Olen uskossa, kysykää mitä haluatte.
Yritän vastata kaikkiin kysymyksiin niin hyvin kun pystyn.
Uskon siis Jeesukseen Vapahtajanani ja olen ns. uudestisyntynyt uskova.
Kommentit (47)
En ole viestiketjun aloittaja, mutta uskossa kuitenkin. Ihmiset näyttävät sotkevan elämän täällä maanpäällä kuoleman jälkeiseen elämään, olettaen että sen armon saaminen tulisi automaattisesti kun uskoo, rukoilee ja jne näkyä heti tässä ja nyt. Siten monet turhautuvat ja alkavat epäilemään voimakkaasti Jumalan olemassaoloa.
Minulle on muodostunut sellainen kuva synnistä, että se synti on väärä valinta, joka johtaa pahoinvointiin yksityiselämässä, töissä tms, joka vaikuttaa elämässämme. Esim. Jos eroaa avioliitosta ja on lapsia- eikö se elämä juuri silloin muutu vaikeammaksi: Eläminen lasten kanssa( kannat paljon yksin vastuuta, se on rankkaa ), talous asiat muuttuu ( maksat yksin, elarit yleensä ovat pieniä eivät korvaa toisen aikuisen palkkaa jne..)? Tai riitelet läheisesi kanssa loukaten pahasti toista niin että välinne katkeavat ja myöhemmin huomaat( vaikka riidan hetkellä olisit ollutkin mielestäsi oikeassa ) että tämä läheinen onkin ollut aina aika reilu ja hyvä sinua kohtaan- haluaisitkin olla edelleen yhteydessä häneen? Tai juot akan ja lapset ulos elämästäsi samalla menettäen työsi ja kotisi?
Jumala on antanut meille vapauden valita tekemisemme täällä maanpäällä- hän ei pakota meitä luokseen, vaan antaa valita. Eikä Jumala kiusaa ketään tai piinaa- Kiusa ja piina ( joita minä käsittelen synteinä), ovat omien valintojemme seurauksia.
Jumalahan antaa ohjeita meille miten elää harmonisesti jos haluamme. Esim. Ole hidas vihastumaan ja nopea antamaan anteeksi- on oikein oiva neuvo jolla monikin riita jäisi syntymättä. Mutta me ihmiset sivuutamme ne ja sitten itkemme missä armo, missä Jumala...
Jumala kuulee kyllä rukouksemme, mutta meidän tulee myös itse ponnistella harmonisen elämän saavuttamiseksi. Ei työnantajakaan maksa palkkaa tekemättömästä työstä. Kun meillä on se vapaa tahto niin jos rukoilee ja jatkaa huonojen valintojen tekemistä kokoajan, niin selvähän se on ettei sitä harmoniaa saada.
Arvostakaa itseänne valitsemalla hyvän kautta niin saatte jo täällä maanpäällä lisää sitä mitä oikeasti haluatte. Olkaa kiitollisia jo saamistanne hyvistä asioista elämässä kuin sensijaan murehtisitte sitä mitä ei ole- silloin elämä on jo ison askeleen mukavampaa.
Pedofiilimurhaaja vs. kastamaton lapsi. Lapsi pääsee aina Taivaaseen riippumatta siitä onko kastettu vai ei. Jeesus sanoi itse: Lasten kaltaisten on Taivasten Kuningaskunta(suom. valtakunta), se että opetetaan että kastamaton lapsi menee helvettiin ei pidä paikkaansa ja ei ole raamatullinen oppi, vaan jonkun kirkon oppi.
Pedofiilimurhaaja voi päästä taivaaseen jos hän on tehnyt parannuksen ja hänen syntinsä on anteeksiannettu ja pesty Jeesuksen verellä. Jeesus sanoi, vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne villanvalkoisiksi, mutta eivät ilman katumusta, parannusta ja anteeksiantoa. Näin sen on Jumala säätänyt. Jeesuksen uhrikuolema( Jumalan Karitsa) ja hänen uhriverensä puhdistaa myös pedofiilimurhaajan jos vain ped.mur itse niin tahtoo.
Terv. Viestiketjun aloittaja.
Miksi Jumala sanoo rakastavansa meitä, mutta uhkaa helvetin kärsimyksillä.
Jokainen ihminen tekee syntiä ja on Jumalan kirkautta vailla, sanoo Jumalan Sana. Kun ihminen tekee syntiä maan päällä ja sitten kuolee hän vie mennessään synnit, ellei ole saanut syntejään anteeksi täällä maan päällä.
Taivaaseen ei pääse synti, eikä siis ihminen joka kantaa syntiä, jos Taivaaseen pääsisi synti, myös Taivas turmeltuisi, niinhän oli käydä kun Lusifer nousi kapinaan Jumalaa ja Jumalan Poikaa vastaan Taivaassa, Jumalla ei ollut muuta mahdollisuutta kuin heittää Lusifer pois Taivaasta, Jumalla ei totisesti ollut varaa siihen että synti turmeleisi Taivaan ja Jumalan asuinpaikan, ja se paikka jossa Lusifer nyt asuu on kadotus.
Viestiketjun aloittaja.
Ap, miten suhtaudut homoihin ja lesboihin? Voivatko he olla esim. aidosti uskossa?
Miksi jotkut uskovaiset ovat suvaitsemattomia ja puhuvat niin paljon pahaa muista ihmisistä?
Jumala puhuu mulle säännöllisesti ja Hän on kertonut mulle, että jeesus ei ole oikeasti hänen poikansa vaan Saatanan maahan lähettämä väärä profeetta. Haluaisitko sä auttaa mua levittämään tätä viestiä ja vakuuttamaan muut uskovat asiasta?