mieheni ex
voi vide mieheni ex ei suostu muuttamaan pois vaan vetoaa kovasti lapsiin jotka ovat jo aikuisia siis 18 ja 19. mitä ihmettä pitäs tehä kun ollaan oltu jo yli vuos kimpassa. kertokaa mielipiteitä
Kommentit (44)
Se akka on narsku pahimmasta päästä!!!!! Käyttää hyväksi mies poloa, onnea sitä tulette tarvitsemaan todella paljon. Tiedän kokemuksesta, olen itse ollut vastaavan laisessa tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 10:50"]
talo oli jo rakennettu ja mies todellakin maksanut kaiken lasten menot ja vaatteet, ei äiti edes järjestänyt oman lapsensa yo juhlia eikä ole edelleenkään vaimo vaan avokki. yhteiset tuttavat ovat kertoneet koko tilanteen
[/quote]
Juu, jutteleppa sen vaimon kanssa. Voit saada ihan eri kertomuksen. Ne tuttavatkaan ei kaikkea tiiä...
Tähän täytyy kommentoida, että oma ex-mies syöttää ihan täyttä pajunköyttä tulevalle vaimolleen. Miten hän on muka kustantanut kaiken ja elättänyt perhettä. Totuus on, että mies on saanut potkut melkein joka paikasta, ollut työttömänä ja opiskelijana ja olen elättänyt miestä 15 vuotta (tiedän, olen sinisilmäinen). Pointti kuitenkin on, että tuo nainen uskoo tätä ex-miestä ja on nyt menossa hänen kanssa naimisiin!!!!
Eli kaikkea ei kannata uskoa...todellakaan.
Vaimo vetoaa lapsiin-lapset ei halua olla äidin kanssa tekemisissä. Minusta tässä on joku ristiriita. Jos lapset asuu siellä (miksi muuten vedottaisiin lapsiin?), miten ne voi olla olematta tekemisissä äidin kanssa?