Miten ton neidin 13vee saisi muistamaan, että pikkuhousunsuojat
vessan ämpäriin, ennenkuin heittää vaatteensa pyykättäväksi??
Kiva, kun ottaa pyykkiä koneesta, niin joku pikkuhousunsuoja tai side on takertuneena johonkin toiseen vaatteeseen..
Vähän aikaa muistaa, kun sanon, sitten taas unohtaa..
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 21:35"]
Mua sitten ärsyttää, kun joku kutsuu tytärtään neidiksi!
[/quote]
13-vuotiashan se neiti on. Mua vähän ällöttää kun 1-7-vuotiaasta sanotaan niin.
Minä olen 37 ja olen unohtanut suojan alkkareihin kiinni vain kerran koko elämäni aikana.
Minä olen 37 ja olen unohtanut suojan alkkareihin kiinni vain kerran koko elämäni aikana.
Kestosuojat on samanlaisia kuin kertakäyttöisetkin, paitsi että paperin sijalla on kangasta ja teipin sijalla neppari. Käytön jälkeen pestään 60 asteessa, voi käyttää uudelleen loputtomiin.
Ovat muuten tosi hyviä esim. tiputteluvuotoon, ei haudu alapää!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 21:46"]
Millaisia kestosuojia tarkoitatte? En ole kuullut moisista. Mihin ne sitten ommellaan, pikkuhousuihinko? t.ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 21:57"]
Kestosuojat on samanlaisia kuin kertakäyttöisetkin, paitsi että paperin sijalla on kangasta ja teipin sijalla neppari. Käytön jälkeen pestään 60 asteessa, voi käyttää uudelleen loputtomiin.
Millaisia kestosuojia tarkoitatte? En ole kuullut moisista. Mihin ne sitten ommellaan, pikkuhousuihinko? t.ap
[/quote]
[/quote]
Mistä sellaisia saa? Vastatkaa please!!!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 21:57"]
[/quote]
[/quote]
Mistä sellaisia saa? Vastatkaa please!!!
[/quote]
googlaa
Olisin enemmän huolissani siitä, että 13v. käyttää pikkuhousunsuojia. Ne on epäterveellisiä, vältän nykyisin kuin ruttoa kun kerran pääsin niistä eroon.
niitä saa nettiterveysapteekista, lunette on nimi
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 22:51"]
niitä saa nettiterveysapteekista, lunette on nimi
[/quote]
Kiitos oikeasti hyödyllisestä vastauksesta :)
Anna tytön hoitaa pyykinpesut parin viikon ajan itse, kyllä tuon ikäinen sen homman osaa jo hyvin. Ehkä huomaa silloin, että voi tehdä asian toisella tapaakin kun jättää rätit housuihin. Vessanpöntön lähelle hyvä kannellinen roskis ja roskapussi siihen niin ei tarvitse reunoilta rättejä nyppiä. Annat siis lapsesi ihan itse huolehtia näistä asioista, älä tee kaikkea tytön puolesta. Jos peset kuitenkin pyykkiä ja sieltä rätti löytyy, niin vie vaate märkänä tytön huoneeseen ja käske tekemään jotakin.
Kerro tytölle, että pikkuhousunsuojia ei pidä käyttää jatkuvasti. Mielellään ei ollenkaan, koska ne eivät ole terveellinen systeemi.
Mä opin sen siitä, kun nuorena tyttönä pyykkivuoron päätyttyä talon komein poikamies toi mulle sen liimaosan ja sanoi, että sultä jäi tää.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 23:07"]
Kerro tytölle, että pikkuhousunsuojia ei pidä käyttää jatkuvasti. Mielellään ei ollenkaan, koska ne eivät ole terveellinen systeemi.
[/quote]Kummallinen idea! Meinaatsä, että kuukautiset pitää laskea housuihin? t.ap
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 23:07"]
[/quote]Kummallinen idea! Meinaatsä, että kuukautiset pitää laskea housuihin? t.ap
[/quote]
miten niin laskea housuihin, eihän ne menkat nyt kuukautta kestä? Menkkojen aikaan tietysti käyttää sidettä tai muuta suojaa, mutta ei niitä pikkuhousunsuojia koko kuukautta tarvita.
Tekstistäsi ei mitenkään ilmene, että neitisi käyttää pikkuhousunsuojia kuukautissuojina.
No ei kyllä tekstissä ilmene sekään että jatkuvasti käyttäisi :) minä ymmärsin ainakin että juuri kuukautisten aikana käyttäisi ;)
Useinhan niitä käytetään jatkuvasti. Mikä ei tosiaan ole suositeltavaa.
Kannattaisiko ihan sinun katsoa mitä sinne pesukoneeseen laitat. Taidat tunkea vaan kaiken sinne. Tarkastuksia on tehtävä. No en sano pahalla. Itse jo kaksi kännykkää pessyt ja rikkihän ne meni.