Olen naimisissa ja ihastuin kotimme remppamieheen...
Miehen piti kesällä tehdä meille remonttia lomallaan. Noh, hän vaihtoi töitä ja lomat paloi..
Mies palkkasi tuttavan tutun meille remppaamaan paikkoja....Remppatyyppi on täällä nyt ollut kuukauden verran paiskimassa hommia.
Heti kun mies tuli katsoon paikat ja remontoivat kohteet niin tajusin heti et huh, on kyllä mun makuun tuo tyyppi....tässä ollaan nyt sitten kuukauden aikana luonnollisestikin vähän tutustuttu kun mies täällä tekee pitkää päivää ja itse oon lasten kanssa kotona ja lomalla. Aluksi juteltiin ihan normaalia small talkia mutta päivien edetessä olen huomannut että juttuun tullaan vähän liiankin hyvin ja meidän keskusteluihin on tullut mukaan flirttiä.... yhtenä päivänä sitten tilanne eskaloitui ja suudeltiin. Mies on itsekin naimisissa ja perheellinen. Remppahommia jatkuu vielä n. viikon verran ja sit hän lähtee..... Järki sanoo, että unohda tuo mies. En halua tämän enempää pettää miestäni, meillä on ihan hyvä avioliitto kuitenkin, mutta on kyllä ollut kutkuttava kesä kun tuo mies on meillä ollut töissä. Perhoset mahassa tässä on menty päivästä toiseen. ..
Miehen lapsi harrastaa samaa lajia mitä meidän lapsi, joten syksyllä nähdään jonkun verran. Luulen, että remppareiska olisi valmis jonkin sortin salasuhteeseen. En kiellä, etteikö kiinnostaisi nähdä vielä uudelleen, mutta kai tässä on vaan järki päässä mentävä ja unohdettava koko tyyppi.... :O
Kommentit (32)
Mikä ihana harlekiini tarina tuotu tähän päivään.
Remonton voi maksaa osamaksuilla.
Kaverille kävi aikoinaan tuohon tapaan. Keittiö ja sauna tuli kuntoon, mutta osamaksuna lähti emäntä remppareiskan mukaan.
Provokta kuulostaa mutta kaipa noilla remppamiehillä on tuollaisia mielessä, koska meillä oli flirttaileva remoppamies kerran. Onneksi en ole sinkku koska en kokenuy asialliseksi käytökseksi ollenkaan ja tyypillä kuitenkin avaimet asuntoon.
Taidat olla vähän liikaa kotiäitimuudissa kun lähdet tommoseen mukaan. Älä kuvittele olevasi ainoA ja aika törkeää jo vielä tuntee miehesi.
Oli juttu mikä vain, provoksi tuomitaan.
Jos juttu on yhtään erikoisempi kuin "ostin kaupasta perunoita ja n.10% oli sisältä mustia", heti huudetaan provoa.
Anna vaan tussua, muuten kadut loppuelämäsi ettet kokeillut.
Jos ei olekaan provo niin mieti miten montaa remppamies on töissään lähestynyt. Maksatte miehesi kanssa vielä palkkaa siitä hänelle. Etkö saa tarpeeksi huomiota mieheltäsi että menet noin halpaan.
Vierailija kirjoitti:
Oli juttu mikä vain, provoksi tuomitaan.
Jos juttu on yhtään erikoisempi kuin "ostin kaupasta perunoita ja n.10% oli sisältä mustia", heti huudetaan provoa.
Kaveri soitti, voitko hakes minut täältä hammaslääkärin vastaanotolta.
Onko sinulla hampaille sattunut jotain?
Ei, kun täältä odotushuoneesta hain pullon vihkivettä.
??????
Selvä, hammaslääkärin odotushuoneessahan vihkivesilähteet pulputtelevat, selvähän se. Minä tulen.
Tuonkin tarinan kertoisi, niin kukaan ei uskoisi...
Anna vaan tussua, muuten kaduttaa lopun elämää ettei tullut kokeiltua.
Mieti nyt kahdesti miltä tämä kuulostaa ulkopuolisten silmin. Naurettavalta, nololta ja törkeältä miestäsi kohtaan, joka maksaa palkkaa miehelle. Nyt järki käteen nainen, arvosta vähän enemmän itseäsi ja perhettäsi. Mitään muuta et tuosta saa kuin helposti höynäytettävän maineen, koska juttu on kuin kehnosta sketsistä.
Arvaa ap kuinka montaa mammaa paukuttaa remppa hommissa pitkin vuotta.
Missä asutte, tunnen muutaman remppaäijän.