Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi löytää naisen joka ei harrasta irtojuttuja vaan haluaa loppuelämän parisuhteen?

Vierailija
22.07.2020 |

Jos joku tunnistaa kuvauksesta itsensä niin oisko neuvoja?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän minä. 37v, ei suhteita. Irto- tai muitakaan. Nätti, normaalipainossa, naisellinen, fiksu, omillani toimeentuleva. Etsinyt aikuista miestä joka ei pane joka viikko eri naisia. En halua naimisiin enkä lapsia, ihan vain kivaa tavallista elämää yhdessä. En ole vielä löytänyt.

Viimeisin torjui kun kuuli kokemattomuudestani. Ei kuulemma jaksa alkaa opettamaan "temppuja", mutta etsi kunnollista naista parisuhteeseen.

Enpä taida jaksaa enää tätä leikkiä.

En ymmärrä, mikä siinä toisen kokemattomuudessa pelottaa. Jokainen on kuitenkin erilainen ihminen ja tykkää eri asioista. Itse taas pitäisin kokemattomuutta positiivisena asiana, kun silloin toinen olisi luultavasti kiinnostunut seksistä ihan erilailla kuin kokenut. Varsinkin jos kokematon henkilö olisi innostunut kokeilemaan seksin saralla uusia juttuja, niin pitäisin itse sitä todella seksikkäänä.

Itse olen 30v mies, jolla ollut vain 3 seksisuhdetta eikä vielä parisuhdetta. Nyt vasta olen alkanut tosissaan haluamaan parisuhdetta ja halu alkaa olemaan jo niin suuri, että luultavasti vuoden sisällä vaikka väkisin etsin itselleni kumppanin :) Toki haluaisin, että kumppani olisi seksuaalinen ja kokeilunhaluinen seksissä.

Vierailija
62/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne irtosuhteet lopu sitten kun se loppuelämän parisuhde eteen pomppaa. Ehkä myös sillä miehellä...

Sitä ennen on hankittu melkoinen tautikanta alapäähän. Kiitos ei kiitos. Ei kiihota. Ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi irtojutut ja loppuelämän parisuhde olisi toisensa poissulkevia asioita?

Ei olekaan, paitsi ehkä uskovaisten ja hyvin naiivien yksilöiden mielessä. Eihän kukaan voi suhteen alussa sanoa olevansa toisen kanssa 100% varmuudella loppuelämää, koska toista ei vielä tunne kunnolla ja ihminen sitä paitsi muuttuu ihan jatkuvasti. Ei se kumppani ole 10v jälkeen enää välttämättä samanlainen, kuin suhteen alussa. Ja koska pakkoavioliitot tai kärsimys huonossa suhteessa eivät ole enää se juttu, useimmat suhteet päättyvät muuhun kuin toisen kuolemaan. Ei ole enää häpeä erota, joten suhde päättyy usein erilaisten ongelmien johdosta. Jotkut ihmiset ovat tietysti valmiimpia katselemaan ongelmia ja toisen huonoa käytöstä ”läpi sormien”, jos silti saavat suhteesta jotain tai ovat esim. läheisriippuvaisia.

Varmasti lähes jokainen suhdetta haluava tahtoisi mielellään koko loppuelämän suhteen, jos vaan löytää sen unelmien kumppanin, mutta realiteetit ovat usein toinen juttu.

Vierailija
64/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilemasta,salilta,töistä...ei Tinderistä ainakaan.

Vierailija
65/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne irtosuhteet lopu sitten kun se loppuelämän parisuhde eteen pomppaa. Ehkä myös sillä miehellä...

Sitä ennen on hankittu melkoinen tautikanta alapäähän. Kiitos ei kiitos. Ei kiihota. Ei kelpaa.

Jep. Muutenkaan ei kiva jos puol kaupunkia on pannut omaa miestä, Suomessa on pienet piirit vaikka olisi isompikin kaupunki kyseessä.. kun kumppaneita aletaan laskea sadoissa niin.. hyh. Tulisi myös sellainen olo että toinen on sillä saralla jo nähnyt ja kokenut about kaiken, mitä spesiaalia siinä sit enää on?

Vierailija
66/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh millaiset asenteet tämän tyylisillä naisilla. "Joudut hakemaan mut kotoa" jne.

Kannattaa vaan suosiolla hakea se ulkomailta. Saat nuorta ja kaunista. Ja ihan mukavakin se voi olla eikä mikään ylimielinen kuten nämä.

Ja thaimaan huorakadut pattayalla eivät sitten todellakaan ole se oikea paikka etsiä kunnollisiäta naista.

Luuletko tosiaan, että löytäisit helpolla kunnollisen, henkisesti terveen naisen esim. jostain köyhästä maasta? Mietipä jo ihan niiden maiden historiaa ja elinoloja, sitä rikollisuuden ja köyhyyden määrää yms. Monella ihmisiä vakavia mielenterveysongelmia niiden asioiden takia, ja tyyliin joka toinen nainen vähintään raiskattu tai joutunut myymään itseään ja muuta mukavaa. Ne on aluksi mukavia, koska joutuvat miellyttämään jo kulttuurin takia. Se ei kuitenkaan tarkoita, että olisivat tyytyväisiä osaansa ja tyytymättömyys voi purkautua monella muulla tapaa. Voin taata, että noiden paikkojen naisiin verrattuna suomalainen keskivertonainen on varmempi valinta tasavertaiseen ja TERVEESEEN suhteeseen. Mutta ulkomailta usein haetaankin nainen alisteiseen suhteeseen... eikä nekään suhteet usein kauaa kestä ennen kuin ero tulee.

Moni esim. thainainenkin palaa äkkiä takaisin kotimaahan tai etsii jo suhteen aikana suomesta uuden elättäjän.

Vierailija
67/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätön ajatus, että normaalit, suhdetta etsivät naiset eivät olisi tinderissä tai muilla deittisivuilla 🙄 tuntuu enemmän, että niillä ei ole sellaiset ihmiset, jotka eivät syystä tai toisesta uskalla tai halua deittailla vaikka suhdetta toivoisivat, vaan jupisevat vaan että täällä kotonahan mä. Syitä tähän voi vain arvailla, huono itsetunto tulee ekana mieleen. Ihan normaaleja ihmisiä siellä on. Omassa tuttavapiirissä moni on löytänyt puolison juuri tinderistä, ja yhdessä oltu jo vuosia.

Vastauksena siis kysymykseen, niin kyllä deittisivuilla on ihan tavallisia ihmisiä. Toki harrastuksissa yms. myös, mutta siellä lähestyminen tietysti vaatii vähän enemmän pokkaa.

Vielä pakko ottaa kantaa tuohon rumat naiset ei saa miestä -mantraan. Eiköhän se rumuus ja sen vaikutus pariutumiseen ole ihan oman pään sisällä. Mä en ole mikään kaunis, ja lisäksi olen ylipainoinen, mutta löysin puolison vähän alle kolmekymppisenä. Ja on hyvä mies :) arvot, ajattelu, kemia jne. kohtaa.

Vierailija
68/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh millaiset asenteet tämän tyylisillä naisilla. "Joudut hakemaan mut kotoa" jne.

Kannattaa vaan suosiolla hakea se ulkomailta. Saat nuorta ja kaunista. Ja ihan mukavakin se voi olla eikä mikään ylimielinen kuten nämä.

Ja thaimaan huorakadut pattayalla eivät sitten todellakaan ole se oikea paikka etsiä kunnollisiäta naista.

Luuletko tosiaan, että löytäisit helpolla kunnollisen, henkisesti terveen naisen esim. jostain köyhästä maasta? Mietipä jo ihan niiden maiden historiaa ja elinoloja, sitä rikollisuuden ja köyhyyden määrää yms. Monella ihmisiä vakavia mielenterveysongelmia niiden asioiden takia, ja tyyliin joka toinen nainen vähintään raiskattu tai joutunut myymään itseään ja muuta mukavaa. Ne on aluksi mukavia, koska joutuvat miellyttämään jo kulttuurin takia. Se ei kuitenkaan tarkoita, että olisivat tyytyväisiä osaansa ja tyytymättömyys voi purkautua monella muulla tapaa. Voin taata, että noiden paikkojen naisiin verrattuna suomalainen keskivertonainen on varmempi valinta tasavertaiseen ja TERVEESEEN suhteeseen. Mutta ulkomailta usein haetaankin nainen alisteiseen suhteeseen... eikä nekään suhteet usein kauaa kestä ennen kuin ero tulee.

Moni esim. thainainenkin palaa äkkiä takaisin kotimaahan tai etsii jo suhteen aikana suomesta uuden elättäjän.

Paras mitä oon nähnyt netissä väitettävän, ettei tuonnit vaatisi välttämättä mitään. Newsflash: vaatii! Vaikka tapailisitkin tällä hetkellä työssäkäyvää tuontia niin suurella todennäköisyydellä tämä odottaa miehen ottavan taloudellisen vetovastuun viimeistään papin aamenen jälkeen tai muutoin hän lähtee kävelemään.

Vierailija
69/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä piireissä pitää pyöriä, että kohtaa vain naisia jotka haluavat yhden illan juttuja? En oikein tunne ketään omasta kaveripiiristä, joka näin ajattelisi. :)

Kannattaa tapailla kypsiä, jalat maassa- olevia naisia eikä mitään bilehirmuja näin alkuun. Ja neuvoisin myös katsomaan omaa ikäryhmää. Joskus miehet tuppaa etsimään itseään tyyliin 10v + nuorempia naisia. Siitä suuresta ikäerosta johtuen ei välttämättä synny vakavampaa. Ja rehellinen kysyminen ajoissa mitä ihminen hakee. Naiset harvoin valehtelevat haluavansa suhteen saadakseen seksiä vaan voivat ilmoittaa sen ihan suoraan :D

Vierailija
70/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut, en tykkää enkä harrasta irtosuhteita, mut miehet haluaa sellaisen hoikan, timmin ja nuoren naisen, eli en ulkonäön puolesta kelpaa miehille, en ole blondi, en hoikka, en edes kovin nätti, mutta minulla on ihana ja kultainen luonne, harmi että se ei miehille kelpaa ollenkaan

Vierailija
71/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältämuteikelpaamiehille kirjoitti:

Minut, en tykkää enkä harrasta irtosuhteita, mut miehet haluaa sellaisen hoikan, timmin ja nuoren naisen, eli en ulkonäön puolesta kelpaa miehille, en ole blondi, en hoikka, en edes kovin nätti, mutta minulla on ihana ja kultainen luonne, harmi että se ei miehille kelpaa ollenkaan

Kelvataan me vaan ne miehet onkin muualta. Jopa niinkin lähellä kuin Virossa suomalainen nainen tuntuu kiinnostavan mikä vaikuttaa häkellyttävältä.

Vierailija
72/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies löysi mut netistä yhteiseen harrastukseen liittyvästä anonyymistä yhteisöstä.

Vierailija
73/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni aika moni nainen ei harrasta irtoseksiä. Kerran tyttöjen illassa tuli asiasta puhe ja jokainen vuorollaan kertoi, ettei ole koskaan harrastanut yhdenillanjuttuja. Osa tuntui häpeävät asiaa. Minä en häpeä. En voisi harrastaa seksiä tuntemattoman ihmisen kanssa ja sillä hyvä. Olemme ihan tavallisia korkeakoulutettuja naisia. Sama urheilulaji yhdistää.

Vierailija
74/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tällainen nainen, 44v. Olen ollut sinkkuna 20 vuotta, koska en kelpaa ulkonäköni takia edes yhden illan juttuihin. En siis haluaisikaan, mutta kun aina hoetaan kuinka jokainen nainen - oli naama ja kroppa mitä tahansa - saavat panoseuraa.

Olen kotona, käyn töissä ja kaupassa, loput ajat yksin. Kapakat eivät ole enää vuosiin kiinnostaneet, joten niistä minua ei löydä. Liityin myös deittisovellukseen, mutta menestys on ollut heikkoa. Kukaan ei kiinnostu, vaikka esittelytekstistä ei selviä vähäinen kokemukseni parisuhteista, vaan teksti on positiivinen ja hauska.

Olen saman ikäinen ja erosin viimeisestä seurustelusuhteesta 27-vuotiaana eikä sen jälkeen ole löytynyt muuta kuin yhdenyönseuraa ja se ei kiinnosta. Toki sitä löytyi enemmän kuin omiksi tarpeiksi nuorempanakin, mutta silloin vielä oli muustakin kiinnostuneita miehiä..

Nyt en enää vuosiin ole jaksanut edes ajatella miehiä vaan olen ihan valmis elämään loppuikäni sinkkuna. Tähän tottuu ja tyhjän saa pyytämättäkin.

Vierailija
75/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä. Jos ei haittaa, että seksi kuuluu avioliittoon.

Vierailija
76/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän minä. 37v, ei suhteita. Irto- tai muitakaan. Nätti, normaalipainossa, naisellinen, fiksu, omillani toimeentuleva. Etsinyt aikuista miestä joka ei pane joka viikko eri naisia. En halua naimisiin enkä lapsia, ihan vain kivaa tavallista elämää yhdessä. En ole vielä löytänyt.

Viimeisin torjui kun kuuli kokemattomuudestani. Ei kuulemma jaksa alkaa opettamaan "temppuja", mutta etsi kunnollista naista parisuhteeseen.

Enpä taida jaksaa enää tätä leikkiä.

En ymmärrä, mikä siinä toisen kokemattomuudessa pelottaa. Jokainen on kuitenkin erilainen ihminen ja tykkää eri asioista. Itse taas pitäisin kokemattomuutta positiivisena asiana, kun silloin toinen olisi luultavasti kiinnostunut seksistä ihan erilailla kuin kokenut. Varsinkin jos kokematon henkilö olisi innostunut kokeilemaan seksin saralla uusia juttuja, niin pitäisin itse sitä todella seksikkäänä.

Itse olen 30v mies, jolla ollut vain 3 seksisuhdetta eikä vielä parisuhdetta. Nyt vasta olen alkanut tosissaan haluamaan parisuhdetta ja halu alkaa olemaan jo niin suuri, että luultavasti vuoden sisällä vaikka väkisin etsin itselleni kumppanin :) Toki haluaisin, että kumppani olisi seksuaalinen ja kokeilunhaluinen seksissä.

Voi, kuulostat just sellaiselta joka sopisi minunlaiselleni. En siis vaadi neitsyyttä mieheltä, eikä useammatkaan kumppanit haittaisi, kunhan hän ei tuomitsisi minua. En ole aseksuaali ja haluaisin kyllä vaikka mitä, mutta turvallisesti, luottamuksen ja rakastumisen myötä. Jospa vielä kerran osuisi kohdalle. Sitä odotellessani vältän mielummin nämä pelailijat kokonaan...

Vierailija
77/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
78/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tehdä jotta tulisin ”löydetyksi”?

Vierailija
79/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasian maista.

Vierailija
80/86 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Mutta olen niin ujo että jos et itse tee selvää aloitetta et minuun tutustu. Paikka voisi olla harrastus tai vaikka kaupan kassalla. Riippuu tilanteesta.

Sama. Haluaisin että mies lähestyy, mutta sitten säikähdän kun joku näin tekee. Pitäisi olla niin hienovarainen.