Joko teillä on jouluvalmistelut käynnissä
Kommentit (23)
Ensin tärkeämpi juhla eli Halloween!!
Ekaa kertaa elämässäni mietin että jätän koristelut väliin koska lapset isällään tämän joulun. Mutta voi mieli vielä muuttua, kuten se yleensä tekee. Useampana vuotena päättänyt että vähemmän riittää, mutta sitten just ennen joulua se koristelu lähtee lapasesta 🤣🤣
Ei edelleenkään. T. Lääkäri lepuskista
Rusinat on istutettu ja lantut korvamerkitty. Tästä se joulun tulo alkaa.
Jouluvalmistelut alkaa meillä 23.12. illalla.
Ei tule joulua tänäkään vuonna.
-Köyhä
Henkisesti kyllä, olen jouluihminen. Olen siis jo miettinyt ja suunnitellut esimerkiksi ensi joulun koristeluja ja ruokia, vähän lahjojakin. Kiva odottaa joulua!
Yhden konkreettisen jutun olen tehnyt, nimittäin ostin eilen yhden joulukoristeen kun kaupasta sellaisen bongasin. Joskus olen elo-syyskuussa jo ostanut jonkun joululehdenkin, kun lehtihyllyssä oli jo myynnissä.
Ai niin, ostinhan minä jo kesälomareissulla kesäkuussa yhdestä putiikista joulukortteja.
Että melkein jo täydessä käynnissä valmistelut. :D
Tänään juuri keräsin käpyjä jouluasetelmia varten.
Vietimme joulua viimeksi, kun lapset olivat pieniä, nykyisin aikuisia. Miehen kanssa ehkä ostamme jotain jouluruokia ja kynttilöitä polttelen aina talvella. Ei mitenkään tärkeä juhla meillä.
No nyt kun kysyit niin graavasin lohen viikko sitten.
Ei. Syysvalmistelut korkeintaan tai pääsiäis. :)
Kyllä en vietä joulua ollenkaan. Enole viettänyt enää vuosikausiin.
Muutin kesällä pienempään asuntoon ja ennen muuttoa annoin suuren osan koristeita lapsilleni. Niitä jäi kuitenkin vielä runsaasti, mutta koska tilaa on paljon vähemmän kuin edellisessä asunnossa, en tiedä, mihin niitä sijoittaisin. Mutta enköhän tänne kuitenkin ihanan joulutunnelman saa aikaiseksi. Ihan vielä en edes minä laita kausivaloja, mutta varmaan lokakuun alussa niitä alan asetella ainakin parvekkeelle ja pian myös ikkunoihin.
Vihdat joulusaunaan on tehty, mutta ei muuten.