Mistä voi löytää naisen joka ei harrasta irtojuttuja vaan haluaa loppuelämän parisuhteen?
Jos joku tunnistaa kuvauksesta itsensä niin oisko neuvoja?
Kommentit (86)
Miksi irtojutut ja loppuelämän parisuhde olisi toisensa poissulkevia asioita?
Vierailija kirjoitti:
Mun koko tuttavapiiri on tuollaisia naisia, yhtä lukuun ottamatta. En tunne tämän yhden lisäksi ketään, joka jotenkin tykkäisi yhden illan jutuista. Suhteessa me kaikki ollaan, jotkut toki eroaa joskus mutta sitten ne on etsineet uuden hyvän suhteen ajan kanssa.
Itse olen löytänyt nämä naiset kavereikseni opinnoista, töistä ja harrastuksista. Varmasti ne olisi olleet miestenkin löydettävissä. Missään Tinderissä tms ei olla koskaan oltu kukaan.
Sama! Harvoin tulee miettineeksi, mutta tosiaan, lähes kaikki ovat pariutuneet nuorena ja edelleen saman miehen kanssa yhdessä lukuunottamatta ihan paria tapausta, joista toinen on ikisinkku ja toinen eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Koska ap tietää tai olettaa olevansa huono sängyssä ja siksi laittaa toivonsa siihen että naisella olisi mahdollisimman vähän vertailukohtia.
Ymmärrän hyvin, en minäkään haluaisi miestä, joka harrastaa irtosuhteita. Mutta valitettavasti en osaa auttaa siinä, mistä tällaisen samanhenkisen löytäisit.
Vierailija kirjoitti:
Kotoa.
Osoite olis kiva, ei oikein kehtaa ihan ovelta ovelle kierrellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ap tietää tai olettaa olevansa huono sängyssä ja siksi laittaa toivonsa siihen että naisella olisi mahdollisimman vähän vertailukohtia.
Sinulla on selvästi huono itsetunto. Ei kaikki halua ventovieraan kanssa sänkyyn hyppäävää puolisoksi, ja se on kuule ihan ok edellytys ja toive toiselta. Oli sitten mies tai nainen.
Mut voi löytää lenkiltä, salilta tai kirjastosta.
thaikku, venäjä, ukraina, senegal
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun koko tuttavapiiri on tuollaisia naisia, yhtä lukuun ottamatta. En tunne tämän yhden lisäksi ketään, joka jotenkin tykkäisi yhden illan jutuista. Suhteessa me kaikki ollaan, jotkut toki eroaa joskus mutta sitten ne on etsineet uuden hyvän suhteen ajan kanssa.
Itse olen löytänyt nämä naiset kavereikseni opinnoista, töistä ja harrastuksista. Varmasti ne olisi olleet miestenkin löydettävissä. Missään Tinderissä tms ei olla koskaan oltu kukaan.
Jos olette olleet kaikki parisuhteessa kakskymppisestä lähtien niin eipä se minua auta, kun etsin jotain tollasta 26-36v naista
No enhän minä kavereitani sulle ehdottanutkaan vaan kerroin mistä kaltaisiani naisia voi löytää: opinnoista, töistä, harrastuksista. Ei Tinderistä.
Kerroin myös osan meistä eronneenkin nuoruuden rakkaudestaan. Silloin siinä on hetkeksi vapautunut kyseisen kaltainen nainen.
Lue huolellisemmin.
Eiköhän ne irtosuhteet lopu sitten kun se loppuelämän parisuhde eteen pomppaa. Ehkä myös sillä miehellä...
Täällä. Mutta en halua kumppaniksi ahdasmielistä ihmistä, jolle tärkein asia kumppanissa on seksin harrastamattomuus.
Tuollaisia naisia on joka puolella. Se on sitten eri asia kuinka haku päällä he ovat. Itse esimerkiksi en halua vieläkään uutta miestä vaikka erostani on jo yli kymmenen vuotta. Yksinoloon tottuu nopeasti, varsinkin jos ei edes irtosuhteita harrasta. Sitä keskittyy vaan työntekoon ja arjen pyörittämiseen. Yhtäkkiä huomaa olleensa vuosia ilman kumppania ja seksiä, eikä jotenkin ole enää ihan kartalla vaan elää jossain omissa maailmoissaan.
Siitä kehästä ei enää ole helppoa irtautua ja alkaa käydä treffeillä varsinkaan kun ei treffeillä käynnistä ole muuta kokemustakaan kuin se yksi mies silloin vuonna miekka ja kivi.
Ehkä olisikin pitänyt harrastaa irtosuhteita niin ei olisi päässyt näin täydellisesti tipahtamaan kärryiltä. Sellainen vaan ei koskaan tullut mieleenkään vaan ajattelin että kyllä se oma kulta sitten joskus löytyy. Mutta ei löytynyt. Ja nyt en enää osaa mitään. En varmaan osaisi edes suudella, kun siitäkään en muista mitään. Kaikki parisuhteeseen liittyvät asiat tuntuvat niin kaukaisilta, ihan kuin sellaista ei olisi koskaan ollutkaan tai se oli pelkkää unta.
Vierailija kirjoitti:
Thaikun saat pysymään uskollisuusrahalla. Monellako kuitenkaan riittää varat arviolta 2000e/viikko pyyntiin? Onhan tuolta tietenkin tullut helmiä, vaan valitettavasti useimmat ollaan jätetty sen jälkeen kun on saatu Suomesta työpaikka. Onnellisimmat tietämäni suhteet kuuluu niihin joissa mies mielellään hemmottelee naistaan, eikä kitsastele rahan kanssa. Nämä naiset saattaa välillä käydä _huvikseen_ töissä ja palata sitten hetkellisesti kotirouvan asemaan.
Miehen pitää omata perinteisiä näkökantoja pystyäkseen surutta antamaan palkkansa sekä luottokorttinsa rouvansa käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Täällä. Mutta en halua kumppaniksi ahdasmielistä ihmistä, jolle tärkein asia kumppanissa on seksin harrastamattomuus.
Ne on just näitä jotka kuolaa neitsyitä, mutteivät omaa varantoja :D
Noloa!
Kotoa tai töistä. En ole koskaan harrastanut irtosuhteita, enkä sellaisia haluakaan. Olen hoikka ja ihan ok muuten. Miehen olisi oltava melko sitkeä ja innokas, sillä koen uusiin ihmisiin tutustumisen melko työläänä ja itsetuntoni on huonohko.
Paikkakuntasi Tylsimykset - kerhosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaikun saat pysymään uskollisuusrahalla. Monellako kuitenkaan riittää varat arviolta 2000e/viikko pyyntiin? Onhan tuolta tietenkin tullut helmiä, vaan valitettavasti useimmat ollaan jätetty sen jälkeen kun on saatu Suomesta työpaikka. Onnellisimmat tietämäni suhteet kuuluu niihin joissa mies mielellään hemmottelee naistaan, eikä kitsastele rahan kanssa. Nämä naiset saattaa välillä käydä _huvikseen_ töissä ja palata sitten hetkellisesti kotirouvan asemaan.
Miehen pitää omata perinteisiä näkökantoja pystyäkseen surutta antamaan palkkansa sekä luottokorttinsa rouvansa käyttöön.
Ja mikähän takuu noilla ulkomaalaisilla kullankaivajilla muka on jostain vähäisestä öööh...käyttöasteesta? Eihän ne tietenkään kerro miehille totuutta siitä kuinka monta poikaystävää heillä on ollut. Se kuuluu asiaan että ne esittää viatonta ja lapsellista paapottavaa koska sellainen myy paremmin.
Joskus ihmetyttää kuinka tyhmiä miehet oikein on kun tuollainen esitys menee läpi kuin vettä vaan. Itsekin kun ryhtyisi ihan tyhjäpää bimboksi joka ei ajattele mitään muuta kuin ulkonäköään, löytyisi helposti joku pervo joka on valmis rahoittamaan sen kaiken ja taluttamaan minut alttarille vaikka samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olette olleet kaikki parisuhteessa kakskymppisestä lähtien niin eipä se minua auta, kun etsin jotain tollasta 26-36v naista
No enhän minä kavereitani sulle ehdottanutkaan vaan kerroin mistä kaltaisiani naisia voi löytää: opinnoista, töistä, harrastuksista. Ei Tinderistä.
Kerroin myös osan meistä eronneenkin nuoruuden rakkaudestaan. Silloin siinä on hetkeksi vapautunut kyseisen kaltainen nainen.
Lue huolellisemmin.
Kyllä kaltaisiasi löytyy myös tinderistä. Siellä minäkin olen. Vain yksi aiempi seksikumppani (ex-aviomies), nyt kaksi vuotta sinkkuna, ikää 31v. Löytää minut myös lenkkipolulta, facebookista, instagramista, kirpputorilta, lähikaupasta, kaupungilta, marjametsästä jne. Ei oo kukaan vielä vaan tullu kyseleen.
Täällähän minä. 37v, ei suhteita. Irto- tai muitakaan. Nätti, normaalipainossa, naisellinen, fiksu, omillani toimeentuleva. Etsinyt aikuista miestä joka ei pane joka viikko eri naisia. En halua naimisiin enkä lapsia, ihan vain kivaa tavallista elämää yhdessä. En ole vielä löytänyt.
Viimeisin torjui kun kuuli kokemattomuudestani. Ei kuulemma jaksa alkaa opettamaan "temppuja", mutta etsi kunnollista naista parisuhteeseen.
Enpä taida jaksaa enää tätä leikkiä.
Jos nostasit ikää 4 vuodella niin olen täällä. Mahdollisesti eroamassa. Aina ollut uskollinen, eikä yhdenillansuhteita ole ollut kuin 1 aikuisiän sinkkuudesta. Valitettavasti mieheni ei jakanut samoja moraalikäsityksiä...