Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa alipalkattua

Vierailija
31.07.2008 |

Siis en aikaisemmin välittänyt, koska pidän tyostäni ja tämä on lähellä kotiani ja lapset on pieniä ja saan vapaa aikaa silloin kun sitä tarvitsen. Ja lapseni on perhepäivä hoitajalla tyoni lähellä.

Joten jos menen muualle niin matka viedä lapsi hoitoon on liian pitkä.

Ja kaikin puolin viihdyn alallani.

Mutta nyt olen eroamassa ja tämä käy aika kalliiksi ja pitäisi ostaa miehen osuus talosta jne ja tiedän että muut saavat aika paljon minua enemmän palkaa.

En vain aviovuosinani välittänyt niin paljon koska rahat oli yhteisiä ja jne jne -- liian pitkä selitys.

Joten neuvokaa daamia pulassa, miten pyytää parempaa palkkaa?

Minut on valittu CMMI koulutukseen parin viikon päästä ja sen jälkeen olen osa tiimiä ja se olisi aika iso potku firmalle jos lähtisin heti sen koulutuksen saatua koska heidän olisi vaikeata saada muu henkilo siihen.

Ja en voi kieltäytyä tästä mahdollisuudesta koska mul ei nyt ole toista duunia minne mennä ja mitään ei ole varmaa.

Ja ehkä olisi kiva olla täällä vielä vuosi kunnes nuorin aloittaa eskarin jne

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö juuri koulutuksen jälkeen olisi todella hyvä tilanne pyytää palkan korotusta/tarkastusta?

Vierailija
2/6 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se miehen palkka syy laistaa omasta elatusvelvollisuudesta? Että kun on mies niin ihan sama mitä palkkaa saa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaisin aina enemmän kuin mieheni

Hän vain oli niin saamarin v.päinen et ei antanut mun tehdä mitä halusin rahoillani.

En nyt halua siitä puhua.

Ehkä sen takia en numeroa ole tehnyt, kun kerran joka ikisestä muutoksen pyynnostä avioliittoni aikana mies teki ison ison murhenäytelmän.

-- ap

Vierailija
4/6 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olen tullut järkiini ja ero on vireillä

älkää mua nyt tuomitko.

Haluan tietää mitä tehdä nyt.

En mitä voisin tehdä viime vuonna.

-- ap

Vierailija
5/6 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Capability Maturity Model Integration (CMMI) on tuotekehityksen kypsyysmalli, joka sisältää 22 (25) avainprosessialuetta, joiden pitäisi sisältyä yrityksen tuotekehitysprosesseihin ja käytäntöihin. Kypsyysmalleissa toiminnan kehittäminen jaotellaan tasoihin (askelmiin), joita kiivetään ylöspäin - tähdäten kypsempään,järjestälmälliseen toimintaan. Epäkypsässä organisaatiossa prosessit ovat kertaluonteisia, improvisoituja. Kypsissä organisaatioissa prosessit ovat dokumentoituja, toistettavia, johdettuja ja optimoituja. Prosessien on oltava myös koulutettuja, käyttöönotettuja, tuettuja ja mitattuja.