Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Miten mä selviän 4,5 tunnin ajomatkasta?

Vierailija
22.07.2020 |

Menee ikuisuus! Ärsyttää!

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen ajoin 13h ajomatkan josta noin 1-1,5h taukoa. Eli ratissa lähes 12h yhtenä päivänä. Ihan hyvin onnistuu, olisin pidempäänkin voinut ajaa mutta tulin perille kotiin.

Miten tuo on mahdollista? Mä sitä paitsi pelkään maanteitä. Siellä on paljon hulluja ohittajia ja nopeuskameroita.

Ap

Jotenkin on sellainen kutina, että valvontakamerat on pienin harmisi maantiellä.

Vierailija
22/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun on ap pakko mennä auton rattiin , jos kerran niin inhoat ja pelkäät. Kyllä ,pääsee yleisillä ja takseilla loppumatkat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kovempaa ajat sitä nopeammin olet perillä.

Ja minä kun olin tulossa neuvomaan, että ainakin 10 km/h kannattaa ajaa alinopeutta ja mahdollisimman lähellä keskiviivaa tai vähän laidasta laitaan selaillen. Ja kun ohituskaista alkaa, nasta lautaan, kunnes ohituskaista loppuu, sitten voi taas jatkaa köröttelyä.

Ja jokaisen kameran kohdalla on hyvä jarrutella 40-50 km/h, koska eihän sitä tietenkään voi muistaa, oliko tässä nyt satasen, kahdeksankympin vaiko sittenkin kuudenkympin alue, tai vielä pahempaa. Varmassa vara parempi. Nykivä ajaminen tekee matkasta koko letkalle hauskempaa ja pitää kuskit hereillä!

Vierailija
24/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko sulla joku syy mikä estää selviämästä?

Inkontinenssin kanssa ongelmia.

Ap

Mä en tuota kirjoittanut!

Oikea Ap

Vierailija
25/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin hermoheikon ihmisen ei pitäisi ajaa autoa ollenkaan. Aiheutat vaaraa muille.

Vierailija
26/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks sun on ap pakko mennä auton rattiin , jos kerran niin inhoat ja pelkäät. Kyllä ,pääsee yleisillä ja takseilla loppumatkat.

Taksia en käytä. Kallista ja nykyään epäluotettavaa. Julkisilla kestää myös kauan, ne ovat likaisia, eikä mahdu tavaraa.

Ap

Vierailija
27/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin hermoheikon ihmisen ei pitäisi ajaa autoa ollenkaan. Aiheutat vaaraa muille.

Olen ihan hyvä kuski. Ahdistaa matkan pituus. En halua matkustaa 4,5 tuntia, kun se kestää niin kauan.

Ap

Vierailija
28/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oikea Ap

Ei siinä ole mitään häpeämistä. Pidätyskyvyttömyys aiheuttaa juuri samanlaisia ongelmia kuin Ap:lla. Pitää opetella vain selviämään sen kanssa. Voit hyvin tehdä pysähdyksen vaikka tunnin välein. Tsemppiä!

Vierailija
29/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet aamusta ajamaan. Ajat sen 2,5 tuntia. Pysähdyt johonkin järkevään kohteeseen, missä vietät päivän, illalla ajat loput 2 tuntia ja pääset kohteeseen.

Vierailija
30/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt kahvilla välillä, kuuntelet radiota.. Kyllä se menee hyvin.

Vierailija
31/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oikea Ap

Ei siinä ole mitään häpeämistä. Pidätyskyvyttömyys aiheuttaa juuri samanlaisia ongelmia kuin Ap:lla. Pitää opetella vain selviämään sen kanssa. Voit hyvin tehdä pysähdyksen vaikka tunnin välein. Tsemppiä!

Mulla ei ole mitään pidätysongelmia! Olen 29-vuotias! Miksi mun ahdistavasta tilanteesta väännetään vitsiä? Mä en ole tottonut pitkiin matkoihin. 4,5 tuntia on oikeasti tosi pitkä matka ja mä oon stressissä!

Ap

Vierailija
32/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 tuntia pissaamatta kyllä kestää. Ei ole aika eikä mikään.

Vierailija
33/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajat sitten tunnin matkoja, jos 4,5 tuntia tuntuu liian pitkältä ajalta. näin et tulekaan ajaneeksi 4,5 tuntia, vaan tunnin pätkiä.

Vierailija
34/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ongelmia kahvi ei kyllä paranna.

Vierailija
35/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän alkoholia niin selviät.

Vierailija
36/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi juuri pissattaa.

Vierailija
37/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ajat sitten tunnin matkoja, jos 4,5 tuntia tuntuu liian pitkältä ajalta. näin et tulekaan ajaneeksi 4,5 tuntia, vaan tunnin pätkiä.

Tuo on itsensä huijaamista. Matka kestää sen 4,5 tuntia, vaikka pitäisin tauon 5 min välein. En pidä kuin max yhden tauon, jotta ei mene koko päivä ajaessa tuota matkaa. En ehdi mitään muuta tehdä koko päivänä kuin istua autossa!

Ap

38/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wishin verkkokauppa tyrkyttää mulle sellaista naisille tarkoitettua "kikkelipottaa", jolla voi kusta losottaa tienvarressa seisaaltaan, kuten mies. Ei pitäisi tuon hankinnan jälkeen haitata inkontinenssit.

Vierailija
39/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4,5 h ei ole matka eikä mikään. Yritäpä muuttaa asennetta? Mieti niin päin, että onneksi et ole ajamassa etelästä Lappiin saakka, tai edes napapiirille. Sitäkin tekee tosi moni, ja vielä useita kertoja vuodessa, siihen menee se 12 tuntia ja tauot päälle. Tuon 4,5 tuntia voit ajaa yhdellä istumalla, onpahan nopeammin ohitse, jos se on siihen kuluva aika, mikä sua ahdistaa.

Vierailija
40/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet asiasta niin ison numeron? Lähde jo aamusta liikkeelle ja olet hyvissä ajoin perillä. Meillä on 11-12 tunnin ajomatkoja lomapaikallemme ja senkin jaksaa päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä