mitä tämä oikein on?  Parin tunnin päästä taas alkaisi työt ja olen miettinyt että menenkö vain suosiolla sinne vai soitanko terveyskeskukseen. Ei olisi kuin kolme päivää töitä ennen lomaa. Mutta tämän käden kanssa ne kolme päivää tuntuu kolmelta viikolta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tämä? Aika yleistä, jos käyttää paljon hiirtä. 

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00269

Vierailija
2/2 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet kuulostavat kyllä samoilta, mutta en kyllä käytä hiirtä. Olen tosi harvoin tietokoneella eikä meillä ole tavallista hiirtä. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi