Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laasanen lanseeraa uuden käsitteen: "naishauska"

Vierailija
16.06.2013 |

Naishauska on hänen mukaansa mukahauskaa huumoria, sillä naiset eivät ole hauskoja luonnostaan. Se on miesten hommaa se.

http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/142718-kun-naisellistuminen-menee-pieleen

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks sä mainostat jonkun hepun mielipiteitä? eikö sulla oo omia?

Vierailija
2/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä juttuja hän näyttää kirjoittavan. Monet ovat itsestäänselvyyksiä, mutta niinhän tieteessä monesti on. Blogi on myös täynnä viitteitä muihin kirjoituksiin, joten kritiikistä syntyy vaikutelma viestintuojan ampumisesta...

Vierailija
4/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 17:04"]

Ihan hyviä juttuja hän näyttää kirjoittavan. Monet ovat itsestäänselvyyksiä, mutta niinhän tieteessä monesti on. Blogi on myös täynnä viitteitä muihin kirjoituksiin, joten kritiikistä syntyy vaikutelma viestintuojan ampumisesta...

[/quote]

Aha.

Vierailija
5/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 17:04"]

[/quote]

Tieteessä? Nyt oli pakko ihan oikeana tieteilijänä vähän naurahtaa. Taidat olla aloittaja, joka nyt teeskentelee löytäneensä blogin.

Vierailija
6/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö toi vieläkään ole saanut pildeä?

Vierailija
7/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 17:11"]

eikö toi vieläkään ole saanut pildeä?

[/quote]

Voisko joku jo viimein ottaa sen töihin :DD

Vierailija
8/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 16:56"]

Naishauska on hänen mukaansa mukahauskaa huumoria, sillä naiset eivät ole hauskoja luonnostaan. Se on miesten hommaa se.

[/quote]

Ei Laasanen sanonut etteivät naiset olisi luonnostaan hauskoja. Vaan että "Naishauskoja ovat sellaiset sutkautukset, jolle naisryhmä kikattaa yhteishengen vahvistamiseksi, vaikka sutkautuksissa ei sinällään olisi mitään hauskaa.". Mielestäni ihan ok termi. Onhan miehilläkin tällaisia miehisyyttä korostavia mieshauskoja sutjautuksia kuten "nainen kuuluu nyrkin ja hellan väliin" joka saa saunaillassa sopivassa seurassa mukavat naurut, vaikka kaikki tietää ettei siinä itse asiassa ole mitään hauskaa. Kyse on siinäkin vain yhteishengen kohotuksesta.

Vierailija
9/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ymmärrä, miksi muut nauravat, esimerkiksi jokin naisryhmä nauraa, ei voi silti väittää tietävänsä, ettei naurajista sutkaus olisi hauska oikeasti. On aika paljon ihmisiä, joka eivät ymmärrä tilannehuumoria tai pääse kärryille esimerkiksi sisäpiirin yhteiseen historiaan liittyviin sutkauksien tapauksessa. Ja ei, en lukenut Laasasen tekstiä vaan edellisen kommentin 9 vain.

Vierailija
10/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo Laasasen tekstithin ihan hauskoja, silleen tahattomasti. Mutta tuo Pin the Fuck upsin blogikirjoitus oli kyllä paikoitellen oikeasti hauska ;)

Vierailija
11/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku kirjoittaa/sanoo tän ääneen. Olen aina ollut tätä mieltä, ettei naiset vaan ole hauskoja. Naisten vitsit on ennalta arvattavia, ulkoaopittuja, miesten huumori on enemmän tilannekomiikkaa. Eipä silti, en myöskään koe että meidän naisten pitäisikään hirveän naurettavia olla :)

Vierailija
12/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta harva ihminen on ylipäätään sillä tavalla hauska, että hänen jutuilleen nauraisi muutkin kuin ko. ihmisen tuntevat tyypit, siksihän moni stand up- koomikkokin on kaikkea muuta kuin hauska, vaikka varmasti tutussa kaveripiirissä hänen juttujaan pidetään tosi hauskoina. Sitten taas esim. moni maailmankuulu koomikko, joka on suuren yleisön mielestä todella hauska, onkin lähipiirilleen ihan kamala.

Vierailija
13/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 19:18"]

Kerrankin joku kirjoittaa/sanoo tän ääneen. Olen aina ollut tätä mieltä, ettei naiset vaan ole hauskoja. Naisten vitsit on ennalta arvattavia, ulkoaopittuja, miesten huumori on enemmän tilannekomiikkaa. Eipä silti, en myöskään koe että meidän naisten pitäisikään hirveän naurettavia olla :)

[/quote]

Niinkö.

Vierailija
14/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa ihme ettei Laasasen kaltainen asperger ymmärrä huumoria.

Vierailija
15/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee varmaan useammin pilaa itsestään, miehet taas muun maailman asioista, mikä ehkä joissain tilanteessa on hauskempaa, mutta eipä ne miestenkään jutut välttämättä sen laadukkaampia ole jos niitä paljon saa/ joutuu kuuntelemaan..ja monesti kyllä kyky pieneen itseironiaan tekisi hyvää miehillekin, niiden kun tuntuu taas usein olevan vaikea tehdä pilaa itsestään ilman että se sitten onkin tyyliä "olen ihan säälittävä luuseri eikä kukaan anna mulle, et säkään", mikä taas naisilta onnistuu helpommin

Vierailija
16/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ihmiset jaksaa jatkuvasti provosoitua Laasasesta. Ehkä se on sitä että kun aikuinen ihminen vain rupeaa tarpeeksi lapselliseksi, suuren yleisön huomio on taattu. Ihmiset ei jotenkin voi jättää niitä juttuja omaan arvoonsa.

Vierailija
17/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miesten seksistiset ja rasistiset jutut sitten hauskoja?

Minä tykkään naisten huumorista enemmän, mutta olenkin itse nainen. Ehkä miehiä sitten naurattaa ne miesten jutut?

Vierailija
18/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItäpä jos tästä eteenpäin kommentoitais Laasaselle että kyllä Henry, olet just oikeassa! Kaikkeen mitä se sanoo.

Vierailija
19/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään yllättävää, että tosikko julistaa omista jutuista tehdyn osuvan pilan epähauskaksi. Mikäs siinä, jos haluaa alleviivata omaa lapsellisuuttaan ja ennalta-arvattavuuttaan.

Vierailija
20/52 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan kerro vitsejä, hauskuuteni piilee kielellisissä vitseissä ja siinä, että mulla leikkaa nopeasti. Enkä ole lainkaan ainoa laatuani. Musta vitsejä kertovat nykyään lähinnä lapset.

Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi