Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

GoSupermodel-foorumi

Vierailija
17.06.2013 |

Tämä on kai sellainen lasten (tyttöjen ) foorumi. Siellä kuulemma nuoret heittelevät toisille tappouhkauksia ja tosi rankkaa kiusaamista. Moderaattoreille pannaan ilmoituksia, mutta modet ei välitä mitään.

Ovatko lapsenne tuolla foorumilla? Kannattaisi seurata hiukan, mitä siellä tapahtuu. Luin foorumia ja siellä on sellaista tekstiä, että "tapa itsesi, hirtä itsesi"

Ja nämä tytöt on 10 vuotiaita.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.. Meilläkin tytöt pelaa sitä peliä (8 ja 10v) siellä on aika rajut ne viestittelyt..

Vierailija
2/38 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielä kyllä puututaan kiusaamiseen ja uhkauksista raportoidaan.

Jos GoSupermodel on lapselle vaarallinen, miten uskallat päästää häntä edes googleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielä kyllä puututaan kiusaamiseen ja uhkauksista raportoidaan.

Jos GoSupermodel on lapselle vaarallinen, miten uskallat päästää häntä edes googleen?

Vierailija
4/38 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei goSu mtn tee :D

Vierailija
5/38 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan surkee paikka, päästäkää ne facee :D

Vierailija
6/38 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiluoja t.gosulaine

Vierailija
7/38 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi perehtyä enemmän goSuun ennen kuin alkaa leimaamaan koko paikkaa tuollaiseksi... t. goSua pian 5v käyttänyt

Vierailija
8/38 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siel mitää tappouhkauksii oo.. ja siellä on kauheesti modeja jotka on koko ajan poistamassa turhii kessoi.. Joku taitaa vaa olla ylihuolehtivaine.

Vierailija
9/38 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei, teillä on nyt aivan vääränlainen kuva sivustosta. Moderaattorit todellakin välittävät sääntörikkomuksista (ja _valvovat_ palstaa. Sitä paitsi nyt tuli moderaattorihakukin vähän aikaa sitten, ja pian liuta uusia moderaattoreita pääsee aloittamaan hommansa!), ja monet innokkaat goSulaiset toimivat vapaaehtoisesti ns. "pikkumodeina", jotka sitten raportoivat kaikenlaisista kiusaamisista ja muista. goSupermodelista löytää yleensä omanlaista porukkaa, ja paikka sisältää aivan ihania persoonia. Lapsillenne avautuu ihana maailma omine inside-juttuineen, joita ei ehkä teidän kaltaiset aikuiset ymmärrä. (Teidän silmissä myös vaikka "bitch please.. i'm not fucking idiot" saattaa vaikuttaa jollain tapaa "epäsopivalta kielenkäytöltä", mutta uskokaa pois, arkikieltä se teineillä on.) Esimerkiksi lapsesi saattaa olla jo varhaisessa vaiheessa kiinnostunut lukemisesta ja kirjoittamisesta. Hän saattaa löytää tiensä "Haaveena kirjailijan ura" -keskusteluun, missä tutustuu samankaltaisiin ihmisiin ja rohkaistuu aivan uudella tavalla harjoittamaan kirjoitusharrastusta. Tai kenties lapsesi innostuu eläintensuojelusta tämän kerhon avulla: http://fi.gosupermodel.com/community/club.jsp?clubid=25861 Luottakaa goSupermodeliin ja antakaa lapsellenne mukavia kokemuksia netin parissa! Jookiitoshei.

Vierailija
10/38 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei gosus tappouhkauuksii oo O,O

Vierailija
11/38 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei, teillä on nyt aivan vääränlainen kuva sivustosta. Moderaattorit todellakin välittävät sääntörikkomuksista (ja _valvovat_ palstaa. Sitä paitsi nyt tuli moderaattorihakukin vähän aikaa sitten, ja pian liuta uusia moderaattoreita pääsee aloittamaan hommansa!), ja monet innokkaat goSulaiset toimivat vapaaehtoisesti ns. "pikkumodeina", jotka sitten raportoivat kaikenlaisista kiusaamisista ja muista. goSupermodelista löytää yleensä omanlaista porukkaa, ja paikka sisältää aivan ihania persoonia. Lapsillenne avautuu ihana maailma omine inside-juttuineen, joita ei ehkä teidän kaltaiset aikuiset ymmärrä. (Teidän silmissä myös vaikka "bitch please.. i'm not fucking idiot" saattaa vaikuttaa jollain tapaa "epäsopivalta kielenkäytöltä", mutta uskokaa pois, arkikieltä se teineillä on.) Esimerkiksi lapsesi saattaa olla jo varhaisessa vaiheessa kiinnostunut lukemisesta ja kirjoittamisesta. Hän saattaa löytää tiensä "Haaveena kirjailijan ura" -keskusteluun, missä tutustuu samankaltaisiin ihmisiin ja rohkaistuu aivan uudella tavalla harjoittamaan kirjoitusharrastusta. Tai kenties lapsesi innostuu eläintensuojelusta tämän kerhon avulla: http://fi.gosupermodel.com/community/club.jsp?clubid=25861 Luottakaa goSupermodeliin ja antakaa lapsellenne mukavia kokemuksia netin parissa! Jookiitoshei.

Vierailija
12/38 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 14 v ja käyn goSussa :D Moderaattorit kyllä valvovat foorumia, mutta heillä on myös paljon muita tehtäviä ja he ovat hyvin kiireisiä. Ja sanoisin, että joka sivustolla tavataan kiusaamista oli se sitten goSu tai jokin muu, mutta goSussa siihen kyllä puututaan. Ota yhteyttä ihmeessä ylläpitoon, jos jokin asia sivustolla epäilyttää tai ilmenee kysyttävää. Mitä hyödyt siitä, että tulet jonnekkin vauva palstalle vääntämään valheita, ettei sivustolla puututa kiusaamiseen, jostain miten nyt itse sanoitkaan "lastenpelistä"?

Vierailija
13/38 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin tyttö käy siellä, ja olen todella ylpeä :) Koska hän on oppinut niin paljon uusia sanoja <3333 Kun olin tuon ikäinen niin ei minun sanavarsastooni niin paljon sanoja kuulunut :)

Vierailija
14/38 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 13 ja käyn edelleen gosussa :D

Vierailija
15/38 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 13 ja käyn edelleen gosussa :D

Vierailija
16/38 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heei. :)

Täällä kirjoittelee tällainen 16-vuotias tyttö, joka käy täällä sivuilla päivittäin. Selailen monesti noita keskusteluja ja kyllä - olen huomannut tuota uhkailua myös. Mutta se ei tarkoita sitä, että jokaisessa foorumikeskustelussa sitä tapahtuisi. Kun valitsee seuran ja aiheen oikein, niin hyvin siellä pärjää. Laittaa vain tiukat rajat, niin eiköhän se onnistu. :)

Kannattaa aina katsoa niitä keskusteluja hieman ja todeta sitten, että onko se lapselle sopiva. :D

Vierailija
17/38 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

gosuun vaan kaikki lapset!!

Vierailija
18/38 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen ollut sivustolla 2 vuotta ja 15v. ikää. Mielestäni vain öisin modet eivät ole tarkkana, siis joskus klo 1-7, ja silloin siellä on jopa parikymppisiä niasia jutelemassa normaalisti. päivisinkin siellä on paljon n. 14-vuotiaita. Päivisin siis on todella aktiivisia modeille raportoivia käyttäjiä, joten ei mtn hätää etteikö ne asiattomat aiheet sieltä sillon poistuis. Hyvä ja turvallinen sivusto, ei oikeesti voi mitään suurempia traumoja aiheuttaa, enintään kiusaamisesta jotakin. Olen kuullut että joitain malleja on jopa poistettu ylläpidon toimesta, koska he ovat kehottaneet jotakuta tappamaan itsensä tms.

Vierailija
19/38 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

GoSupermodel on hyvä saitti yli kymmenenvuotiaille. Siellä on mahtavaa porukkaa, josta saa kavereita. Mutta harva se sivusto, jossa ei esiintyisi minkäänlaista kielen väärinkäyttöä. GoSupermodel on oikeasti todella kiva paikka, ja on laiminlyöntiä jos ei lastaan sinne päästä.

Vierailija
20/38 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hassu.

Ketju on lukittu.