Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi löytää naisen joka ei harrasta irtojuttuja vaan haluaa loppuelämän parisuhteen?

Vierailija
22.07.2020 |

Jos joku tunnistaa kuvauksesta itsensä niin oisko neuvoja?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi sellainen nainen ja sovin myös ap:n ikähaarukkaan. Minut löytää työpaikalta (asiakaspalvelua, lukemattomia kohtaamisia ihmisten kanssa joka työpäivä), harrastuksista (tosin ovat naisvaltaisia), kaupungilta aikaa viettämästä, luonnon parista (erityisesti pidän kävelyistä metsässä ja meren rannalla), kirjastosta jne. Tosin minulla on jotain, mikä saa suurimman osan miehistä luikkimaan karkuun. Nimittäin koira ja hevonen. Kumpikin on ollut elämässäni jo pitkään, enkä voisi kummastakaan luopua vain sen takia, että tapaisin miehen, jolle ne eivät olisi ok. Jos joku nyt kuvittelee, että kaikki aikani menisi noihin kahteen eläimeen, niin voin ihan rehellisesti sanoa, ettei todellakaan mene. Aivan hyvin olisi aikaa parisuhteelle ja kumppanille. 

Vierailija
82/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Mutta olen niin ujo että jos et itse tee selvää aloitetta et minuun tutustu. Paikka voisi olla harrastus tai vaikka kaupan kassalla. Riippuu tilanteesta.

Sama. Haluaisin että mies lähestyy, mutta sitten säikähdän kun joku näin tekee. Pitäisi olla niin hienovarainen.

Sama. Miehen pitää olla hienovarainen, koska olen ujo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasian maista.

Tiedetty fakta on ettei täällä juurikaan käy rahamiehiä ja sitten tullaan heittämään ehdotuksena maita missä odotetaan omillaan toimeentulevia sekä anteliaita miehiä. Oikeasti?

Vierailija
84/86 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään...

Nainen haluaa molemmat.

Kannattaa muistaa että naisen elämässä "vakiintuminen" on vain välivaihe.

Kun vauvakuume iskee, hedelmöitystä varmistellaan kaikin mahdollisin keinoin...

Vierailija
85/86 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Tuu käymään kahvilla. Toivottavasti et oo allerginen koirille.

Vierailija
86/86 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään...

Nainen haluaa molemmat.

Kannattaa muistaa että naisen elämässä "vakiintuminen" on vain välivaihe.

Kun vauvakuume iskee, hedelmöitystä varmistellaan kaikin mahdollisin keinoin...

Sitä rahaa ei näytä kuitenkaan olevan. Edempänä puhuttiin uskollisuusrahalla toimivasta thaikusta joka varmasti pysyy siinä niin kauan kun herran keidas pysyy hedelmällisenä. Keitaan kuivuessa lähdetään mitä todennäköisemmin uusille alueille.

Note: Meitäkin uranaisia on olemassa ketkä ei halua muuta kuin parisuhteen. Monelle miehelle liian uuttera nainen tuntuu olevan kova pala, kerta tätä et pysty hallitsemaan varallisuuden voimalla.