Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä hintaisia viinejä juotte arkisin?

Vierailija
13.06.2013 |

Onko harvinaista juoda noita vajaan kympin pulloja?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 16:13"]

Kovasti vain tuntuu päälleliimatulta kun suomalaisissa perheissä on alettu väen vängällä juoda ruokaviinejä. Erään tuttavapariskunnan nainenkin kovaan ääneen mesoaa noista ruokaviineistään, jotka on vain yksi hyvä syy tissutella viikolla. Luulen siis, ettei läheskään kaikki "ruokaviinejä" nauttivat todellisuudessa juo sitä viiniä sen ruoan takia vaan saadakseen alkoholin tuoman raukeuden. Ja se nyt taas ei pitemmän päälle ole hyvä juttu, tiedätte kyllä miksi.

[/quote]

Kuule, kun minä haluan olla huppelissa niin ota siihen ihan muuta kuin puna/valkoviiniä. Ja silloin yleensä lähden terassille tai baariin. Minusta on synti syödä hyvää pihviä ilman siihen sopivaa punaviiniä, kalan kanssa juon yleensä valkkaria tai jotain kuohuviiniä. Jos ei ymmärrä viineistä mitään, ei kannata täällä huudella. Hyvä ruoka kruunattuna viinillä on minun herkku ja sitä viiniä ei onneksi ole pakko juoda pullollista kerralla. Ja jos on vieraita niin voidaan jopa ottaa ruoan päälle kahvit ja konjakit, voi kamalaa sentään..

Kirkkaat meillä vanhenee kaappiin, niitä ei juoda kumpikaan miehen kanssa.

Vierailija
42/50 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan minkähintaisia vaan, miten se hinta vaikuttaa? Hyvän ruoan kanssa avataan hyvä punkku silloin tällöin, hinnasta viis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläolevalle tiedoksi, että viina ei vanhene. 

Vierailija
44/50 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 16:40"]

Ylläolevalle tiedoksi, että viina ei vanhene. 

[/quote]

Se oli vaan sanontatapa, kun ne tuolla vuosikausia seisoo..

Vierailija
45/50 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 16:13"]

Kovasti vain tuntuu päälleliimatulta kun suomalaisissa perheissä on alettu väen vängällä juoda ruokaviinejä. Erään tuttavapariskunnan nainenkin kovaan ääneen mesoaa noista ruokaviineistään, jotka on vain yksi hyvä syy tissutella viikolla. Luulen siis, ettei läheskään kaikki "ruokaviinejä" nauttivat todellisuudessa juo sitä viiniä sen ruoan takia vaan saadakseen alkoholin tuoman raukeuden. Ja se nyt taas ei pitemmän päälle ole hyvä juttu, tiedätte kyllä miksi.

[/quote]

Tietysti viiniä juodaan isomman tai pienemmän humalan vuoksi. Muutenhan juotaisiin limua ja mehua. Pieni rentoutus tekee hyvää. Todella harva jaksaisi vaikeaa ja raskasta työtään ja elämäänsä muuten.

Vierailija
46/50 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juomme vain arkisin vain olutta. Yleensä Koffia (on halvinta).

Vierailija
47/50 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6,88

Loistava hintalaatusuhde.

Vierailija
48/50 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen alkossa viinin hinta ja laatu eivät läheskään aina vastaa toisiaan. Hyvälaatuisen viinin voi saada jopa vajaalla seitsemällä eurolla (tai näin ainakin vielä jokunen vuosi sitten, voi olla, että hinta on noussut yli kahdeksaan euroon) ja vastaavasti kalliskin viini voi olla vähemmän hyvää.

Vierailija
49/50 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin arkisin mitään. Viikonloppuisin 9-15€, siitä löytyy paras hinta-laatusuhde.

26, en suosittele ajamista 3. lasin jälkeen! Meillä raja on 12cl ja siitäkin saa jättää lasiin osan.

Vierailija
50/50 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

50, pidä sinä rajasi, mä pidän omani

t. 26