Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla kännyssä miehesi sisarusten numerot?

Vierailija
15.06.2013 |

Tuli vaan mieleen, kun yks kaveri kävi meillä ja sitten hänen veljensä vaimo soitti. En voisi kuvitellakaan sellaista syytä, minkä takia yksikään mieheni siskoista tai veljistä soittaisi minulle tai minä heille. Mulla ei tosiaankaan ole mieheni sisarusten numeroita kännyssäni, eikä ole koskaan ollutkaan. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä pian 10 vuotta. Mitään riitoja ei ole ollut miehen sisarusten kanssa, mutta eipä ole juuri kanssakäymistäkään. Sisarukset asuvat meiltä 15-30 minuutin ajomatkan päässä.

Miten muilla, onko teillä tapana soitella miesten siskoille/veljille tai soittavatko he sinulle?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki ja jopa muutamien miehen serkkujenkin numerot. Soitellaan jos on asiaa.

Vierailija
22/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miehen sisarusten ja miehellä mun sisarusten numerot. Ollaan kaikki kavereita. Itse asiassa mies on tekemisissä mun veljien kanssa huomattavasti enemmän kuin minä. Ja minä taas soittelen usein veljien vaimoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo on, avokki tapaa useinkin veljiään ja minä välillä myös

Vierailija
24/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljillä on kyllä mun miehen numero. Pari kertaa ovat soittaneet, jos on ollut tärkeää asiaa eivätkä ole saaneet minua kiinni. Mutta itselläni ei tosiaan puolison sisarusten numeroita. Tärkeä asia oli kerran mm. kun isäni joutui sairaalaan ja itse istuin junassa kenttien ulottumattomissa, silloin muistan viimeksi veljeni soittaneen miehelleni. 

Vierailija
25/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sekä lankomiehen että hänen vaimonsa numerot, vähänpä noilla on käyttöä, synttärikutsuja lähinnä vaihdellaan.

Vierailija
26/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ei edes anopin, kohta kymmenen vuotta oltu naimisissa, anoppi on tainnu kerran mulle soittaa 12 vuoden aikana. Miehen veljet on mun vanhempien ikäisiä eronneita sinkkuja, ei ole paljoakaan yhteistä, vaikka asuvat kivenheiton päässä meiltä, samassa lähiössä. Eipä ole kyllä miehelläkään mun sisarusten tai vanhempien numeroita, ei ole mitään tarvetta.

Vierailija
27/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 17:43"]

Tuli vaan mieleen, kun yks kaveri kävi meillä ja sitten hänen veljensä vaimo soitti. En voisi kuvitellakaan sellaista syytä, minkä takia yksikään mieheni siskoista tai veljistä soittaisi minulle tai minä heille. Mulla ei tosiaankaan ole mieheni sisarusten numeroita kännyssäni, eikä ole koskaan ollutkaan. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä pian 10 vuotta. Mitään riitoja ei ole ollut miehen sisarusten kanssa, mutta eipä ole juuri kanssakäymistäkään. Sisarukset asuvat meiltä 15-30 minuutin ajomatkan päässä.

Miten muilla, onko teillä tapana soitella miesten siskoille/veljille tai soittavatko he sinulle?

[/quote]

Eneismmäisen liiton aikana osasin jotakuinkin ulkoa mieheni sisarusten numerot. (heidän .,4  siskoa, kanssa olin tekemisissä säännölisesti).

Mieheni kuoltua pikkuhiljaa vuosien varrella välit hyytyivät, mutta YHÄ olemme toistemme pikavalinnoissa. Olemmehan samaa perhettä.

Nykyisellä miehelläni ei ole sisaruksia.

Se miiinus hänessä.

Onneksi plussia on paljon.

Vierailija
28/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaikkien sisarusten puolisoiden numerot, miehen sisarusten numerot ja jopa miehen veljen vaimon numero. Viestittelen toisen kälyn kanssa usein, olin toisen kälyn kaasonakin ja lankomiehelle tulee soiteltua, jos on jotain asiaa.. Miehen puolelle olen vähemmän yhteydessä. Oma veli soittaa enemmän miehelle kuin minulle. Kun veljeni meni naimisiin, minusta tuntui kun olisin saanut yhden siskon lisää, olin tosi iloinen.

Vierailija
29/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Meillä ei hoideta lapsia ristiin, vaan jokainen hoitaa omansa tai mummot hoitavat.

ap

[/quote]

Eikö serkukset ole aktiivisesti tekemisissä keskenään? Meillä serkukset esim kyläilevät toistensa luona väh 1 x kk:ssa tai tavataan mummolassa. Aikaisemmin aikuiset sopivat asioista nyt jo isommat serkukset keskenään. Myös anopit saattavat käydä yhdessä teatterissa tms. ilman meitä.

Me soitellaan ja ollaan usein yhteydessä mieheni sisarusten kanssa. Nähdäänkin useita kertoja vuodessa vaikka osa asuu ulkomailla. Olen käynyt mieheni sisarusten luona kylässä ilman miestä ja lapsia tai ollaan käyty yhdessä matkoilla.  Ollaan mieheni veljen kanssa treenattu yhdessä puolimaratonille, joka ei tosin ole vielä toteutunut. Mieheni oli viime viikonloppuna siskoni miehen järkkäämissä kekkereissä

Olen aina luullut että se on ihan tavallista olla aktiivisesti yhteydessä myös miehen sisaruksiin tai että mies on yhteydessä mun sisaruksiin tai heidän puolisoihinsa, mutta ei näytä vastausten perusteella olevankaan.

Mieheni ja minun suvut ovat tavanneet vasta sen jälkeen kun me olemme tavanneet, eli en ole nainut naapurin poikaa, jolloin meidän sukumme olisivat jo tuttuja ennestään.

Ja joo, siis mulla on mieheni sisarusten ja heidän puolisoidensa numerot kännyssä samoin kun miehelläni mun sisarusten ja heidän puolisoidensa numerot

Vierailija
30/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 19:45"]

Kun veljeni meni naimisiin, minusta tuntui kun olisin saanut yhden siskon lisää, olin tosi iloinen.

[/quote]

Kun miehen veli meni naimisiin, ei edes saatu kutsua häihin.

Vierailija
31/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Hätätapausten varalta.

Vierailija
32/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On numero, ja soitellaan tietysti. Lapsemmehan ovat serkuksia, ja mieheni on meille kummallekin tärkeä.

Vierailija
33/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla parin heistä, miehelläni on seitsemän sisarusta. Mutta ei me soitella, ne on vain, koska olen joskus tarvinnut.

Vierailija
34/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on, voi hyvänen aika... Mukava ja fiksu nainen mieheni sisko on. Ja hän on myös poikani kummitäti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan