Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan kaupan kassalla huomannut ettet ottanut lompakkoa mukaan?

Vierailija
23.07.2020 |

Mulla on toistuva painajaisuni, jossa marketissa latelen satojen eurojen arvosta tavaraa kassahihnalle. Kun myyjä on skannannut lähes kaikki tuotteet, huomaan, etten ottanut rahaa mukaan. Sitten jäädyn ihan totaalisesti, enkä paniikissani pysty liikkumaan tai puhumaan.

Tän unen takia en ole teini-iän jälkeen pystynyt ottamaan yhtäkään tuotetta hyllystä ennen kun olen varmistanut ainakin neljä kertaa, että lompakko on mukana. Olisi mukava kuulla, onko teillä oikean elämän kokemuksia tästä, ja kummitteleeko se mielessä yhä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lompakko jäänyt, mutta kortin siru on mennyt paskaksi, ja se ei toimi. Silloin harmittaa lähinnä siksi ettei muut luule että olisin köyhä. Tilillä kuitenkin toistakymmentä donaa et silleen.

Mulla on kolme korttia lompakossa, niin ei tule tuota ongelmaa. Ja yksi niistä on luottokortti niin hätätilanteessa vois maksaa sillä. Ei sillä niin väliä, että talous on retuperällä, kunhan myyjä ei pidä köyhänä.

22/23 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on käynyt. Oli pieni lähikauppa jossa kävin lähes joka päivä. Sovittiin että menen ostosten kanssa kotiin ja käyn maksamassa ne seuraavana päivänä.

Nykyäänhän voi maksaa helposti puhelimella myös, sehän aina on kaikilla mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen yleensä huomaa, jos niin käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme