Mistä voi löytää naisen joka ei harrasta irtojuttuja vaan haluaa loppuelämän parisuhteen?
Jos joku tunnistaa kuvauksesta itsensä niin oisko neuvoja?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Kotoa.
Miten saan yhteyden siihen?
Mä oon tällainen nainen. Tosin olen vasta eroamassa, joten ehkä parin vuoden päästä olen valmis uuteen suhteeseen. ;(
Mun koko tuttavapiiri on tuollaisia naisia, yhtä lukuun ottamatta. En tunne tämän yhden lisäksi ketään, joka jotenkin tykkäisi yhden illan jutuista. Suhteessa me kaikki ollaan, jotkut toki eroaa joskus mutta sitten ne on etsineet uuden hyvän suhteen ajan kanssa.
Itse olen löytänyt nämä naiset kavereikseni opinnoista, töistä ja harrastuksista. Varmasti ne olisi olleet miestenkin löydettävissä. Missään Tinderissä tms ei olla koskaan oltu kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotoa.
Miten saan yhteyden siihen?
Minut tultiin kirjaimellisesti hakemaan kotoa. Mies siis tuli työkeikalle kotiini. Nyt olemme seitsemättä vuotta naimisissa.
Lähdin kyllä ekoille treffeille, miksipä ei. Mutta sanoin heti alussa, etten ottanut takkia mukaan, koska lähden kotiin ennenkuin tulee kylmä. Arvostin todella paljon, ettei mies ehdotellut mitään illan päätteeksi.
Alkuperäiseen kysymykseesi: ehkä minut parhaiten löytäisi töiden piiristä. Keskustelun kautta se kaikki lähtee. Ja hienotunteisuudella ja kohteliaisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Mun koko tuttavapiiri on tuollaisia naisia, yhtä lukuun ottamatta. En tunne tämän yhden lisäksi ketään, joka jotenkin tykkäisi yhden illan jutuista. Suhteessa me kaikki ollaan, jotkut toki eroaa joskus mutta sitten ne on etsineet uuden hyvän suhteen ajan kanssa.
Itse olen löytänyt nämä naiset kavereikseni opinnoista, töistä ja harrastuksista. Varmasti ne olisi olleet miestenkin löydettävissä. Missään Tinderissä tms ei olla koskaan oltu kukaan.
Jos olette olleet kaikki parisuhteessa kakskymppisestä lähtien niin eipä se minua auta, kun etsin jotain tollasta 26-36v naista
Vierailija kirjoitti:
Täältä.
Miten sinut voisi tavata?
Luulen, että lähes jokainen haluaisi ensijaisesti loppuelämän parisuhteen. Mutta se vaatii sen hyvin sopivan kumppanin, ja jos sopivaa ei löydy, joutuu tyytymään lyhyempiin suhteisiin. Harva nimittäin nykypäivänä tyytyy jatkamaan suhdetta jossa suuria ongelmia, josta syystä loppuelämän suhteet ovat harvinaisempia.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tällainen nainen. Tosin olen vasta eroamassa, joten ehkä parin vuoden päästä olen valmis uuteen suhteeseen. ;(
Mies etsii loppuelämän kestävää suhdetta ja sinä nostat käden ylös vaikka olet eroamassa.
Ei näytä hyvältä tuo cv:ssä.
Tarkoitatko nyt, että ei harrasta irtojuttuja suhteenne aikana, vai ei ole harrastanut irtojuttuja ennen suhdettanne?
Ensimmäisiä on helppo löytää, avoimet suhteet eivät vielä ole kovin yleisiä. Sanoisin ihan puhtaasti mutulla, että suurin osa naisista haluaa tässä asiassa ns. perinteisen parisuhteen. Jälkimmäisiä voi olla hitusen haastaampi löytää.
Minä. Mutta olen niin ujo että jos et itse tee selvää aloitetta et minuun tutustu. Paikka voisi olla harrastus tai vaikka kaupan kassalla. Riippuu tilanteesta.
Ok jos ei harrasteta sitten ollenkaan seksiä.
Voidaan olla niinku elinikäisesti kåmppiksiä sitten kun lakkaat kiinnostamasta.
Syön Fazerin sinistä ja luen netistä seksinovelleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies etsii loppuelämän kestävää suhdetta ja sinä nostat käden ylös vaikka olet eroamassa.
Ei näytä hyvältä tuo cv:ssä.
Jos ajankohta ei ole oikea, niin mitä siinä pitäisi tehdä? Ottaa sivusuhde? Vaihtaa lennosta? Mitä jos on herkkä ihminen ja eron käsittely vie aikaa? Ottaa laastarisuhde?
Täältä. Ikinä en ole harrastanut irtojuttuja tai ollut edes suhteessa. -n32
Vastaus kysymykseen on, että mistä vaan. Tälläiset ihmiset eivät esiinny missään tietyllä alueella, vaan elävät ihan normaalia elämää - joten tälläisen ihmisen voi löytää käytännössä ihan mistä vain: työpaikalta, juhannusjuhlista, seminaarista, harrastusporukasta, kirjastosta, ravintolasta, huvipuistosta, lomareissulta, vaikka mistä.
Itse olen tuollainen, mutta mikään muu ominaisuus minussa ei ole kovin mairittelevaa, joten tämä sitoutuneisuus ei riitä.
Täältä kotoa. Käyn joskus baarissa. Harrastuksesta ei löydä koska se tapahtuu kotona. Käyn lenkillä mutta tuskin kukaan mies uskaltaa tulla juttelemaan.
Kotoa.