Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita 6v tytön huoneen maalaamiseen ja sisustamiseen?

13.07.2006 |

Väriyhdistelmiä? Tytön suosikkiväri on vaaleanpunainen, jota haluan toteuttaa huoneen sisustamisessa jossakin kohtaa.

Lattia on tammea.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme aloittaneet sisustaa tytön 4,5v huonetta, hänellä oli kanssa toivomuksena vaaleanpunainen huone :) päädyimme kaikkien vastustelijoiden kusaksi valitsemaan lasikuitutapetin, josta yhden seinän maalasimme vaaleanpunaiseksi, ja loput valkoiseksi, lasikuitutapetti on kalanruotokuvioista ja tuli kyllä tosi suloinen. Pojalle laitoimme maalattavaa tapettia ja maalasimme samalla systeemillä eli yksi seinä värilliseksi ja loput valkoisella, tuo maalaustapetti prismasta oli kyllä tosi hyvä laittaa, helpompi kuin lasikuitutapetti ja tosi hyvä tuli siitäkin. Tytölle sit olen ajatellut seuraavaa: lattia tummaa pähkinää, tulee kiva kontrasti tuon vaaleuden kanssa, valkoinen, sänky, jossa tummanharmaa päiväpeitto, vaaleanpunaisilla tyynyillä, valkoinen ikea ps-kaappi, pienet valkoinen" lepakkotuolit" kodinykkösestä, sellaiset missä metallijalat ja ikean neliönmallinen valkoinen pöytä, koulupöydän ostamme sitten möhemmin. tuohon vaaleanpunaiselle tulee sitten valkoinen lack-hylly, verhoista en vielä tiedä. Mutta jos suunnittelet tuota vaaleanpunaista niin väreiksi sopii esim harmaa ja ruskea ja parahiten ehkä valkoinen.

Vierailija
2/3 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä löytyy kivasti ideoita.

Meillä vaaleanpunainen tapetti, fuksiat verhot ja limeä lattiatyynyssä ja ikean pöytä/tuolit. Lattia tammea ja tummat ikkunan pokat.

Mietin jossain vaiheessa laittavani yhden seinän tummemmalla vaaleanpunaisella, mutta ikkunaseinä niin pieni, että verhot ajaa saman asian ;)

lastuista muistan yhdistellyn myös lilaa vaaleanpunaiseen, sinistäkin?

boordeilla sais kivaa aikaan. Mä en niistä vaan piittaa. Oon kyllä nähnyt ihan mukavia yhdistelmiä, joissa ala- ja yläosa eri väriä ja boordi välissä.

Samoin vois olla kiva ottaa yks seinä vaaleanpunapohjaista kuviollista tapettia ja loput samalla yksvärisellä

Mä noilla lastuilla tsekkasin pojan huoneen ja olkkarin värimaailman ja tuli tosi kivat!!

ja sit me ostettiin tällainen

http://62.44.243.30/asko/index.php?t1=1&etsittava=baby-siru&Submit=Hae

;D oih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä leikitään paraikaa juuri Tikkurilan värisuunnitteluohjelmalla. Sillä ollaan nyt lyöty lastenhuoneen värimaailma lukkoon. On tosi kiva kun siinä pystyy värjäämään ihan kaikki - maton, lattian, verhot... :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän