Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmeen pelleilyä S-kauppiaalta: alelappuja ei laiteta useampaan tuotteeseen?

Vierailija
23.07.2020 |

Oletteko huomanneet, että S-kauppiaat EIVÄT LAITA joka tuotteeseen alelappuja? Vain joihinkin tuotteisiin. Miksi S-kauppias pelleilee tällä tavoin?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhut niistä punalapuista, niillä merkitään vain ne tuotteet mistä on päiväys menossa.

Vierailija
2/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassakaan yhtään s-kauppiasta. Lisäksi en nyt ymmärrä mistä puhut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Porvoon s-marketin kauppias punalaputtaa kaikki tuotteet.

Vierailija
4/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sentään laputtavat. Itse olen töissä K-kaupassa ja kauppias kieltää laputtamasta mitään tuotteita ettei kukaan saa edullisia ostoksia.

Ottaa mielummin kymppitonnien tappiot kuin esim. jollekin köyhälle halvemman jauhelihapaketin, salaattikerän jne., roskiin menee aivan järkyttäviä määriä ruokaa siksi kun tämä sata tonnia vuodessa tienaava kauppias ei halua että joku saa edullista ruokaa.

Vierailija
5/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puhut niistä punalapuista, niillä merkitään vain ne tuotteet mistä on päiväys menossa.

Miksi S-kauppias ei anna asiakkaalle punalappuja, jotta asiakas ITSE saa liimata punalapun HALUAMAANSA tuotteeseen? Miksi S-kauppias ei toimi näin?

AP

Vierailija
6/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kauppiaasta. Jotkut kauppiaat ovat henkisesti sairaita ja he mielummin kuolevat kuin antavat esim. vähävaraiselle eurolla edullisempaa kanaa, leipää tms. ja heittävät sen kaatopaikalle. Roskiksiinkin hankittu tonnien turvalukot ettei vaan tule dyykkareita.

Sitten on niitä jotka punalaputtaa kaikki roskiin menevät tuotteet, tienaavat hävikillä ja jopa lahjoittavat Hurstille jne. ettei tule liikaa hävikkiä.

Valitettavasti henkisesti sairaana kauppiaana toimiminen ei toistaiseksi ole kriminalisoitua.

Vierailija
7/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Lidlissä ei ole hyvin hinnat näkyvillä kaikissa tuotteissa. En ala kyselemään hintoja myyjiltä vaan jätän ostamatta.

Vierailija
8/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset töissä näin kesäisin.

Tienaa 50 euroo  kk töissä tai jotai työkokeiluja. Ilmaistyövoimaa lapsilla.

Aina on jokakesäinen ongelma Prismassa. 

Mädät vihannekset, mulle myytiin just edellisenä päivänä vimenen käyttöpäivä eines, en huomannu ostaessa.

Samoin läpimädät banaanit ollu joka kerta koko kesän nyt.

Vierailija
9/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä TROLLI, joka HUUTAA.

Vierailija
10/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä sentään laputtavat. Itse olen töissä K-kaupassa ja kauppias kieltää laputtamasta mitään tuotteita ettei kukaan saa edullisia ostoksia.

Ottaa mielummin kymppitonnien tappiot kuin esim. jollekin köyhälle halvemman jauhelihapaketin, salaattikerän jne., roskiin menee aivan järkyttäviä määriä ruokaa siksi kun tämä sata tonnia vuodessa tienaava kauppias ei halua että joku saa edullista ruokaa.

K-kauppias on kuitenkin reilumpi, kun ei pelaa peliä punalapuilla.

AP

Vierailija
11/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu ongelmaan on tuoda kotoota omat punaiset laput.

Vierailija
12/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisessä K-supermarketissa on useat tuotteet huonolla päiväyksellä. Niiden kanssa saa itse olla tarkkana tai muuten seuraavana päivänä huomaat kotona tuotteen olevan jo vanha.

Vierailija
13/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä ymmärtänyt mitä taloudellista järkeä on esim. heittää pois 3 euroa maksava valmissalaatti, jauheliha jne. jos siitä joku olisi valmis maksamaan vaikka 2€?

vai käyvätkö nuo lappuvastaiset kauppiaat jotain luokkasotaa tyyliin "ei köyhän kuulukaan syödä"?

rahallisesta näkökulmastahan noiden ruokakasojen kippaaminen roskikseen on täysin absurdia kun niillä olisi vielä rahallista arvoa viimeisenä käyttöpäivänä tai edeltävänä päivänä, kunhan hintaa laskee 30-50%.

Vierailija
14/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei laita ei, eikä ole tarkoitus laittaakaan. Eihän niillä lapuilla olisi mitään merkitystä, jos ne pitäisi laittaa kaikkiin tuotteisiin. Silloin vain muutetaan hinta suoraan kassajärjestelmään. 

Vierailija
15/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole ikinä ymmärtänyt mitä taloudellista järkeä on esim. heittää pois 3 euroa maksava valmissalaatti, jauheliha jne. jos siitä joku olisi valmis maksamaan vaikka 2€?

vai käyvätkö nuo lappuvastaiset kauppiaat jotain luokkasotaa tyyliin "ei köyhän kuulukaan syödä"?

rahallisesta näkökulmastahan noiden ruokakasojen kippaaminen roskikseen on täysin absurdia kun niillä olisi vielä rahallista arvoa viimeisenä käyttöpäivänä tai edeltävänä päivänä, kunhan hintaa laskee 30-50%.

Eihän niitä heitetäkään. Siksi niihin laitetaan ne alelaput. Sitten ne heitetään pois, jos kukaan ei ostanut sitä esim sillä kahdella eurolla. 

Vierailija
16/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kauppiaat ovat kautta aikojen olleet samanlaisia, rahat omaan taskuun käärijöitä.

Vierailija
17/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-kauppiaita ei ole olemassa. S-kauppa kuuluu samaan ketjuun kuin Prismat ja Sokokset.

Kaikki K-ryhmän kauppiaat ovat sen sijaan yksityisyrittäjiä ja rohkeita sellaisia.

Nimittäin Kesko kyllä pitää otteessaan kaikkia yksityisyrittäjiään, hän imee heiltä jos minkinlaista maksua.

Tuokin, jos K-ryhmä ei ale-laputa tuotteittaan on yhteinen kinjaus, takana on Kesko.

Ja kyllä ainakin meidän seudulla K-kaupat antavat ruokatuotteita ruuanjakeluun, niiden tuotteiden osalta, jotka ovat hyvin pian vanhentumassa.

Vierailija
18/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä TROLLI, joka HUUTAA.

Sinä se jaksat joka ketjuun tulla huutamaan trollia. Jotenkin tuntuu ettei sulla ole kaikki ihan kohdallaan.

Vierailija
19/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi S-kauppias ei anna asiakkaalle punalappuja, jotta asiakas ITSE saa liimata punalapun HALUAMAANSA tuotteeseen? Miksi S-kauppias ei toimi näin?

AP

Ajatelkaa, jos joku olis oikeasti näin tyhmä 😂

Vierailija
20/40 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ap tarkoittaa s-kauppiaalla?

Suomessa ei ole yhtään ainoa s-kauppiasta, s-kaupoissa on vain myymäläpäälliköt.

he eivät omista liikettä, vaan ovat palkattuja työntekijöitä.

K-kauppiaat ovat eri asia. He ostavat kaupan itse, velkarahalla ja ovat siis yksityisyrittäjiä, mutta heidän yläpuolellaan on silti Kesko, joka määräilee tietyistä asioista ja sanelee ehdot.