Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vasta aikuisena olen tajunnut puutteeni sosiaalisissa taidoissa

Vierailija
04.07.2013 |

Ja nyt ahdistaa. Ahdistaa se, etten tule koskaan olemaan yhtä puhelias ja sanavalmis kuin ihmiset keskimäärin. Enkä yhtä fiksu, saatan monesti möläyttää jotain typerää ja huomata ihmisten reaktioista että olisinpa jättänyt tuonkin sanomatta. Muita samanlaisia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuo aivan vanhanaikaista eikä sillä ole mitään merkitystä. Nykyisin sometetaan ja kuka netissä tavalla tai toisella herättää huomiota se tärkeintä. Aivan yksi lysti miten sitä live-elämässä pöllöilee.

Vierailija
2/3 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En ole edes kognitiivisesti tyhmä, mutta mulla on vain taipumus sanoa asioita suoraan. Ehkä nykyään saisin jonkinlaisen aspergerdiagnoosin, kun en ole ihan samasta muotista kuin muut. En kuitenkaan saa testeistä riittäviä pisteitä, joten sanoin itselleni, ettei minulla ole. Esimerkki: kun lievästi ylipainoinen tuttu kävi laihdutusryhmässä, sanoin että et kai sinä sellaista tarvitse. Olisi pitänyt tajuta, että se lievä ylipaino voi olla hänelle kuitenkin iso juttu. Töissä olen suututtanut ihmisiä kun olen kesken kiireen valitussession sanonut, että ei ne työt ainakaan tässä marmattamalla etene. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen sosiaaliset taidot korvaa se, että hän kaupungilla sormeilee puhelintaan ja tuntuu siltä, että siellä on elämä ja ulkopuolella ei ole mitään merkittävää eikä millään käytännön asialla ole juurikaan mitään merkitystä.