Olen naimisissa ja ihastuin kotimme remppamieheen...
Miehen piti kesällä tehdä meille remonttia lomallaan. Noh, hän vaihtoi töitä ja lomat paloi..
Mies palkkasi tuttavan tutun meille remppaamaan paikkoja....Remppatyyppi on täällä nyt ollut kuukauden verran paiskimassa hommia.
Heti kun mies tuli katsoon paikat ja remontoivat kohteet niin tajusin heti et huh, on kyllä mun makuun tuo tyyppi....tässä ollaan nyt sitten kuukauden aikana luonnollisestikin vähän tutustuttu kun mies täällä tekee pitkää päivää ja itse oon lasten kanssa kotona ja lomalla. Aluksi juteltiin ihan normaalia small talkia mutta päivien edetessä olen huomannut että juttuun tullaan vähän liiankin hyvin ja meidän keskusteluihin on tullut mukaan flirttiä.... yhtenä päivänä sitten tilanne eskaloitui ja suudeltiin. Mies on itsekin naimisissa ja perheellinen. Remppahommia jatkuu vielä n. viikon verran ja sit hän lähtee..... Järki sanoo, että unohda tuo mies. En halua tämän enempää pettää miestäni, meillä on ihan hyvä avioliitto kuitenkin, mutta on kyllä ollut kutkuttava kesä kun tuo mies on meillä ollut töissä. Perhoset mahassa tässä on menty päivästä toiseen. ..
Miehen lapsi harrastaa samaa lajia mitä meidän lapsi, joten syksyllä nähdään jonkun verran. Luulen, että remppareiska olisi valmis jonkin sortin salasuhteeseen. En kiellä, etteikö kiinnostaisi nähdä vielä uudelleen, mutta kai tässä on vaan järki päässä mentävä ja unohdettava koko tyyppi.... :O
Kommentit (32)
Uusi remonttikohde. Uudet suudelmat.
Tiedän olevani vastustamaton ja arvostan toki ihailuasi..
Mutta olen enemmän kiinnostunut miehestäsi.. Siinä vasta ilmestys!
Tuttu tunne. Kannattaa kokeilla.
Kotoisa N
Uuh, kuullostaa joltain Harlekiini-kirjasarjan romanttiselta tarinalta. Tosielämässä ap:n hymy hyytyy aika pian, jos homma jatkuu ja mies saa tietää..
Ok ja pointti?
Se on muuten kolme (3) pistettä kun tulee virkkeen jälkeen.
Remontti-Reiskalla on aikaa haaveilla.
Jospa joku perhee tuttu tunnistaa tapauksen tästä aloituksesta ja kertoo, Ap:n miehelle suutelusta...
Piparia jakoon , mitäs sitä pihtaat
Mikkeliläinen remppamies on helppo. Kaatuu kenen tahansa sänkyyn.
ROJUT RÄNNIIN VUAN! OOOHHHH!!! RRRRUISKKKKKKKKK!!!!
Ap, meillä pitää hioa parketti. Ohjaatko sen seuraavaksi Kiitoradantielle, kiitos.
Aloittaja ei todellakaan ole nainen. Tää on jonnen prnoleffan käsikirjoitus, kömpelö sellainen.
Hyi hitto, olet ällöttävä löyhämoraalinen käärme, petät kumppaniasi ja vieläpä yhteisissä kodissanne ja luultavasti lapsetkin siellä todistamassa. Toivon todella että miehelle selviää todellinen luonteesi ja heittää ainut pellolle.
Vierailija kirjoitti:
Ap, meillä pitää hioa parketti. Ohjaatko sen seuraavaksi Kiitoradantielle, kiitos.
Olethan sinä kuosissa etkä mikään liikennekartion raiskaama lihapulla?
Minä en kyllä uskaltais jättää vaimoa yksin jonkun komean remppamiehen kanssa viikkokausiksi.
Ehkä hän on hyvä käyttämään meisseliä ja paukuttamaan ja pruuttaamaan silikonia. Et tiedä jos et kokeile.