Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mieheni väitti kiven kovaa äitiäni eli hänen ex-anoppiaan narsistiksi.

Vierailija
15.06.2013 |

Alan kyllä uskoa tämän kaksiviikkoisen lasten kiusanteon jälkeen.Tilanne seuraava:lasten tarha loppui.Saivat esikoulusta oikein todistukset että käyty on jne.Noh isoäiti valittaa vatsakipua ettei pääse antamaan halia ja rahaa pojalle.Uskoin tämän selityksen.Seuraavalla viikolla puhuimme uudestaan ja isoäiti tokaisee että nyt on luottokortti kadoksissa ja hän ei nostaa rahaa eikä tietokone ole käytössä kun laskut on maksamatta ja sähköt katkaistu.Jotenkin ontuva selitys.Varsinkin kun isoäiti on ollut kirjanpidon "ammattilainen" joka ei koskaan toimisi näin hutiloiden.Soittaa itse lapselle ja lupaa antaa rahaa ja nähdä tämän seuraavan viikon aikana.Nyt sitten tänään valitteli taas että ei ole antaa lapselle rahaa.Isoäiti on kasvanut kurjissa oloissa.Koko lapsuuteni meni hänen rankkaa orpoa lapsuuttaan kuunnelleen.Äiti vetosi aina että sitten joskus hän kyllä palkitsee minut kun häntä aina jaksa kaikessa auttaa ja kuunnella ja paskat.Tekee samoin  nyt lapsilleni kuten minulle.Kaataa paskaa pienten lasten niskaan.Luin ettei lapsille saisi koskaan sanoa ettei ole rahaa.Se ei ole hyvä asia mielenterveydelle.Ja toinen juttu on se että vaikka olisi kuinka oikeasti,niin aina on antaa pieni summa omille lapsenlapsille.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on jo vanha eikä voi koskaan parantua narsismistaan.Olen tiedostanut tämän itse kauan aikaa sitten.Siksi on parempi ettei hänen kanssaan olla väkisin tekimisissä vaan odotellaan että aika hänestä jättää ja päästään hautamaan tuo sairas ihminen.On tuhonnut mun parisuhteeni,yrittänyt tuhota minun ja lasteni välit jne.Olen onnellinen ihminen kun joku ilmoittaa äitini kuolleen.Rukoilen sitä joka päivä,tule Jeesus Kristus hakemaan ¤¤¤¤¤¤¤¤¤ pois täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi