Tunnetko vahingoniloa Tuksua kohtaan?
Ennen niin kaunis tyttö on pläsähtänyt sellaiseksi mikä on nyt. Saatko tyydytystä siitä, että joku menettää kauneutensa?
Kommentit (31)
Uskoisin, että aika moni tuntee myös vahingoniloa. Onhan sitä aina kiva sääliä jotakin, kun näkee että sillä menee huonommin.
No en todellakaan. Säälin. Tuksu oli nuorena todella kaunis ja voisi varmasti nytkin olla jos ei olisi juomilla turvottanut itseään. Ja sen sisko Julia on kyllä Jussi Halla-ahon ohella Suomen onnettomimman näköinen ihminen. Joka kuvasta paistaa tuskaisuus.
En mitään. Olen nähnyt luonnossa, oli humalassa huonosti käyttäytyvä bitch. Ei sitä osaa oikein sääliäkään, ihmettelee vain että mikä hitto tossa surkimuksessa ihmisiä edelleen kiinnostaa.
Viina on viisasten juoma: sitä ei ole mikään pakko ryypätä, jollei se millään itselle sovi. Joten en sääli, huvittaa vain.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 14:42"]
En, säälin, koska nainen on selvästi sairas. Toivon kovasti, että media osoittaisi jonkinlaista moraalia, eikä pitäisi Tuksua enää esillä.
[/quote]
Niin, mikä on median vastuu, kun nainen itse itseään julkisuuteen koko ajan tyrkyttää? Hänellä on oma minäkuva aivan kieroutunut. Mainostaa itseään glamourmallina ja hokee kuinka kaunis on, Ja sellaisena myy sitten itseään medialle. Mutta media kirjoittaa raadollisen totuuden. Ja lopputulemahan on, että julkisuudessa keikkuminen on Tuksun elinkeino. Hän luulee, että ihmiset tulevat keikoille hänen laulutaitonsa ja koreografian takia, todellisuus liene ekuitenkin toinen. Mutta ihmiset tulevat ja maksavat lipusta ja Tuksu saa elinkeinonsa. Ilman mediaa tämä ei olisi mahdollista.
Median vastuu on siinä, ettei uutisoisi tuollaisesta turhakkeesta. Mutta sillähän Seiskakin saa lukijoita, uutisoi kaikista Suomen luusereista.
Siis pitääkö median otaa vastuuta tästä ihmispolosta? Ei hänen itsensä?
Voi jösses sentään :)
Ompa jollain huono itsetunto jos tuntee vahingoniloa tapauksesta. Todella huono!
Ompa jollain huono itsetunto jos tuntee vahingoniloa tapauksesta. Todella huono!
Tunnen uteliaisuutta. Tukiainen on tosi erikoinen tapaus ja jollain tavalla vähän irrallaan tästä maailmasta, näkee itse itsensä jotenkin aivan toisin kuin muu maailma. En tosin osta lehtijuttuja hänestä, se menisi vähän liian pitkälle, kuitenkin jollain tavalla sairas henkilö kyseessä, mutta netissä tulee luettua häntä koskevat jutut.
Ehkä kuitenkin hieman tunnen. Olen seurannut sen taivalta jonkin verran ja sen verran vastenmielisen kuvan on antanut itsestään, että saa mielestäni juuri sitä mitä tilaakin. Ja luulen vielä että media on se, jota Tuksu rahastaa ja Tuksu se, joka niitä juttuja tyrkyttää rahoittaakseen elämäntyylinsä. Tuksu on toisaalta koukussa sekä julkisuuteen että alkoholiin, mutta valitsisi näistä edes sen toisen ja ottaisi vastuuta yleensäkin teoistaan tai hakeutuisi hoitoon vankilan jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 15:43"]
Tunnen uteliaisuutta. Tukiainen on tosi erikoinen tapaus ja jollain tavalla vähän irrallaan tästä maailmasta, näkee itse itsensä jotenkin aivan toisin kuin muu maailma.
[/quote]
Joo, karmeimpia false self -tapauksia. Juliasta näkee että se tietää että se kaikki glamour sun muu on ihan puppua, mutta Johanna oikeasti elää siinä omassa maailmassaan laput silmillä.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 15:43"]
Tunnen uteliaisuutta. Tukiainen on tosi erikoinen tapaus ja jollain tavalla vähän irrallaan tästä maailmasta, näkee itse itsensä jotenkin aivan toisin kuin muu maailma.
[/quote]
Joo, karmeimpia false self -tapauksia. Juliasta näkee että se tietää että se kaikki glamour sun muu on ihan puppua, mutta Johanna oikeasti elää siinä omassa maailmassaan laput silmillä.
[/quote]
Juuri tästä syystä halveksun sitä vanhempaa nti Tukiaista. Julia on kuin perässä vedetty sairas uhripässi, johon Tuksu itse voi vedota kun haluaa sääliä. Käsittämätöntä miten Suomessa tehtaillaan otsikoita sairaita ihmisiä hyväksikäyttäen, mutta Julian vieminen keikoille ym. osoittaa vain sen, kuinka sairas Tuksu itse on.
en mä edes sääli. Johanna on kuitenkin pahoipidellyt useita ihmisiä ja saanut tuomioita joten ihan itse on kuoppansa kaivanut. Ei edes halua parantua eikä nähdä tosiasioita. Siskonsa olisi ehkö pelastettavissa mutta taitaa koko kroppa sanoa poks.
En. On aina surullista, kun elämä lähtee alamäkeen. Miksiköhän hänen syvästi kristilliset vanhempansa jättivät teini-ikäiset lapsensa "rellestämään" keskenään ja muuttivat itse aikoinaan Ruotsiin. Rahaa saivat, asuto maksettiin ja saavat yhä vanhemmiltaan säännöllisesti rahaa eli yhä mahdollistavat päihteiden väärinkäytön.
En todellakaan tunne vahingoniloa.
Satasesta vetoa että siellä uskonnollisissa piireissä kaksi nättiä pikkutyttöä on kokenut tiedätte kyllä mitä. En väitä että vanhemmat syyllisiä mutta eipä olisi ensimmäinen kerta kun uskispiireissä sattuu ja tapahtuu lapsille. Oireet on niin klassiset ettei voisi olla enempää textbook.
En, säälin, koska nainen on selvästi sairas. Toivon kovasti, että media osoittaisi jonkinlaista moraalia, eikä pitäisi Tuksua enää esillä.