Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa olevat miehet Instassa

Vierailija
23.07.2020 |

Meinasi mennä kahvi väärään kurkkuun, kun huomasin, millaisia tilejä yhden kaverini mies seuraa Instassa. Vähäpukeisia (välillä alastomia) Instapimuja, valtaosa itäeurooppalaisia ja implanteilla varustettuja, tiedätte varmaan tyypin. Kyseessä on siis naimisissa oleva mies, ja tili on vieläpä miehen yritykseen liittyvä julkinen tili, jolla on kymmeniä tuhansia seuraajia.

Ei mitenkään yllätä, että miehet katsovat netistä tällaista kuvamateriaalia - totta kai - mutta onko oikeasti yleistä tehdä niin avoimesti? Vai eikö mies tajua, että muut näkevät, mitä hän seuraa? Jotenkin noloa. Yksi toinen sukulaismies seurasi myös Facessa kaikenlaisia p*rnomalleja, mutta kyseessä oli seitsemänkymppinen mies, joka tuskin edes tajusi, että se näkyy kaikille. Tämä kaverin mies on nelikymppinen, joten pitäisi tajuta.

Onko tämä ihan yleinen tapa, mistä en vaan ole tietoinen?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nolo. Tykkäileekö noista kuvista vielä?

Vierailija
2/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Joku random mies pitää kauniista naisista, hälyttäkää kylän vanhimmat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi nolo. Tykkäileekö noista kuvista vielä?

En tiedä, en alkanut seurata miestä Instassa. Yrityksen aihepiiri ei muutenkaan kiinnosta eli olisin vain kohteliaisuudesta seurannut, ja tuon Instamallikokoelman myötä meni kyllä maku muutenkin...

Vierailija
4/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naimisissa oleva mies saa seurata kuin omaa vaimoaan? 😄

Vierailija
5/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Joku random mies pitää kauniista naisista, hälyttäkää kylän vanhimmat!

No hei, minähän sanoin, että minua ei yllätä yhtään, jos miehet tuollaisia tilejä seuraavat. Yllätti vain, että seuraa ihan avoimesti. Minullakin on yrityksen tili, enkä sitä kautta kyllä seuraa mitään Kpop-poitsuja ja näyttelijöiden fanitilejä. Niitä varten minulla on erillinen tili.

Tuli jotenkin paha mieli kaverini puolesta, sillä hän on mukava ja nätti nainen, mutta toki ikäisensä näköinen ja langanlaiha ilman mitään kirurgisia lisäyksiä. Se, että mies seuraa peittelemättä kymmeniä parikymppisiä implanttipimatsuja tuntuu tosi loukkaavalta häntä kohtaan.

Vierailija
6/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma on niin vastenmielisen ruma, ettei ole minkäänlaisia seksuaalisia haluja. 

Vierailija
7/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään jos vaan "seuraa". Nolompia ovat ne varatut miehet jotka vonkaa treffisivuilla.

Vierailija
8/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma on niin vastenmielisen ruma, ettei ole minkäänlaisia seksuaalisia haluja. 

No eikä ole. Oma vaimo on vähän Metti Forssellin näköinen ja hyvin hoikka, nelikymppinen. Nämä ihannenaiset ovat sitten nuorempia hoikkia blondeja, jotka eivät muuten ole sen kauniimpia, mutta kumitisseillä ja -pakaroilla varustettuja.

Ja saahan noita seurata vaikka vaimo olisi itse Venus, mutta pakkoko niitä on ihan avoimesti seurata? Vieläpä oman yrityksen tilillä? Tsiisus.

Vierailija
9/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnon mies seuraa vain hint tejä ja palomiehiä instassa. Todellakaan mitään kauniita naisia ei kukaan terve heteromies seuraa.

Vierailija
10/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman yrityksen tilillä seuraaminen on outoa mutta ei mua ainakaa haittaa et mun mies niitä seuraa tai tykkäilee kuvista. Oon kivan näköinen itsekin :)

Vierailija
11/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ihan kaiken miehen tyhmyydestä.

Vierailija
12/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

instajankkaaja onkin taas tänään ollut aktiivinen. 

Vierailija
13/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

instajankkaaja onkin taas tänään ollut aktiivinen. 

100-varmasti joku ruma katkera läski.

Vierailija
14/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kyllä haittaisi, koska olen itse hyvännäköinen.

Vierailija
15/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä. Selvästi aloittajan oma kauhuskenaario, kun pitää jatkuvasti purkaa sitä tänne. Hei, tämä ei ole terapiahuone, tämä on typerien ja ilkeiden ihmisten keskustelufoorumi. Täältä et saa apua, päinvastoin. Ole fiksu ja suuntaa katseesi ammattiauttajalle.

Vierailija
16/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vaimo ois mallinvartaloinen kaikkien päiväuni ei se estä miestä nylkyttämästä nuorempien naisten kuville.

Tuo miehen jääminen luolamiestasolle ei mitenkään liity hänen vaimoonsa tai tämän ulkonäköön.

Jotkut miehet vain ovat sellaisia, että neljänkympin paikkeilla huomaa, että kehitys on tyssännyt ja on jääny pippelinnypräys vain päälle.

Vierailija
17/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä. Selvästi aloittajan oma kauhuskenaario, kun pitää jatkuvasti purkaa sitä tänne. Hei, tämä ei ole terapiahuone, tämä on typerien ja ilkeiden ihmisten keskustelufoorumi. Täältä et saa apua, päinvastoin. Ole fiksu ja suuntaa katseesi ammattiauttajalle.

Tämä on ensimmäinen (ja viimeinen) aloitukseni tästä aiheesta. Oletan, että siitä on siis keskusteltu ennenkin?

No ilmankos.

Vierailija
18/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just annoin pakit lupaavasti alkaneelle tapailulle kun näin että seurasi tuollaisia. Ei kiitos, mulle sopiva mies on fiksumpi eikä nolo juntti.

Vierailija
19/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka vaimo ois mallinvartaloinen kaikkien päiväuni ei se estä miestä nylkyttämästä nuorempien naisten kuville.

Tuo miehen jääminen luolamiestasolle ei mitenkään liity hänen vaimoonsa tai tämän ulkonäköön.

Jotkut miehet vain ovat sellaisia, että neljänkympin paikkeilla huomaa, että kehitys on tyssännyt ja on jääny pippelinnypräys vain päälle.

Näköjään näin. Mutta olen aina pitänyt tätä miestä fiksuna, ja itseäni yllätti vain se, että hän seuraa näitä pehmop*rno-tissi-pakara-tilejä ihan julkisesti. Eikä siis mitään yhtä tai kahta, vaan kymmeniä. En ole aiemmin nähnyt ketään ns. fiksua ihmistä, joka avoimesti seuraisi p*rnotähtiä ihan julkisella tilillään.

Ei siis varsinaisesti ihmetytä se, että miehet näitä kuvia katselevat. Nylkyttäköön kukin mille tahtoo.

Mutta tämä on mielestäni vähän sama kuin se, että joku kuuma bikininainen kävelee ohitse. Mies voi ajatella mielessään, että onpas kuuma nainen huh huh, mutta aika tökerö saa olla, jos kommentoi ääneen vaimolleen ja seurueelleen, että onpas tuossa ihana p*rse ja tissit.

Vierailija
20/32 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen valintaa yrityksen tilillä seuraamisesta. Yksityishenkilönä on ok seurata vaikka ketä, mutta riippuen alasta voi vähäpukeisten naisten seuraaminen yrityksen sometilillä kyllä aiheuttaa vääriä mielikuvia asiakkaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän