Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos 20-25 -vuotias kerran on liian nuori äidiksi,

Vierailija
26.05.2013 |

niin miksi nuo vuodet ovat naisen hedelmällisintä aikaa ja hedelmällisyys laskee voimakkaasti 35 ikävuoden jälkeen? Olisi mielenkiintoista tietää, mitä ikäerohullu tuohon sanoisi. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerohullu en ole, mutta sanoisin näin että jokainen on yksilönsä ja eri aikaan valmis äidiksi. Minä en olisi ollut sen ikäisenä kypsä äidiksi, enkä tunne kyllä ketään joka olisi. 

Biologiaahan se vaan on että nainen on nuorena hedelmällisimmillään.

Vierailija
2/5 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 16:47"]

Ikäerohullu en ole, mutta sanoisin näin että jokainen on yksilönsä ja eri aikaan valmis äidiksi. Minä en olisi ollut sen ikäisenä kypsä äidiksi, enkä tunne kyllä ketään joka olisi. 

[/quote]Näin. Ei kukaan parikymppinen ole kypsä äidiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän evoluutio sitten on luonut naisen hedelmällisimmäksi juuri silloin, kun hän ei ole siihen muka kypsä? Missä iässä sitten ikinä on kypsä?

Vierailija
4/5 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tuo kypsyysluulottelu :D Koskaan maailmanhistorian aikana lapsia ei olla tehty niin vanhoina kuin nyt. Ihminen kypsyy äidiksi kun tekee lapsen.

Vierailija
5/5 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 16:47"]

[/quote]Näin. Ei kukaan parikymppinen ole kypsä äidiksi. 

[/quote]

Ymmärrän katkeruutesi, että olet ollut hyvin kypsymätön koko ikäsi. Varmaan nyt vituttaa kun 45 vuotiaana vaikea saada lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän