Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku viime aikoina löytänyt työn molin kautta?

Vierailija
16.06.2013 |

Katson päivittäin molin tarjonnan ja muutaman muun työpaikkasivuston, eipä ole  nyt juuri oikein paikkoja, joita hakea!Onko joku onnistunut löytämään töitä ja minkä sivuston tarjonnasta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, aloitin viikko sitten! :) (mollin sivuilta siis)

Vierailija
2/9 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on varmaan aika monissa paikoissa jo hiljaista ja ihmiset lähtevät vähitellen kesälomille, joten elokuuhun asti on luultavasti aika hiljaista. mä hain töitä toukokuussa pääasiassa molin (ja toki muidenkin sivustojen, kuntarekryn ym. kautta) ja sain kyllä haastattelukutsuja ja lopulta sen työpaikankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin yhden hakemuksen, tossa joku aika sitten tuli, että sitä paikkaa oli hakenut yli 150 hakijaa.. Jei...

Vierailija
4/9 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mollin kautta löytyi, lyhytaikainen suoraan sanottuna paskahomma pienellä palkalla. Otin paikan vastaan vain siksi, että sen kautta on ehkä mahdollisuus löytää jotain muutakin.

Vierailija
5/9 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai hyviä paikkoja ainakin pääkaupunkiseudulla hakee jopa sadat ihmiset. Eli kannattaa oikeasti räätälöidä cv:t ja miettiä mitä saatteeseen/hakemukseen kirjoittaa, sellaisilla perus kolme kuukautta sitten päivitetyillä versioilla ei varmaan tule haastattelukutsua.

Mutta joku niihin haastatteluihinkin kutsutaan. Hain itse aika systemaattisesti huhti-toukokuussa töitä (luin molin joka päivä, ja tein hakemuksia joka päivä, mietin miksi olisin hyvä juuri siinä työssä) ja kyllä se kannatti, pääsin useampaan haastatteluun ja paikkoihin, joihin oli 50-200 hakijaa. Ja sain töitäkin :)

Vierailija
6/9 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molli ei ole hyvä paikka töiden hakuun. Tämä aika vuodesta alkaa olla myös tätä hiljaisinta jaksoa muutenkin.

Vierailija
7/9 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut molin kautta useita kymmeniä työpaikkoja. Yksi tärppäsi.

Vierailija
8/9 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt kaikki työpaikkani poikkeuksetta mol.fi:n kautta. En suhteilla, en alakohtaisilta sivustoilta tai foorumeilta, en vuokrafirmojen kautta. Ja työtä olen tehnyt, koko ajan valmistumisen jälkeen. Eikä alani ole erityisen hyvin työllistävä. Ennemmin pidän ihmeenä, jos joku ilmoittaisi (ainakin tällä alalla) saaneensa töitä jostain muualta kuin mol.fi:n julkisen haun kautta.

Vierailija
9/9 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen sellaisessa työssä, että työnantajani bongasi CV:ni työkkärin sivuilta. Moni on kuulemma niihin pettynyt, mutta me olemme molemmin puolin tyytyväisiä, työnantaja on sen sanonut. Sitä ennen olin vuoden määräaikaisessa, joka oli mol.fi -sivulla auki eikä siitä ilmoitettu muualla. Moni mol.fi-sivuilla oleva paikkahan on auki monessa muussakin paikassa, eli ihan tavallisia työpaikkoja ja asiallisiin on usein paljon hakijoita. Tuohon vuoden paikkaan, minkä sain, oli jotain 50 hakijaa vaikka siinä oli erityisoasaamsitakin vaatimuksena. Tosin osa kuulemma oli ollut hakemusten perusteella sellaisia, ettei vaadittuja taitoja ollut. Minullakaan ei niistä ollut työkokemusta, vain koulutus. Olen myös joskus 2000 saanut vakipaikankin mollin kautta, mutta lähdin sieltä aika pian muihin hommiin, kun se paikka oli huono vaikka olikin iso laitos.