Avioitunut/perheellinen mies! Jos vaimosi kertoisi lopettavansa pillerit
...koska haluaa lapsen, eikä itse halua siksi enää ainakaan itse ehkäistä, niin mitä tekisit?..
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en halua lapsia niin ainakin ensimmäisenä lopetettaisiin vaginayhdynnät.
Pienen tuumaustauon jälkeen sitten lopetettaisiin koko parisuhde.
Mitä sovitte lapsiasiasta ennen naimisiinmenoa?
Eli jättäisit vaimosi ok. Miten olisi että vastaisit ehkäisystä itse?
Kondomi sopii minulle oikein hyvin naisen kanssa jonka uskon kondomin pettäessä tekevän abortin.
Kondomi ei sovi ainoaksi ehkäisyksi lisääntymishullun kanssa.
Vasektomiaa en halua vielä, koska lisääntymisoptiolle voi joskus vuosien päästä sittenkin olla käyttöä.
Ei oikein ole hyviä vaihtoehtoja tarjolla. Mielellään kyllä huolehtisin, jos olisi olemassa miehille jokin tuplaehkäisy.
Mutta ehkäisymenetelmää oleellisempi apn esimerkissä oli se että nainen oli YKSIN päättänyt lisääntymisestä ja yrittää ehkäisyn pois jättämisellä painostaa puolidon lisääntymään. Ihan perseestä tuollainen suhde ja täysi tossukka joka painostuksen alla murtuisi.
Mitä ihmeen PAINOSTUSTA se muka on jos nainen ilmoittaa ettei enää halua syödä pillereitä? Onko sekin sitten painostusta jos mies sanoo että ei halua käyttää kondomia?
Ainakin naisten mukaan on. Jopa sitä on väitetty painostukseksi, jos mies sanoo haluavansa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en halua lapsia niin ainakin ensimmäisenä lopetettaisiin vaginayhdynnät.
Pienen tuumaustauon jälkeen sitten lopetettaisiin koko parisuhde.
Mitä sovitte lapsiasiasta ennen naimisiinmenoa?
Eli jättäisit vaimosi ok. Miten olisi että vastaisit ehkäisystä itse?
Kondomi sopii minulle oikein hyvin naisen kanssa jonka uskon kondomin pettäessä tekevän abortin.
Kondomi ei sovi ainoaksi ehkäisyksi lisääntymishullun kanssa.
Vasektomiaa en halua vielä, koska lisääntymisoptiolle voi joskus vuosien päästä sittenkin olla käyttöä.
Ei oikein ole hyviä vaihtoehtoja tarjolla. Mielellään kyllä huolehtisin, jos olisi olemassa miehille jokin tuplaehkäisy.
Mutta ehkäisymenetelmää oleellisempi apn esimerkissä oli se että nainen oli YKSIN päättänyt lisääntymisestä ja yrittää ehkäisyn pois jättämisellä painostaa puolidon lisääntymään. Ihan perseestä tuollainen suhde ja täysi tossukka joka painostuksen alla murtuisi.
Mitä ihmeen PAINOSTUSTA se muka on jos nainen ilmoittaa ettei enää halua syödä pillereitä? Onko sekin sitten painostusta jos mies sanoo että ei halua käyttää kondomia?
Se on painostusta, koska esimerkissä nainen samalla ilmoitti syyksi sen että haluaa omalla yksin tekemällään päätöksellä lapsen.
Näillä lähtötiedoilla miehellä ei ole tarjolla ehkäisyä millä voisi suojautua lapsen saamiselta luotettavasti.
Eli käytännössä kyseessä on verhottu ultimatum/uhkaus: "sinun on pakko lisääntyä kanssani tai et voi harrastaa seksiä".
Kyllähän kondomiin ihan yleisesti luotetaan? Onko se muka epäluotettavampi kuin pillerit? Kyllähän nekin pettää.
Mutta jos on yhdessä sovittu miten toimitaan ns vahinkoraskauden kanssa, niin se pettäminen ei ole niin iso asia. Ja tietysti se, että toinen tarkoituksella yritä saada vahinkoa aikaiseksi.
Nyt taas oli kyseessä tilanne, että toinen oli yksin päättänyt haluavansa lapsen. Häneen ei siis voi enää luottaa mitenkään ehkäisyn kanssa. Mistä tietää ettei yritä sabotoida kumeja tai muuta pillerien tilalle otettua ehkäisymenetelmää? Se nyt on ainakin selvää, että vahingon sattuessa tuollainen nainen pitää lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei tää nainen väkisin olisi tekemässä lasta tai neulalla puhkomassa kondomeja, ei vaan enää kokisi mielekkääksi itse ehkäistä ja käyttää muutenkin omaa ruumista ja psyykeä rasittavaa hormonaalista ehkäisyä.
Siitä että yksin päättää haluavansa lapsen ja vain kertoo sen ilmoitusasiana miehelleen ei ole kamalan pitkä matka siihen, että tuo käy mielessä.
Kysyisin että meinasitko sen syntyvän pyhästä Hengestä. Kohta 3 vuoteen ole seksiä harrastettu niin kyllä se menee ilman tästä eteenpäinkin
Pilaamisella tarkoitin lähinnä teennäistä ja pakotettua kymmenien vuosien hukkaantumista kasvatusprojektiin jota ei halunnut alunperinkään.
Kyllä lapsi aistii tuon herkästi, vaikka pakkovanhempi olisi Oscar-tason näyttelijä.
En niinkään meinannut mitään sadistista aktiivista lapsen elämän sabotoimista - kaikkea sinulla edes tulee mieleen.