Tämäkin vielä tässä vanhenemisessa: nenäkarvat kasvaa
Onko muilla keski-ikäisillä naisilla samaa? Nenäkarvoja pitää leikata tai trimmata? Ärsyttää, kun muutenkin joka paikkaa joutuu restauroimaan.
Kommentit (12)
No olen keski-ikäinen mies ja tunnistan ongelman.
No kyllä. Ihan ällöä. Tarvin nenätrimmerin.
Joo, ja viikset 😒 Ukolla alkanut puskea karvaa korvista, odotan koska mullakin alkaa 😳
Trimmerin ostoon täytyy lähteä. Saas nähdä, koska joutuu partakoneen ostamaan. Ap
vastustuskyky kun vanhassa heikkenee niin tarvii kehon sisäänmenoaukoissa olla enemmän portinvartijoita, kuten nenäkarvoja. Älkää nyt niittäkö pois pikku apureitanne :(
Vierailija kirjoitti:
Mutta kasvaako myös nenä?
Nenä ja korvat kasvaa ihmisellä hautaan asti.
Nenäkarvoista katson peilin kautta sivusta ja vähän sieraimia painelemalla, et mitkä on sellaisia jotka tulee törkeästi ulos. Ne nypin pinsetillä pois. En voi väittää, etteikö sattuisi, mutta ei niitä onneksi kovin monta kerralla tarvitse poistaa.
Viiksien kohdalla nypin myös ne vahvimmat ja pisimmät karvat. Pienemmät ja hennommat jätän kasvamaan. Kyllä näin viisikymppisellä saa hennot viikset olla. Karvat on onneksi vaaleita. Voi olla että suhtautuisin toisin, jos viikset olisivat tummat.
Omalla miehellä on korva- ja nenätrimmeri. Kyllä se kuuluu keski-ikäisen varustukseen siinä missä verenpainemittarikin.
Ei kai naisella voi kasvaa nenäkarvoja?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai naisella voi kasvaa nenäkarvoja?
Oon 33v nainen ja mulla on aina kasvanut nenäkarvoja 😆
Joo nenätrimmerin ostin ihan clas ohlsonilta kun täytin 30, 35 aikaan huomasi tosiaan että alkoi kasvaa. Samoin ne parit viiksikarvat jotka on tosi paksut yksi tai kski
Huomasin eilen saman. Kai se pitäis vähän siistiä ettei suussa asti roiku. Ärsyttäö kun partaakin pitäis jaksaa ajella.
N40