Päästätkö lapsesi kouluun PK seutu
Korona ei ole hävinnyt mihinkään. Kouluja ei ilmeisesti suljeta, mutta miten suhtaudut. Otatko lapset kotiopetukseen vai päästätkö kouluun ”hakemaan tartunnan”? Perustele vastaus ja voit vastata myös toiselta paikkakunnalta.
Kommentit (151)
Mun lapsista toinen on abi ja toinen ysiluokkalainen. Eipä juuri ole vaihtoehtoja.
Varmaan kuskaamme normaalia enemmän jotta se julkisissa liikkuminen jää vähemmälle.
En tietenkään. Lapset eivät mene enää minnekään. Huomenna mennään ostamaan lisää vessapaperia.
En päästä. En päästänyt keväälläkään pariksi vikaksi viikoksi. Ei tilanne ole yhtään parempi nytkään, joten en voi perustella itselleni, miksi nyt olisi turvallista mennä kouluun. Ainakin maskipakko pitäisi tulla kouluihin, jotta olisi edes jotenkin järkeä sinne mennä.
Muistakaa perustella ja kertoa suunnitelmistanne!
Joko aloitatte taas saman vouhotuksen :D Noh huvinsa kullakin.
Talouden pelastamiseksi uhratuille lapsille pitää pystyttää sankaripatsas.
Ei hel***ti! Mietin just tänään, että oispa tosi kiva jos lapsi tois Koronan kotiin. Sitten toinen vanhemmista vaikka joutuis sairaalaan ja samaan aikaan toinen lapsi sais noroviruksen ja itse huomaisin kihomatoja pepussa ja täitä päässä. Mä en kestä mitä kaikkea peeaskaa syksyn koulu toisi tullessaan... Meillä jäädään kotiin. Kaikki muut tosiaan vielä menis, mutta koronaa ei kiitos!
Äänestin kyllä, mutta lapsi pyytää opettajilta lupaa tehdä etänä mahdollisimman paljon. Se kun on sovittavissa. Lapsi 18 v.
Tietysti kyllä. Tässä menee vuosia.