Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättävä alkuraskaus- onko muille käynyt näin?

Vierailija
13.06.2013 |

Olen rv 11 ja yllättynyt oireiden vähäisyydestä! Ei pahoinvointia, ei turvotusta, ei ummetusta tms. vatsaoireita. Iho hehkuu (luulin että saan aknen) ja normaalisti kutiava päänahka on rauhoittunut... missä vaiheessa teillä ovat tulleet pahimmat raskausoireet ja onko kellään käynyt niin että alun oireettomuuden jälkeen onkin tullut ongelmia? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin että voiko olla raskaana kun mitään oireita ei ollut, paitsi kuukautisten poisjäänti. 1. ultraan mennessäkin ihmettelin että eikö nyt mitään todisteita tarvita. Jännitti mennä sinne, mutta sitten tulin ajatelleeksi että jos vaikka en ole raskaana niin en ainakaan ole mies, sillä se vasta noloa olisi. No oli siellä sikiö .

Ontelosyyliä tuli kaulalle jossain vaiheessa ja sitten tosi lopussa tuli hiiva (en ensin tajunnut mikä se oli kun ei ikinä mulla sellaista ollut ollut).

Varsinkin hiukset olivat upeat. Sitten kun imetys loppui, palautuivat ennalleen.

Vierailija
22/24 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajanhan pitäisi olla ns. voiton puolella, onneksi olkoon! Olet varmaan sen pahimman hormonityrskyn jo läpikäynyt. 

Mulla oli pahoinvointia (ei aavistustakaan miten pahaksi sitä voi sanoa, mutta laattasin 2-4 krt päivässä) viikoilla 6-10, sen jälkeen helpotti.

Myös ulkonäkö parani tuon n. viikon 10 jälkeen. Sitä ennen olin kalmankalpea, mustat renkaat silmien ympärillä, järjetön koomaväsymys 24/7. Nyt tätä hyvää oloa (ja hehkua, sanokaa mitä sanotte!) on kestänyt tälle viikolle 20 asti. Ei kipuja, ei turvotusta, isot tissit, tukka 2 krt tuuheampi, kynnet ja iho loistokunnossa. Vauvamahasta huolimatta käännän katseita kadulla. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme urpo oot. Jotkut hehkuu, ehkä sinä et. :)

Vierailija
24/24 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hehku ainakin tuli siitä, että ensimmäistä kertaa sen jälkeen, kun täytin 12 vuotta, ei naamassani ollut ainuttakaan finniä. Samoihin aikoihin kun tein plussatestin, alkoi ihon kunto parantua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän