Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas paras keto-pizzan ohje ja teidän mieluisimmat täytteet?

Vierailija
06.09.2025 |

Tänään pizzapäivä. 

Saiskohan täältä ideoita? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätty karvaranteelta ja tunnin lenkki toimii pitkällä tähtäimellä paremmin.

Vierailija
2/8 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salami, ananas, kebab, aurajuusro, punasipuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen ohut gluteeniton pohja. Ei tule liikaa hiilareita. Täytteestä ei tule ollenkaan ja muuten voi syödä kevyemmin.

Vierailija
4/8 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt pohjan tällä ohjeella ja tykkään kovasti: https://ketoreseptit.com/2020/01/07/ketopizza-fat-head-pohjalla/

Täytteeksi mitä nyt milloinkin.

Vierailija
5/8 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

75g voita sukatettuna

150g turkkilaista jogurttia 

100g juustoraastetta

3 kananmunaa 

0,75dl kookoskuitujauho/pofiber/mantelijauho/ketojauhoseos

Kaikki vain sekaisin, raaste viimeisenä kun muut ovat tasaiseksi sekoitettu. 180 esipaisto kun pinta hieman kullertaa, tämän jälkeen täytteet päälle ja uuniin n. 5min. 

Itse tykkään pohjalle ketsuppia, meetwurstia, jauhelihaa ja ananasta. Tästä tulee siis pellillinen kapeaan uuniin.

Vierailija
6/8 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat täytteet kuin la-su 

Vierailija
7/8 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tein fathead-pohjalla ja siihen täytteet:

tomaattimurska

paprika

ananas

aurajuusto

miniluumutomaatti

tonnikala

mozzarella raastetta

mustapippuria ja oreganoa

Vierailija
8/8 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän valmiita proteiinitortillalättyjä pitsapohjana arkiruokaa. Siihen tomaattipyree, polar 5%, kana, apetina 3%, salsaan ja mausteet. Toinen lemppari tonnikala, punasipuli, kevyt kalkkunameetwursti. Päälle paljon salaattia ja ehkä pieni oliiviöljy, niin voi syödä "kotzone" tyyliin. Tämä on siis ruokavalion yksi arkiruokaa, joka täyttää proteiinitarpeen ilman turhaa hiilaria.

Sitten on pizza isolla P:llä erikseen, kun halutaan harvakseltaan hemmotella makunystyröitä. Siihen itsetehty 2 vrk:tta kylmäkohotettu taikina, johon pitää saada kunnon sitko. Itse haudutettu tomaattikastike (tai jos laiskottaa, niin Muttin pizzakastike tuunattuna). Siihen käy kyllä monet samat täytteet kuin proteiinialättyihinkin, esim kana (teriakikastiketta päälle), sienet (viimeksi siiliorakkaita, nyt laittaisin kanttarelleja) lohi... Mutta juusto onkin sitten muuta kuin polaria. Kunnon burrataa, tai auraa tai vuohenjuustoa ja siinä ei sitten säästellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän