Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni 22v on raskaana.

Vierailija
17.06.2013 |

Vauva on kuulemma toivottu. En käsitä, miten 22 -vuotiaalla voi olla odotettu raskaus?! 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko siellä on se ikärasisti liikkeellä.

Vierailija
2/15 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ikä olla raskaana ja synnyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse käsittää. Elämä ympärilläsi menee eteenpäin, jokaisella ihmisellä sen oman polkunsa mukaan. Ei muiden valintoja tarvitse ymmärtää, koska eivät ihmiset ilot ja surut siitä sinun ymmärryksestäsi ole kiinni.

Ystäväsi on saamassa toivomansa lapsen, ja on toivottavasti äitinä onnellinen ja tasapainoinen. Ystävänäsi sinun tehtäväsi on tukea häntä ja iloita hänen onnestaan. Jos sinulla on jotain asiaa vastaan, kunnon ystävä pitää mölyt mahassaan.

Vierailija
4/15 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 22-vuotiaana erittäin toivotusti raskaana. Johan siinä oli ehtinyt sitä kuuluisaa nuoruutta elää ihan riittävän monta vuotta. Kun aloittaa ajoissa...

Vierailija
6/15 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 22:06"]

Minä olin 22-vuotiaana erittäin toivotusti raskaana. Johan siinä oli ehtinyt sitä kuuluisaa nuoruutta elää ihan riittävän monta vuotta. Kun aloittaa ajoissa...

[/quote]

Sama täällä, tuota ennen olin ehtinyt olla jo kerran aiemminkin raskaana, mutta se raskaus päättyi ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan.

Vierailija
7/15 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 21 vuotias kun sain plussan testiin, raskaus oli erittäin toivottu ja odotettu. Tärppäsi vasta 11kk yrittämisen jälkeen.

Olin 22 kun sain oman lapseni ja voi kyllä, nautin hurjasti äitiydestä.

Vierailija
8/15 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis <3 Sä olet kyllä reipas täti. Taas uusi näkökulma.

Vierailija
9/15 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin ystäväni on raskaana, ja hänkin on 22-vuotias. Odottaa, ajattele, TOISTA lasta jo! Eikö ole käsittämätöntä? 

Joopa joo. Ystäväni molemmat raskaudet olivat toivottuja. Niin kauan kuin muistan, hän on halunnut lapsia. Onnensa kukkuloilla tuntuu olevan kun saa puuhata lapsensa kanssa ja olla äiti. Mies on kans niin sitoutunut perheeseensä että! 

Vierailija
10/15 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin ystäväni on raskaana, ja hänkin on 22-vuotias. Odottaa, ajattele, TOISTA lasta jo! Eikö ole käsittämätöntä? 

Joopa joo. Ystäväni molemmat raskaudet olivat toivottuja. Niin kauan kuin muistan, hän on halunnut lapsia. Onnensa kukkuloilla tuntuu olevan kun saa puuhata lapsensa kanssa ja olla äiti. Mies on kans niin sitoutunut perheeseensä että! 

Vierailija
11/15 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/15 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/15 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/15 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ois itsekin raskaana.. ikää juurikin tuo 22v. Ennestään 3v tyttö. Olenpa kummallinen!

Vierailija
15/15 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukaan mamma ei kysy että millä elättää mukelonsa???  onko työ, onko toimeentulo??? Kysyn veronmaksajana.  Sekopäistä porukkaa täällä. Lisääntykää! Lisääntykää! Kyllä muut elättävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan