Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi löytää naisen joka ei harrasta irtojuttuja vaan haluaa loppuelämän parisuhteen?

Vierailija
22.07.2020 |

Jos joku tunnistaa kuvauksesta itsensä niin oisko neuvoja?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää vastaavan miehen? Kuvottavia on miehet jotka paneskelevat ympäriinsä. Semmoinen mieshoora, jolla on ollut enemmän, kuin 4 panokaveria on vastenmielinen

Vierailija
42/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut olisi aikoinaan löytänyt baarista, kotibileistä.. Nykyisin ei mistään, koska en ole enää löydettävissä enkä halua parisuhdetta.

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun koko tuttavapiiri on tuollaisia naisia, yhtä lukuun ottamatta. En tunne tämän yhden lisäksi ketään, joka jotenkin tykkäisi yhden illan jutuista. Suhteessa me kaikki ollaan, jotkut toki eroaa joskus mutta sitten ne on etsineet uuden hyvän suhteen ajan kanssa.

Itse olen löytänyt nämä naiset kavereikseni opinnoista, töistä ja harrastuksista. Varmasti ne olisi olleet miestenkin löydettävissä. Missään Tinderissä tms ei olla koskaan oltu kukaan.

Jos olette olleet kaikki parisuhteessa kakskymppisestä lähtien niin eipä se minua auta, kun etsin jotain tollasta 26-36v naista

Minun ystäväpiirini on myös pelkästään tällaisia naisia, mutta sinun kannaltasi asian huono puoli on se, että olet hukannut etsikkoaikasi. Osa ystävistäni meni naimisiin sen lukioaikaisen poikaystävän kanssa. Me muutamat myöhäisemmin asiaan heränneet muutaman ensimmäisen opiskeluvuoden aikana parikymppisinä.

Vierailija
44/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytää vastaavan miehen? Kuvottavia on miehet jotka paneskelevat ympäriinsä. Semmoinen mieshoora, jolla on ollut enemmän, kuin 4 panokaveria on vastenmielinen

Mun miespuolinen kaveri aloitti deittailun koronarajoitusten jälkeen toukokuussa. Olisikohan sillä sen jälkeen nyt ollut jo 20 petikumppania...? Oon mennyt jo laskuissa sekaisin. 3 per vkloppu on aika normaali tahti. Kaikki on myös olleet eri maista (asumme hyvin kansainvälisessä paikassa ja toki itsekin tapaan hyvin monenmaalaisia).

Eikä siinä mitään, antaa hänen tehdä niin. Mutta sanonkin aina hänelle että etsitään mulle mies joka ei ole niin kuin sinä... Hänellä on 300-350 naista ollut eikä aio lopettaa. Ei kiitos mulle sellaista.

Vierailija
45/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä kotoa. Käyn joskus baarissa. Harrastuksesta ei löydä koska se tapahtuu kotona. Käyn lenkillä mutta tuskin kukaan mies uskaltaa tulla juttelemaan.

Itse ainakin olen varma, ettei nuo (onneksi harvat) jotka lenkillä ollessa ottaa kontaktia ole hakemassa minkään mittaista parisuhdetta..

Vierailija
46/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, tulee mieleen se pleijeri biisi missä ghettomasa nyyhkii pleijerinä kun "hyvii naisii on harvoin enää"... Sama pätee molempiin suuntiin, mutta yleensä kaikki on kuitenkin aina naisten syytä.

AP:n olisi syytä pohtia mitä hänellä on tarjottavaksi tällaiselle "laatu naiselle"? Ja sitten vaan samanhenkisen porukan seasta etsimään sitä joka on vielä vapaa. Mutta kannattaa tosiaan muistaa se, että on laatunaisille muitakin ottajia vaikka osa täällä ei näytä ketään löytävänä, eikä laatunaisen ole mikään pakko ottaa riippakiveä itselleen. Vaan siihen arjen jakamisene pitäisi löytyä kykyä ja halua, ihan perus arjen toiminnoista lähtien. Laatunainen ei tarvitse kakaramiestä itselleen.

Vierailija
47/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi tuollainen. Ihan normaalista arjesta meitä löytää. Missään seuranhakusovelluksissa en ole enkä baarissa käy, mutta eiköhän niistäkin voi löytää vastaavia.

Vierailija
48/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miespuolinen kaveri aloitti deittailun koronarajoitusten jälkeen toukokuussa. Olisikohan sillä sen jälkeen nyt ollut jo 20 petikumppania...? Oon mennyt jo laskuissa sekaisin. 3 per vkloppu on aika normaali tahti. Kaikki on myös olleet eri maista (asumme hyvin kansainvälisessä paikassa ja toki itsekin tapaan hyvin monenmaalaisia).

Eikä siinä mitään, antaa hänen tehdä niin. Mutta sanonkin aina hänelle että etsitään mulle mies joka ei ole niin kuin sinä... Hänellä on 300-350 naista ollut eikä aio lopettaa. Ei kiitos mulle sellaista.

Kun kertakäyttää ihmisiä kuin sukkia niin eikö siinä ihan itseaiheutetusti häviä kyky sitoutua ja luottaa ihmisiin? Haluta edes mitään tunnepuolen juttuja? Olisi vaikea kuvitella itseäni samaan tilanteeseen. Mulla ei edes tee mieli miestä ellen ole ihastunut. Yksi yhdenillanjuttu riitti kertomaan ettei seksi sellasen kanssa anna juuri mitään. Onneksi mulla ei oo koskaan ollu vaikeuksia bondata miesten kanssa joten sinkkuaika jäi aika lyhyeksi ja ne suhteet joita syntyi oli vuosien suhteita. Tästä saisi kyllä ihan mielenkiintoisen oman keskustelunkin.

Vierailija
49/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kertakäyttää ihmisiä kuin sukkia niin eikö siinä ihan itseaiheutetusti häviä kyky sitoutua ja luottaa ihmisiin? Haluta edes mitään tunnepuolen juttuja? Olisi vaikea kuvitella itseäni samaan tilanteeseen. Mulla ei edes tee mieli miestä ellen ole ihastunut. Yksi yhdenillanjuttu riitti kertomaan ettei seksi sellasen kanssa anna juuri mitään. Onneksi mulla ei oo koskaan ollu vaikeuksia bondata miesten kanssa joten sinkkuaika jäi aika lyhyeksi ja ne suhteet joita syntyi oli vuosien suhteita. Tästä saisi kyllä ihan mielenkiintoisen oman keskustelunkin.

Joo tästä olen usein jutellut hänen kanssaan. Hänellä on ollut yksi vakava suhde ja vannoo että koko sen ajan oli täysin uskollinen ja syvästi rakastunut. Hän vain näkee että seksi on seksiä eikä siihen tarvita mitään muuta kuin kiva kroppa. Nyt on itse asiassa tavannut muullakin tavalla mielenkiintoisen naisen niin hänen kanssaan ei yritä seksiä heti.

Itse taas kuten sinäkin tarvitsen sen tunteen ensin, eli en yritä seksiä kenenkään kanssa, kunnes tapaan sen kaikin tavoin mielenkiintoisen miehen. Sitten haluaisi rauhassa tutustua minkä jälkeen mielelläni heittäytyisin täysillä suhteeseen. Mutta yhdenillanjutusta tuntemattoman kanssa en saisi yhtään mitään, en edes sitä sekunnin fyysistä nautintoa.

Vierailija
50/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun koko tuttavapiiri on tuollaisia naisia, yhtä lukuun ottamatta. En tunne tämän yhden lisäksi ketään, joka jotenkin tykkäisi yhden illan jutuista. Suhteessa me kaikki ollaan, jotkut toki eroaa joskus mutta sitten ne on etsineet uuden hyvän suhteen ajan kanssa.

Itse olen löytänyt nämä naiset kavereikseni opinnoista, töistä ja harrastuksista. Varmasti ne olisi olleet miestenkin löydettävissä. Missään Tinderissä tms ei olla koskaan oltu kukaan.

Jos olette olleet kaikki parisuhteessa kakskymppisestä lähtien niin eipä se minua auta, kun etsin jotain tollasta 26-36v naista

No niin, sieltähän se tuli. Vain alle nelikymppiset kelpaa. Tiedän monta eronnutta naista, jotka mielellään lähtisivät uuteen pysyvään suhteeseen, mutta omanikäisensä miehet haikailevat vain kolmikymppisten naisten perään.

Vierailija
51/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tällainen nainen, 44v. Olen ollut sinkkuna 20 vuotta, koska en kelpaa ulkonäköni takia edes yhden illan juttuihin. En siis haluaisikaan, mutta kun aina hoetaan kuinka jokainen nainen - oli naama ja kroppa mitä tahansa - saavat panoseuraa.

Olen kotona, käyn töissä ja kaupassa, loput ajat yksin. Kapakat eivät ole enää vuosiin kiinnostaneet, joten niistä minua ei löydä. Liityin myös deittisovellukseen, mutta menestys on ollut heikkoa. Kukaan ei kiinnostu, vaikka esittelytekstistä ei selviä vähäinen kokemukseni parisuhteista, vaan teksti on positiivinen ja hauska.

Vierailija
52/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tällainen nainen, 44v. Olen ollut sinkkuna 20 vuotta, koska en kelpaa ulkonäköni takia edes yhden illan juttuihin. En siis haluaisikaan, mutta kun aina hoetaan kuinka jokainen nainen - oli naama ja kroppa mitä tahansa - saavat panoseuraa.

Olen kotona, käyn töissä ja kaupassa, loput ajat yksin. Kapakat eivät ole enää vuosiin kiinnostaneet, joten niistä minua ei löydä. Liityin myös deittisovellukseen, mutta menestys on ollut heikkoa. Kukaan ei kiinnostu, vaikka esittelytekstistä ei selviä vähäinen kokemukseni parisuhteista, vaan teksti on positiivinen ja hauska.

Joo tuo "kaikki naiset saavat seuraa" on niin väsynyt hokema, etenkin kun se EI ole totta. Tuntuu että miehet näkevät vain ne kauniit / perusnätit ja lukevat heidät kaikiksi naisiksi. Sitten me oikeasti rumat emme ole edes olemassa... Emme ole mitään.

Vierailija
53/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä. En kylläkään usko että kelpuutan sinut.

Vierailija
54/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin että niin käy. Se on saman asian toinen ääripää kuin että jos on liian pitkään yksin, ei osaa enää päästää ketään lähelle.

Vierailija
55/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jonkun narsistin kyllä kelpuuttaisit? Vai oletko kunnon nainen?

Vierailija
56/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jonkun narsistin kyllä kelpuuttaisit? Vai oletko kunnon nainen?

Haluan komean, hyvin koulutetun miehen. Jolla on intohimoa ja tavoitteita. En mitään av:n sossujuoppoa.

Vierailija
57/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

thaikku, venäjä, ukraina, senegal

Thaikun saat pysymään uskollisuusrahalla. Monellako kuitenkaan riittää varat arviolta 2000e/viikko pyyntiin? Onhan tuolta tietenkin tullut helmiä, vaan valitettavasti useimmat ollaan jätetty sen jälkeen kun on saatu Suomesta työpaikka. Onnellisimmat tietämäni suhteet kuuluu niihin joissa mies mielellään hemmottelee naistaan, eikä kitsastele rahan kanssa. Nämä naiset saattaa välillä käydä _huvikseen_ töissä ja palata sitten hetkellisesti kotirouvan asemaan.

Miehen pitää omata perinteisiä näkökantoja pystyäkseen surutta antamaan palkkansa sekä luottokorttinsa rouvansa käyttöön.

Ja mikähän takuu noilla ulkomaalaisilla kullankaivajilla muka on jostain vähäisestä öööh...käyttöasteesta? Eihän ne tietenkään kerro miehille totuutta siitä kuinka monta poikaystävää heillä on ollut. Se kuuluu asiaan että ne esittää viatonta ja lapsellista paapottavaa koska sellainen myy paremmin.

Joskus ihmetyttää kuinka tyhmiä miehet oikein on kun tuollainen esitys menee läpi kuin vettä vaan. Itsekin kun ryhtyisi ihan tyhjäpää bimboksi joka ei ajattele mitään muuta kuin ulkonäköään, löytyisi helposti joku pervo joka on valmis rahoittamaan sen kaiken ja taluttamaan minut alttarille vaikka samantien.

Täytyy antaa pisteitä uskollisuusrahan keksineelle thaikulle. Miehet haluaa nähtävästi maksaa uskollisena pysymisestä ja ''puhtaan'' naisen löytämisestä. Mikäs siinä, rahat pois hölmöläisiltä! ;D

Vierailija
58/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväpiiristä kaikki on tuollaisia. Tietenkin ovat naimisissa jo nuoresta mutta jotkut kun eronneet, kukaan ei ole halunnut likaisia yhdenyön suhteita vaan etsineet uutta sitten kun  valmiita siihen.

Vierailija
59/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin mieheni seurakunnasta. Oli 27v neitsyt ennen kuin menimme naimisiin. Minä olin eronnut ensimmäisen mieheni avioliiton ulkopuolisen suhteen takia noin vuotta aiemmin. Mieheni ei ole superkomea, mutta sain komeudesta aivan tarpeeksi sen exän kanssa. En siis itsekkään ollut harrastanut seksiä kuin vain exaviomieheni kanssa. Nyt olemme olleet 14v yhdessä onnellisesti. Koen että suuresti ihmissuhteen onnellisuuteen ja sen löytämiseen vaikuttaa yhteiset arvot, harrastukset ja toiveet elämältä. Ulkonäöllä ei ole onnellisen liiton kanssa juuri mitään tekemistä. Rakkaus toiseen kaunistaa hänet silmissäni.

Vierailija
60/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh millaiset asenteet tämän tyylisillä naisilla. "Joudut hakemaan mut kotoa" jne.

Kannattaa vaan suosiolla hakea se ulkomailta. Saat nuorta ja kaunista. Ja ihan mukavakin se voi olla eikä mikään ylimielinen kuten nämä.

Ja thaimaan huorakadut pattayalla eivät sitten todellakaan ole se oikea paikka etsiä kunnollisiäta naista.