Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kissat alkaa riehua p*skalla käytyään?

Vierailija
24.07.2020 |

Armoton rälläys, matot kurtussa ja esineet pudoteltu. Aina. Eihän ihmisetkään aamujöötin pudotettuaan kilahda ja ala ryntäillä seinille ja toistensa kimppuun. Miksi kissat?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa menee joskus raapsuttamaan lattiaa ruokakipon viereen sen jälkeen kun on peitellyt asiat vessassa. Mikä ihme siinäkin on???

Vierailija
22/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kerrottava tarina.

Kauan sitten nyt jo edesmennyt kissani nuorena oli jostain käsittämättömästä syystä syönyt leikityslelun, jonka oli tehty matonkuteen pätkästä solmimalla toiseen päähän ison solmun. Kyseessä oli noin 30+ cm pitkä kangassuikale ja se solmu päässä. 

En tiennyt tempauksesta muuten mitään, mutta mikä menee sisään, tulee myös ulos. Kissa alkoi eräänä kauniina päivänä ryntäillä ympäri kämppää pakokauhun ja paniikin vallassa. Persässään 30 senttiä pitkä paskainen riepu. Ja voi veljet, että kissa todellakin osasi ryntäillä sen sontapensselinsä kanssa tasan joka ikiseen paikkaan asunnossa. Aivan kaikkialle. Asiaa ei auttanut, että täydessä paniikissa olevaa kattia oli vaikea ottaa kiinni. Itsekin olin varsin hädissäni, kun en käsittänyt, mikä helvetti sen perässä oikein roikkuu; joku jättiläismato vai nurin kääntynyt suoli vai mikä. Kissa joka tapauksessa pakeni kintereillään sinnikkäästi pysyvää pyllyahdistelijaansa yhtä lailla kuin minua.

Lopulta melkoisen paskarallin ja paniikin jälkeen sain kissan syliin ja nyhdettyä sen aukkoon jumittaneen solmunkin sieltä ulos, jolloin tajusin, mistä oli kyse.

Siivous vei kauan. Kissa järkyttyi.

Ai luoja, nauran ihan kippurassa tälle tarinalle! :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän oli pakko googlettaa. :D Tämä oli ensimmäinen vastaus:

"Are they running from their own fecal matter? ... In both species, the nerve can be stimulated by defecation, leading to a pleasurable sensation and what some have labeled “poo-phoria,” or post-poop elation. In running, the cat may simply be working off excess energy brought on by stimulation of the nerve."

POO-PHORIA. Siis apua, kuolen nauruun.

Ne siis oikeesti saa jotain kiksejä paskomisesta? Halpaa huumetta. 

Vierailija
24/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kissa menee joskus raapsuttamaan lattiaa ruokakipon viereen sen jälkeen kun on peitellyt asiat vessassa. Mikä ihme siinäkin on???

Palautetta kokille.

Vierailija
25/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin alkukantainen vaisto. Kissa haluaa äkkiä pois kyseisestä paikasta ja pyrkiä eroon hajusta sillä kaikki kissan paskaa haistaneet tietää miten vahva haju se voi olla . sitten kun mietitte miten hyvä hajuaisti petoeläimillä kuten susi, karhu, ahma jne. on. 

Vierailija
26/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on elukoita jotka riehuu tämän tästä.

Ei sopivia ihmisasuntoihin.

Vierailija
27/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Are they running from their own fecal matter? ... In both species, the nerve can be stimulated by defecation, leading to a pleasurable sensation and what some have labeled “poo-phoria,” or post-poop elation. In running, the cat may simply be working off excess energy brought on by stimulation of the nerve."

Oon kuullut monen miehenkin kertovan nauttivansa paskantamisesta, eräs kuvaili heroiinia nautinnollisemmaksi kuin orgasmi ja paskantaminen yhteensä.

Vierailija
28/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin alkukantainen vaisto. Kissa haluaa äkkiä pois kyseisestä paikasta ja pyrkiä eroon hajusta sillä kaikki kissan paskaa haistaneet tietää miten vahva haju se voi olla . sitten kun mietitte miten hyvä hajuaisti petoeläimillä kuten susi, karhu, ahma jne. on. 

No tuollainen rymyäminen ja pitkin seiniä juoksu pikemminkin herättää huomiota ja kutsuu petoja paikalle. Kissa käyttäytyy ihan eri tavalla jos haluaa kadota huomaamattomasti.

Vierailija
29/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan hanuria korventaa käryävä torttu.

Vierailija
30/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐈 - 💩 = 🚀

Vierailija
31/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein aikoinaan joulusiivouksen ja säästin vessanpöntön viimeiseksi siivouskohteeksi koska kaadan sinne kaikki likavedet. Itse pönttöä en ollut siivonnut lähes puoleen vuoteen. Siivouksen  ollessa lopuillaan kuului pöntöstä molskaus ja syvästi järkyttynyt litimärkä kissani alkoi juosta ympäri asuntoa. Mitä enemmän sitä jahtasin niin sitä kovemmin se juoksi karkuun. Kissani juoksi useamman kerran asuntoni läpi kastellen huoneet vessanpöntön vedellä, ennen kuin sain sen kiinni ja mentiin ryhmäsuihkuun.

Vierailija kirjoitti:

Kauan sitten nyt jo edesmennyt kissani nuorena oli jostain käsittämättömästä syystä syönyt leikityslelun, jonka oli tehty matonkuteen pätkästä solmimalla toiseen päähän ison solmun. Kyseessä oli noin 30+ cm pitkä kangassuikale ja se solmu päässä. 

En tiennyt tempauksesta muuten mitään, mutta mikä menee sisään, tulee myös ulos. Kissa alkoi eräänä kauniina päivänä ryntäillä ympäri kämppää pakokauhun ja paniikin vallassa. Persässään 30 senttiä pitkä paskainen riepu. Ja voi veljet, että kissa todellakin osasi ryntäillä sen sontapensselinsä kanssa tasan joka ikiseen paikkaan asunnossa. Aivan kaikkialle. Asiaa ei auttanut, että täydessä paniikissa olevaa kattia oli vaikea ottaa kiinni. Itsekin olin varsin hädissäni, kun en käsittänyt, mikä helvetti sen perässä oikein roikkuu; joku jättiläismato vai nurin kääntynyt suoli vai mikä. Kissa joka tapauksessa pakeni kintereillään sinnikkäästi pysyvää pyllyahdistelijaansa yhtä lailla kuin minua.

Lopulta melkoisen paskarallin ja paniikin jälkeen sain kissan syliin ja nyhdettyä sen aukkoon jumittaneen solmunkin sieltä ulos, jolloin tajusin, mistä oli kyse.

Vierailija
32/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kuullut monen miehenkin kertovan nauttivansa paskantamisesta, eräs kuvaili heroiinia nautinnollisemmaksi kuin orgasmi ja paskantaminen yhteensä.

Ihmisen suurimmat intohimot ovat mielestäni syöminen, nukkuminen ja ulostaminen.

Vierailija
33/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan suolen tyhjentäminen mukavan tuntuista? Siihenhän vissiin anaalis*ksinkin viehätys perustuu että siellä on jotain mielihyvähermoja, oletan.

Vierailija
34/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensäkin tuo kissojen vessailuelämä on aika eriskummallista. Meillä on kaksi kissaa ja ennen sontimista ne molemmat ilmoittaa asiasta kovaan ääneen kaikille, ei todellakaan jää epäselväksi mitä pian tapahtuu. Sitten kun alkaa kuulumaan kuopimisen ääniä, niin vessan ulkopuolinen kissa havahtuu vaikka mistä syväunesta ja on joka ainoa kerta muka ihan ihmeissään makkarissa tai olkkarissa, että mitä híttoa täällä kämpässä oikein tapahtuu. Sitten alkaakin se kakan jälkeinen sporttivartti ja rapina vaan kuuluu, kun kisu vetelee pitkin sohvia sun muuta. Ja aika usein toinen kissoista myös vaanii ja vainoaa vessan ulkopuolella itse asioitsijaa ja myös osallistuu helpotuksen saaneen kissakamunsa ralliin. Älyttömiä tyyppejä.

Vierailija
35/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa haluaa tehdä siitä numeron. Ja onhan se heidän mittakaavassaan elämän kohokohta heti syömisen jälkeen.

Vierailija
36/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahelia touhua. Mun pitkäkarvasella kissalla oli kerran jäänyt kunnon jöötit takapuoleen kiinni. Töistä kun tulin himaan, niin se oli pyyhkinyt koko kaksion täyteen sitä ralliraitaa. Ihan hirvee lemu. 💩

Vierailija
37/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai luoja, nauran ihan kippurassa tälle tarinalle! :D 

Kissa ravaa seinille matonkuteen riekale takapuolessaan, kuolen nauruun :DDD

Vierailija
38/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani tulee herättämään minut joka aamuyö ennen kakalle menoa. Hyppää päälle, nuuskii naamaani ja rääkyy kovaa. Kun on saanut minut hereillä, niin sen jälkeen suunnistaa vessaan ja päästää tortut.

Vierailija
39/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheesta sivuun. Minulla on kaksi maatiaiskissaa jotka eivät ole sukua. Syövät samaa ruokaa mutta toisen kakka haiskahtaa välillä aika muhevasti. Toisen kissun kakka ei haise ikinä millekään. Ihania otuksia ovat kakkoineen kaikkineen!

Vierailija
40/54 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yleensäkin tuo kissojen vessailuelämä on aika eriskummallista. Meillä on kaksi kissaa ja ennen sontimista ne molemmat ilmoittaa asiasta kovaan ääneen kaikille, ei todellakaan jää epäselväksi mitä pian tapahtuu. Sitten kun alkaa kuulumaan kuopimisen ääniä, niin vessan ulkopuolinen kissa havahtuu vaikka mistä syväunesta ja on joka ainoa kerta muka ihan ihmeissään makkarissa tai olkkarissa, että mitä híttoa täällä kämpässä oikein tapahtuu. Sitten alkaakin se kakan jälkeinen sporttivartti ja rapina vaan kuuluu, kun kisu vetelee pitkin sohvia sun muuta. Ja aika usein toinen kissoista myös vaanii ja vainoaa vessan ulkopuolella itse asioitsijaa ja myös osallistuu helpotuksen saaneen kissakamunsa ralliin. Älyttömiä tyyppejä.

Olen ihmetellyt tätä samaa. Itselläni on kolme kissaa ja aina kun joku niistä on käynyt kakalla, niin sen jälkeen alkaa armoton ralli ja paini. Se kakan haju saa kissat sekoamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi