Avanne
Tiedättekä mikä on avanne? Ja mitä ajattelette avanteesta? Erityisesti virtsa-avanteesta nuorehkolla naisella?
Kommentit (9)
Tiedän, mikä on. Olen hoitanut useita potilaita, joilla erityyppisiä avanteita. Vaatii potilaalta aika paljon sopeutumista ensialkuun.
Itse olin viime syksynä tilanteessa, jossa lääkäri kysyi, miten suhtaudun, jos joudutaan tekemään suolistoavanne. Itku pääsi. Onneksi ei jouduttu tekemään sitä.
Työkaverilla on avanne. Kaunis, urheilullinen nuorehko nainen. Ei se haittaa häntä, miksi muitakaan.
suoli avanteessa voi laittaa korkin päälle seksin ajaksi, virtsa avanne toimii kokoajan. seksi ei onnistu kun pussi hölskyy.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 14:33"]
Provo
[/quote]
Millä perusteella?
Tiedän mikä on avanne. Suhtaudun siihen neutraalisti. Hoitotyössä kun olen, en näe avanteessa mitään erikoista. Samallailla koen sen kuin jos jollakin on silmälasit. Elämää helpottava asia.
5, Kyllä se seksikin onnistuu ihan hyvin! Samalla tavoin siihen virtsa-avanteeseen tottuu kuin vaikka silokoni rintoihin. -8-
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 14:38"]
5, Kyllä se seksikin onnistuu ihan hyvin! Samalla tavoin siihen virtsa-avanteeseen tottuu kuin vaikka silokoni rintoihin. -8-
[/qu
Puristellaanko pussia kuin rintoja. Minusta asia on täysi eri. Pussi hölskyy ja haisee, lisäksi öisin sängyn reunalla roikkuu iso pussi ja olet sidottu siihen. Spontaani seksi ei onnistu. ja moni asia jää tekemättä.
Joo, tiedän. Mitähän mä ajattelen siitä... no, suoliavanne tuntuu ainakin ajatuksena aika inhottavalta, mutta luulen, että ihminen (sekä sellainen, jolla avanne on, että sellainen, joka elää avanteen omistavan henkilön kanssa), joka on tottunut siihen, pitää sitä arkipäiväisenä ja elämää helpottavana asiana.
En ajattele mitään erityistä ihmisestä, jolla on avanne. Kukaan ei varmaankaan sellaista valitse itselleen, joten sen perusteella ei voi oikein ketään luokitella.