Aukoton merkki että olet omanarvontuntoinen nainen
Miehesi on sosiaalisesti älykäs, hyväsydäminen, empaattinen, hygieniastaan huolehtiva, omillaan toimeen tuleva ja urheilullinen. Ei ole väkivaltainen, päihteidenkäyttäjä, jäykkä tuppisuu tai nössö peräkammarinmies.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 00:13"]
Vaastaus otsikkoon:
housujen vetskari pysyy kiinni
[/quote]
Miten sitten vanhuksilla taas puolestaan jatkuvan vaippaan ulostamisen ajatellaan vähentävän omanarvontuntoa?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 00:13"]
Vaastaus otsikkoon:
[/quote]
Kuset housussako on omanarvontunnon merkki?
Ohos. Kappas vain: Olen omanarvontuntoinen nainen.
Mutta... mutta... kun kumminkin palstasta puhutaan niin vaikuttaako asiaan jotenkin johonkin suuntaan se, että aviomieheni on minua 17 vuotta nuorempi?
Ilmeisesti omanarvontunnossani on suuria puutteita, sillä mieheni istuu pyörätuolissa. Tarvitsee siis joissain asioissa hieman apua eikä todellakaan potki palloa lasten kanssa lauantaisin. Kiitos tästä!
Mieheni ei ole erityisen lahjakas sosiaalisesti, mutta sillä ei ole mitän tekemistä omanarvontuntoni kanssa. Rakastan miestäni, ja olen omanarvontuntoinen.
Häh, miten mieheni liittyy minun omanarvontuntooni? Entä sinkut ja lesbot?
Omanarvontuntoinen nainen/mies: et anna kenenkään pompotella sinua miten sattuu, et vanhempien, ystävien etkä mahdollisen puolison. Eiköhän tämä olisi parempi määritelmä...
Eikö otsikko tarkoittanutkaan, että miehen käyttämät aukottomat alushousut ovat merkki naisen omanarvontunnosta?
Onko tämä saman länkisäärisen nivuset yhteen-aloituksen tekijän tekemä hajatelma?
Vaastaus otsikkoon: