Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilinen Huvila & Huussi hienoin ikinä

Vierailija
14.06.2013 |

Oli kyllä nyt niin päräyttävä jakso, missä siitä vanhasta kanalasta tehtiin upea kesähuone. Ja väriäkin oli (kerrankin!) reilusti. Ei varmaan ollut ihan halpaa tuokaan lysti, mutta hieno siitä tuli. Jos sitä vaikka ensi kesänä uskaltaisi hakea mukaan ohjelmaan, jos suunnittelija on kerran löytänyt paletistaan muitakin värejä kuin valkoisen ja harmaan. Eikä näkynyt yhtään limeä kulhossa!

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olishan ne voinut ratkaista sen lattiapulman vetämällä koko mökin täyteen kunttaa. olis ollut sellainen kivan luonnonmukainen lattiapinta :)

Vierailija
22/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä, oliko se lautaseinä muka tapettia, en katsonut kun lopun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tapettia ja melko kallista sellaista. Sen Jennin kauppa Smyygi myy sitä Viiskulmassa.

Vierailija
24/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 13:34"]Naurattiko ketään muuta kun se juontajanainen lausui ootrauksen "otrauksena" ja smyygin "smyginä"?[/quote]

Jospa juontajalle tuli jonkinlainen Smeg-oikosulku.

Vierailija
25/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoimme mieheni kanssa myös eilisen jakson ja jotenkin oli sellainen epätodellinen fiilis, että voiko olla suomalainen tv-ohjelma, jossa oikeasti tehdään tuon tason muutoksia. Tuon on täytynyt maksaa maltaita! Ja siitä remonttitytöstä, tai nainen se ikänsä puolesta onkin, niin tykkäsin kovasti. Oli niin reipas ja osaavan oloinen. Ei ollenkaan sellainen itsetietoinen ja ärsyttävä kuin se sisustelija.

Vierailija
26/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olko saman valmistajan, mutta tämän olen joskus tallentanut omiin kirjanmerkkeihin. http://www.tapettikauppa.net/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2126&category_id=90&option=com_virtuemart&Itemid=76

Vierailija
27/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 10:39"]

Taisit kuulla väärin. Sitä paitsi, tapetteja ei koskaan laiteta vaakaan vaan aina pystysuunnassa.

[/quote]

Viimeisimmässä Pientä pintaremonttia -ohjelmassapa laitettiin tapetit vaakaan, kun juontaja vielä ihmetteli, että mitenköhän se tapahtuu. Menneet katsojan mielessä sisustusohjelmat sekaisin.

Oli kyllä tosi hieno se eilinen uudistus, asiakas oli vallan tyytyväinen, ja kelpasi kuubalaisille sukulaisillekin. (Missäköhän lapsen isä muuten oli, vai oliko perheen äiti pitänyt hyvät välit Kuuban sukulaisiin eron jälkeenkin? Ymmärsin, että äiti ja poika asuivat kahdestaan.)

Vierailija
28/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 10:39"]

Taisit kuulla väärin. Sitä paitsi, tapetteja ei koskaan laiteta vaakaan vaan aina pystysuunnassa.

[/quote]

Viimeisimmässä Pientä pintaremonttia -ohjelmassapa laitettiin tapetit vaakaan, kun juontaja vielä ihmetteli, että mitenköhän se tapahtuu. Menneet katsojan mielessä sisustusohjelmat sekaisin.

Oli kyllä tosi hieno se eilinen uudistus, asiakas oli vallan tyytyväinen, ja kelpasi kuubalaisille sukulaisillekin. (Missäköhän lapsen isä muuten oli, vai oliko perheen äiti pitänyt hyvät välit Kuuban sukulaisiin eron jälkeenkin? Ymmärsin, että äiti ja poika asuivat kahdestaan.)

[/quote]

kyllä tuossa suunnittelija tapetin nähdessään nimenomaan sanoi, että laitetaan vaakaan. En ole siis se, joka asiasta alunperin ketjussa mainitsi. Ja tuota toista mainitsemaasi ohjelmaa en ole edes nähnyt. Katsokaapa ohjelma uudelleen niin kuulette.

Olisi ollut mielenkiintoista kuulla, miksi tapettia ei lopulta laitettu vaakaan vaikka suunnittelija siitä aluksi puhui.

Vierailija
29/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 62 jatkaa;

jos se oli tuo linkittämäni tapetti, niin silloin se on laitettu vaakaan?

Vierailija
30/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajassa 22.33 suunnittelija sanoo tapetit nähdessään "mä laittaisin nämä vaan vaakaan" - oli pakko tsekata uudestaan ruutu.fi:sta.

Vierailija
31/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että oli ainakin tämän kauden hienoin. On ollut tosi isoja muutoksia kyllä kaikki. Tuossa eilisessä jouduttiin hakemaan vielä rakennuslupakin, eli ei pelkkää seinien maalaamista valkoisiksi. Multa meni vähän ohitse se kun se Jenni selitti sitä "märkää märälle" juttua. Eli jättikö ne sinne märän betonin alle?

Vierailija
32/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin erilaisia ovat olleet kuin aikaisempina vuosina. Ovat panostaneet tuohon remonttipuoleen enemmän, eli ei vain raahata kalliita kalusteita mökille vaan tehdään oikeasti muutosta.

Vierailija
33/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea siitä tuli! Ja se huussi oli oikeasti hauska! Minun mielestäni huussissa saa olla huumoria eikä tarvitse aina olla pikkusievää. Kivasti se Jenni laittoi niitä kuvia sinne.

Onko arvauksia eilisen kohteen budjetista? 20 000 euroa?

Vierailija
34/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hieno! :)

Kiva idea sekä tiililattia. Sekä remppanainen tuntuu ihan fiksulta tyypiltä. 

Vierailija
35/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on fiksu. Opiskeli saman aikaan Otaniemessä kanssani, tosin oli Tutan puolella. Ei ihme, että lähti yrittäjäksi.

Vierailija
36/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se märkää märälle on tekniikka, jossa tiilet ladotaan märän betonin päälle, jonka kuivumista sitten tahallaan hidastetaan vähäksi aikaa. Sitten betoni saa kuivua rauhassa tiilien alla myöhemmin. On ihan ok kikka jos on kiire. Olin hieman yllättynyt että se urakoitsijanainen tunsi tuon metodin, sillä ei ole mikään ihan jokapäiväinen juttu. 

T: Itsekin urakoitsija, tosin 20 v. vanhempi

Vierailija
37/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno oli lopputulos! Tuo Jenni tuo ohjelmaan sopivasti käytännön järkeä ja realismia! Ei ole turhan fiini vaan oikeasti ymmärtää remppaamisen käytännöistä!

Hieman olin näkevinäni perheen mamman silmissä pettymystä siitä, ettei selkeämpiä makuuhuoneratkaisuja tullut remontin myötä. Nythän teini-ikää lähestyvä poika ja mamma nukkuvat/oleilevat ns. samassa tilassa. Äidilllehän ei virallista makuutilaa edes tullut, joko nukkuu pojan kanssa parvella tai vaihtoehtoisesti vuodesohvalla olkkarissa. Ja kaikki nyt siis yhtä isoa tilaa, ei äänieristyksiä jne...

Vierailija
38/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen mua tökkii tuo pakollinen ja tosi läpinäkyvästi toteutettu sponsoreiden esittely: eli lähinnä siis Byggmaxin ja ABC:n. Tulee ainakin itselleni vastareaktio tuosta tyrkyttämisestä.

Vierailija
39/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä siitä kuinka sponsorinäkyvyys on hoidettu. Olisi käsikirjoittaja vähän voinut miettiä asiaa. Ja myös samaa mieltä siitä, että kun koko ajan puhuttiin että poika saa oman tilan, niin lopulta se äiti ängettiin sinne pikkusänkyyn. Kiva kutsua miesvieraita kylään kun kohta teini-ikäinen makoilee siinä vieressä. Se tais sanoakin jotain sellaista, että "kateeksi käy"

Se Jenni oli kyllä aika väsyneen näköinen (tummat silmäpussit) tossa eilisessä ohjelmassa. On varmaan ollut rankka kesä. Mutta ehdottomasti hyvä lisäys ohjelmaan. Edellinen kausi oli jo vähän väsähtänyt, mutta tämä uusi lisäys teki hyvää.

Ja naisena minua lämmittää eniten ehkä kuitenkin se, että nuori kaunis nainen tekee ns. "miesten töitä", eikä vain valitse sisustustyynyjä.

Vierailija
40/73 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava lopputulos! Minä olen lopen kyllästynyt valkoiseen ja harmaaseen näissä sisustusohjelmissa. Ei niissä sinänsä ole mitään vikaa, mutta onhan se kiva nähdä, että jotain uudenlaistakin väritystä käytetään - sisustusohjelmien paras anti on nähdä erilaisia suunnitelmia, ei aina samaa. Muuttaisin tuonne vaikka heti! Tiililattia oli erityisen onnistunut ja poikkeava Suomen oloissa.