Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Musta on tainnu tulla ikuinen sinkku/yh :(

Vierailija
17.06.2013 |

Miesrintamalla on ollu niin hiljaista, että olen unohtanut koko miesrintaman. En ole kiinnostava edes lavatansseissa.

Olen lihonut enkä jaksa muutenkaan pitää ulkonäöstä enää huolta. Miksi pitäisin kun en alunperinkään kiinnostanut ketään? Onneks on sentään lapsi tehtynä.

Välillä tää yksinäisyys ahdistaa ja itkettää, mutta jotenki tähän on jo aika hyvin turtunu :(

Oon 33v.

PS. Näin tänään lapseni isän sattumalta, iski ihan kauhea ikävä miestä ja sitä perhettä, mikä meillä ois ollu :((

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure sitä kusipäätä. Jätä hiilarit niín olet 3 kk:n kuluttua 12 kiloa hoikempi. Sen jälkeen palkitset itssessi kampaajaalla ja uusilla vaaatteilla, ja hups! - ovellas onkin jonooa! :)

Vierailija
2/12 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi yh:t eivät voi olla onnellisia yksin lasten kanssa? Miksi pitää epätoivoisesti etsiä miestä? Olen itse kolmen lapsen yh ja onnellinen sellainen. En kaipaa enkä edes halua miestä meidän elämään. Harvoin uusperhekuviot kuitenkaan onnistuu. Ala elämään laadukasta elämää lapsesi kanssa ja lopeta haikailu. En ole tässä tilanteessa omasta tahdostani, mutta silti hyväksynyt tilanteen enkä aio lakata elämästä vain koska ei ole miestä.. Sitäpaitsi tässä iässä kaikki hyvät on jo varattu ja paskat laitettu kiertoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen onnellinen lapsen kanssa. Mutta olen YKSINÄINEN. Meitä on katsos erilaisia, minä olen sitä laatua, että kaipaan kumppania. Lapsesta ei ole siihen.

Vierailija
4/12 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoimin mielin elämässä eteenpäin,hymynsuin ja iloitse siitä mitä sinulla on äläkä sure sitä mitä puuttuu. Minulla samoja tunteita kun sinulla,että haluaisin sen miehen jonka kanssa jakaa elämän ilot ja surut mutta nyt päätin että alan elää tätä elämää ja onnellisesti yksin lasten kanssa

Vierailija
5/12 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet läheisriippuvainen - hae itsellesi apua.

Vierailija
6/12 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^Höpö höpö hiton idari.

Kyllä ihmiselle on ihan luonnollista kaivata kumppania.

Kaikki ei ole tuollaisia tunnevammaisia.

Vierailija
7/12 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman lasta saisit miehen helposti.

Vierailija
8/12 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 19:33"]

Ilman lasta saisit miehen helposti.

[/quote]

Niin totta. Ei kukaan halua riesakseen lasta joka ei ole oma, ei usein edes ne miehet joilla on lapsia koska heillä on vapaus omien lasten asuessa äitinsä luona.

Vierailija
9/12 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt ns.kaksiportaista asiaa?

Ensin ystävystyisit miehen kanssa ja sen jälkeen vasta miettisitte parisuhdetta?

Vierailija
10/12 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkimalla fitnesskropan saat miehiä, niin helppoa se on naisilla.

Itse olen mies ja mulla on jo lihaksikas kroppa mutta ei ole paljoa naisia näkynyt siltikään.

Vierailija
11/12 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkimalla fitnesskropan saat miehiä, niin helppoa se on naisilla.

Itse olen mies ja mulla on jo lihaksikas kroppa mutta ei ole paljoa naisia näkynyt siltikään.

Joo jotain salimakeja

Vierailija
12/12 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet tule lihavaa kotoa hakemaan. Ensin dietti ja sitten radalle, jos yksinäisyys pännii.