Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina tylsän näköinen :(

Vierailija
16.06.2013 |

Vaatteet ovat vanhoja ja huonolaatuisia. Lisäksi mun on vaikea löytää istuvia vaatteita irvokkaan ruumiinrakenteeni vuoksi.

Naaman iho on huono ja hiukset tällä hetkellä kamalat (välivaihe kasvatuksessa). Olen aina todella tyylittömän ja nuhjuisen näköinen. Miksen voisi olla luonnonraikas ja meikittä kaunis?

Tai miksi aina sorrun ostamaan vaatteita, jotka eivät käy ja miksi aina mulla on joku typerä tanttatukka?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen vartalonmalli sulla on? Jos yrittäisin antaa vinkkejä.

Vierailija
2/10 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli tiimalasi, mutta nyt olen lihonut enkä oikein sisäistä sitä.

Eli valtavat tissit ja läskit selässä ja mahassa. Perseessä ja reisissä ei yhtään. Eli hartiat näyttää leveämmiltä kuin lantio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi luonteeltasi sellainen, ettet jaksa erityisemmin panostaa ulkonäköösi. Se on ok. Silloin kannattaa lähestyä tyyliasioita helppouden kannalta ja siltikin voi olla tyylikäs.

1. Älä värjää hiuksiasi liian erilaisella värillä kuin mikä luonnollinen värisi on. Tyvikasvua ilmaantuu nopeasti. Vaihtoehtoisesti pidä oma värisi (tai kasvata se takaisin).

2. Pidä hiuksissa helppo malli. Ei otsahiuksia tai muuta vastaavaa leikkausta, joka ylikasvaneena näyttää typerältä.

3. Etenkin huonoihoisen kannattaa suosia laadukkaita pohjatuotteita meikissä. Olen huomannut, että esimerkiksi hyvä meikinpohjustusvoide tekee ihmeitä, vaikka sen voisikin kuvitella turhaksi.

4. Pidä meikki simppelinä. Panosta kulmakarvojen muotoiluun ja korostamiseen, sillä hyvät kulmat tekevät usein pirteän näköiseksi. Vältä raskasta silmämeikkiä. Yleensäkin raskas meikki näyttää mielestäni sottaiselta huonoihoisella.

5. Etenkin silloin kun et meikkaa, pue hymy kasvoillesi - se kaunistaa aina. :) Muista välttää tekohymyä. Hymyile silmilläsi.

6. Vaatteet riippuvat paljon vartalonmallistasi. Jos on epävarma vartalostaan, kannattaa suosia rentoja ja melko peittäviä vaatteita, jottei tarvitse jatkuvasti stressata. Esimerkiksi maksimekot ovat muodikkaita ja helppoja vaatteita, mutta usein kuitenkin näyttäviä.

7. Hanki siistit ja kauniit kengät sekä siisti ja kaunis laukku. Monilla muuten tyylikkäillä nämä ovat aivan pielessä, vaikka kyseiset eivät vaadi mitään tiettyä vartalotyyppiä. Näihin siis kannattaa panostaa etenkin silloin, kun istuvien vaatteiden löytäminen tuntuu vaikealta.

8. Panosta kesällä aurinkolaseihin. Älä osta muovisia pokia, vaan kauniit ja ehkä hieman erikoiset aurinkolasit.

9. Muista muutkin asusteet, mutta älä asusta liikaa.

Vierailija
4/10 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se oo helppoo olla tylsän näköinen mutta päinvastaisella läskinrakenteellakaan. Mulla on ihan suht normaalit ylävartalo (kädet, tissit, hartiat) ja sääret polvista alaspäin, mutta aivan jumalattomat reidet, perse ja alamaha. Tukka on karsee oli miten hyvänsä, naama kukkii ja muutenkin turpea. En löydä itselleni sopivia vaatteita ja nää nykysetkin on aika rytkyjä.

Vierailija
5/10 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan "vaasi" eli kannattaa valita vaatteet sen vartalotyypin mukaisesti. Osta vaatteita, jotka ryhdikästä materiaalia ja leikattu kauniisti. Korosta vyötäröä ja naisellisuutta pukeutumisessa. Hanki hyvät korkokengät.

Hanki mekkoja ja yläosia, joissa "vesiputous"-pääntie:

http://pics3.esprit.de/Shop/PicSPV_ZoomMainView/063EO1E021_001.jpg

Älä käytä naruolkaimisia yläosia.

Vierailija
6/10 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä:

1. Rupea treenaamaan ja hölkkäämään/juoksemaan -> ylimääräinen paino alkaa pudota nopeasti

2. Leikkauta selkeä mahdollisimman tasapitkä leikkaus hiuksiisi, niin se kasvaa kauniisti (mieti aina sitä, miltä se kampaus näyttäisi ilman kampaajan saksia vaikkapa puolen vuoden päästä, joten älä suostu kampaajan villeimpiin ideoihin äläkä leikkauta hiuksia liian lyhyiksi).

3. Pidä muutama shoppailupäivä ja osta ajatuksella sellaisia vaatteita, jotka oikeasti sopivat ja tuntuvat hyviltä päällä sekä ovat tyylikkäitä. Pyydä esim. ystävä makutuomariksi mukaan. Voit kysyä myös tavaratalosta sellaista palvelusta, jossa tyylineuvoja auttaa vaatteiden valinnassa.

4. Tarkistuta hampaat hammaslääkärillä (jos on jotain korjattavaa, oiottavaa jne.) ja valkaise ne. Valkoinen, kaunis hymy tekee kokonaisuuden siistin näköiseksi.

Vierailija
7/10 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista. Maksimekkoja en voi missään nimessä pitää. Tuntuu, että näytän todella massiiviselta niissä. Yläosan on oltava joko lepakkomainen tai vartalonmyötäinen, jotta näytän edes vähän hoikalta. Vesiputouspääntien olen myös huomannut hyväksi. Näihin yhdistän sitten kesällä farkkucaprit. Tylsää...

Vierailija
8/10 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi farkkucaprit? Laita polvipituinen hame tai mekko :)

Vierailija
9/10 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ilman meikkiä harva näyttää freshiltä ja nätiltä, itse en ainakaan, vaan naama kiiltää ja on läikikäs, silmäluomet punakat ja näytän itkettyneeltä. Meikkaan joka päivä, mutta aikaa menee n.5min kun en vaan jaksa panostaa. Mun pikavinkit rasvoittuvan ja punakan ihon pikafreshaukseen:

Hanki kunnollinen (kallis) BB-voide. Esim. Estee Lauder on ihana ja niin kuiva että sopii hyvin rasvoittuvallekin iholle. Säästät aikaa, kun aamulla vaan peset naaman ja vedät suoraan bb-voiteen iholle etkä kosteusvoidetta erikseen lainkaan. Sitten meikkaat vaan silmät: pohjusta silmänympärykset ja luomet kevyesti meikkivoiteella / meikkipuuterilla niin että sävystä tulee tasainen, rajaa silmät kevyesti, taivuta ripset ja lisää ripsari. Aikaa menee max5 min. Lisää halutessasi sipaus aurinkopuuteria poskipäille, niin että väri on ylhäällä, ei missään poskikuopissa vetämässä naamaa alaspäin. Muotoiluta kulmat kosmetologilla ja laita niihin kestoväri, niin niille ei tarvi tehdä mitään. Sen jälkeen nypi ne itse säännöllisesti kun muoto on hallussa. Huuliin vaaleahkoa kiiltoa tai väritöntä kiiltävää huilirasvaa, vaikka vaseliinia jos et tykkää väreistä. Tällainen nude-meikki on mun turpean, rasvaisen ja punakan, isohuokoisen naaman pelastus. Näytän oikeasti sata kertaa paremmalta noin pienen vaivannäön jälkeen. 

Hiukset: ei räikeitä värejä, unohda shokkivärit ja erikpiset leikkaukset, jotka vaatii jpkapäiväisen laittamisen. Klassinen malli on paras, pidä vaan huoli että tukka on aina puhdas. Itse pesen aina illalla, annan vaan kuivua ja aamulla vetäisen suoristusraudalla muutamat vedot ja kiinnitän lakalla. That's it. 

Vaatteet: monissa vaatekaupoissa, Sokos, Stocka yms.on ilmainen pukeutumisplvelu, jota voisit kokeilla. Heivaa vaatteet, jotka ei sovi sulle ja panosta muutamiin hyvinistuviin. Korosta hoikkia sääriäsi ja kevennä yläosaa sopivankokoisilla vaatteilla, vältä makkarankuoria yläosassa! Mulla on päinvastainen vartalonmalli kuin sulla eli päärynä valtavalla perseellä ja reisillä mutta kokispullomaisen pienet hartiat yms. joten tunnen tuskan sopivien vaatteiden löytämiseksi. Mulla on omat niksit kehon tasapainottamiseen ja vamasti käänteisen vartalotyypin omaavalla on omansa.

Vierailija
10/10 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä kymppi pukeudut kun mulla on juuri tuollainen kroppa. Itselläni aina peffan peittävä tunika tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän