Mitä ruokaa ostaisitte, jos rahaa olisi 2,30€?
Eli viikonlopun yli täytyisi selvitä, sinkkuna asun. Kaapeista löytyy mausteita, ketsuppia, öljyä, jauhoja, leivinjauhetta ja mustikoita.
Kommentit (134)
Olen maailman paras ihminen. Ylivoimaisesti.
Zinc
Ota selvää jakaako kirkon ruoka-apu kasseja
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin nuudeleita, ovat halpoja ja omia mausteita voi lisätä :)
Nuudelit on kalliita. Pastakin on halvempaa ..
Zincc
Hölmö idea köyhälle ..
Kiitos vinkeistä! Kyllä tästä selvitään. Kaapista löytyikin myös tölkki papuja. Paastoaminenkaan ei kuulosta huonolta idealta.
Vierailija kirjoitti:
Olen maailman paras ihminen. Ylivoimaisesti.
FakeZinc
Jahas, semmoisia harhoja feikillä ..
Real Deal King Zinc
Kyttään muita ja arvostelen niitä sivusta tuomatta itseäni esille, koska olen pazkahousu
Fake
Sieltä norsunluutornista heittelen arvioita faken suurella elämänviisaudella
Nakkipaketin 0,95€, makaronipussin 0,25€, muutaman tomaatin 0,30€. Nämä yhteensä 1,50€ Lindlin hinnoilla ja näistä teet sinulta löytyvien jauhojen, öljyn ja mausteiden kanssa koko viikonlopuksi riittävän nakkikastikkeen keitetyllä makaronilla, lautasen reunalle pari tomaattilohkoa. Jäljellä oleva 0,80€ sijoittaisin varmaan kuivahiivapussiin ja pariin banaaniin. Leivot vaikkapa sämpylöitä aamiaiselle ja iltapalalle, banaanista ja mustikasta saat jälkiruuan.
Hernekeittoa 10 litraa, sitä kun syö koko vklopun ja päälle vähän kananmunia
Niin
Sitten ensi viikko meneekin piereskellessä
Zincc
Kaaaaaaa-aaasuaaa...
perunoita, hernekeittopurkki, kaurahiutaleita, pizzapohjan päälle makkaraa
Jauhelihaa alennustarralla tai halvinta mitä löytyy, halvin makaronipussi. Teet makaronilaatikon. Muna sekoitetaan veteen. Maustat laatikon ja uuniin. Riittää varmasti viikonlopuksi!
Jos osaat leipoa, katso netistä mustikkapiirakan ohjeet. Jos on kerta leivinjauhetta, saat hyvin kohoamaankin taikinan.
Ole hyvä!
Myllyn makaronia. Voihan sitä yrittää kerätä pulloja.
Tonnikalaa,keitettyä kananmunaa ,paistettu sipuli,kesäkurpitsa seoksen/ voi myös laittaa pizsan päälle.
Iso satsi keittoa. Porkkanat tai perunat ei paljon maksa. Hernekeittoakin vois harkita.
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihaa alennustarralla tai halvinta mitä löytyy, halvin makaronipussi. Teet makaronilaatikon. Muna sekoitetaan veteen. Maustat laatikon ja uuniin. Riittää varmasti viikonlopuksi!
Jos osaat leipoa, katso netistä mustikkapiirakan ohjeet. Jos on kerta leivinjauhetta, saat hyvin kohoamaankin taikinan.Ole hyvä!
https://www.foodie.fi/entry/sika-nauta-jauheliha-400g/6414893500075
https://www.foodie.fi/entry/myllyn-paras-makaroni-400-g/6417700050725
Ostaisin paketin linssejä ja tekisin keiton, riittää koko viikonlopuksi. Jauhoista leipoisin leipää.
Vierailija kirjoitti:
perunoita, hernekeittopurkki, kaurahiutaleita, pizzapohjan päälle makkaraa
Itse en kyllä tuota purkkia söisi ..
Zinc
Mutta jos noin nälkä on ..
Vierailija kirjoitti:
Tonnikalaa,keitettyä kananmunaa ,paistettu sipuli,kesäkurpitsa seoksen/ voi myös laittaa pizsan päälle.
Ei riitä noi rahat tonnikalaan, kananmunaan, sipuliin ja kesäkurpitsaan.
Tomaattimurskaa, jauhelihaa, kananmunaa ja juureksia. Tekisin pitsaa, leipää ja keittoja.
Olet luuserí.