Puistossa:tuttu alkaa heti soitella sinne toisia kavereita:(
Vähänkö tylsää.
Mentiin pojan kanssa läheiseen leikkipuistoon (tyhjä), jonne sitten saapui puistotuttava kahden lapsensa kanssa. Oma seurani ei ilmeisesti äidille kelvannut, kun alkoi sitten heti soitella toisen yhteisen puistotuttavamme perään: "No moi, ajattelin, että pääsisittekö nyt tänne puistoon meidän "Emman" ja "Kallen" kanssa leikkimään?"
Tosi kiva sitten itse siinä istua tyhjänpanttina vieressä sillä aikaa, kun meidän 3 lasta leikkivät keskenään ja tämä äiti ilmaisi selvästi puhelullaan, että minä olin väärää seuraa.
Vai loukkaannuinko turhasta? Miltä teistä tuntuisi?
Kommentit (25)
Jos tuo puistotuttava oli sopinut kaverinsa kanssa soittavansa, kun ovat taas puistossa.
Voihan lapsetkin leikkiä isommassakin porukassa, ja kolmekin naista jutella keskenään.
Kyllä minäkin viettäisin aikaani mieluummin oikeiden ystävieni kanssa kuin jonkun puistotuttavan. Se oli varmaankin aikonut soittaa ystävälleen muutenkin, jos se ei ole puistossa.
Ole onnellinen, että lapsesi sentään leikkivät muiden lasten kanssa. Siksihän sinä sitä muksuasi sinne puistoon raahaat, eikö? Arvaa, ottaako päähän, kun oma lapsi on niin arka ja ujo, ettei uskalla mennä muiden lasten kanssa leikkimään? Huutelee vain, että anna äiti vauhtia... huoh. Ei kiinnosta pätkän vertaa lätkyttää muiden mammojen kanssa, kunhan vain tuo lapsi leikkisi muiden kanssa.
Heh. Tuli mullakin mieleen, kun serkun vaimo sanoi lapsensa synttäreillä, joille minut oli kutsusttu, että "kutsuttiin nyt sitten kaikki ne, joita ei yleensä jakseta kutsua" :D
Onhan noita vähemmän lahjakkaita lajissa kuin lajissa.
En mä ajattelisi mitään, mutta toisaalta ei mulla ole mitään puistotuttuja.