Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Miten mä selviän 4,5 tunnin ajomatkasta?

Vierailija
22.07.2020 |

Menee ikuisuus! Ärsyttää!

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua aloittaja. Autolla ajaminen on vaan niin tylsää. Minulle tuo olisi pitkä matka.

Vierailija
42/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ajat sitten tunnin matkoja, jos 4,5 tuntia tuntuu liian pitkältä ajalta. näin et tulekaan ajaneeksi 4,5 tuntia, vaan tunnin pätkiä.

Tuo on itsensä huijaamista. Matka kestää sen 4,5 tuntia, vaikka pitäisin tauon 5 min välein. En pidä kuin max yhden tauon, jotta ei mene koko päivä ajaessa tuota matkaa. En ehdi mitään muuta tehdä koko päivänä kuin istua autossa!

Ap

no sehän se siinä pointtina on, että huijaa itseään kestämään pitkän matkan. jos ei kestä totuutta, pitää huijata aivot kestämään.

päivässä on kyllä 24 tuntia, joten jos istut 4,5 tuntia autossa, niin sinulla on vielä 19,5 tuntia jäljellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on uusi auto alla, niin eihän sun tarvitse paljon edes ajaa. Pistät vaan asetuksista mukautuvan cruiserin, kaistavahdin jne päälle. Auto ajaa silloin itsestään eikä sun tarvii edes jarrutella kun auto hoitaa senkin sun puolesta.

Itsellä oli eilen neljän tunnin matka ja kaasua tarvitsi painaa vain silloin, kun ohitti rekkoja tai muita hitaampia menijöitä. Autoissa on kaikenlaisia ajamista helpottavia ohjelmia ja niitä kannattaa käyttää.

Vierailija
44/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä en poistu kotoani, ennenkuin teleportterit on keksitty. Matkustaminen on tylsää ajanhaaskausta ja haluan olla kohdepaikassa HETI.

Vierailija
45/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä en poistu kotoani, ennenkuin teleportterit on keksitty. Matkustaminen on tylsää ajanhaaskausta ja haluan olla kohdepaikassa HETI.

Elämäsi kuulostaa todella mielenkiintoiselta. Muistelmiesi lukeminen toimisi varmasti erinomaisena unilääkkeenä.

Vierailija
46/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihme vauvoja ootte :O

hetikaikkitässämulleannatänne

Vierailija
47/60 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen mielestä 4,5 tuntia on lyhyt aika. Olette outoja.

Vierailija
48/60 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko sulla joku syy mikä estää selviämästä?

Inkontinenssin kanssa ongelmia.

Ap

Mä en tuota kirjoittanut!

Oikea Ap

Ei siinä ole mitään häpeämistä. Pidätyskyvyttömyys aiheuttaa juuri samanlaisia ongelmia kuin Ap:lla. Pitää opetella vain selviämään sen kanssa. Voit hyvin tehdä pysähdyksen vaikka tunnin välein. Tsemppiä!

Mulla ei ole mitään pidätysongelmia! Olen 29-vuotias! Miksi mun ahdistavasta tilanteesta väännetään vitsiä? Mä en ole tottonut pitkiin matkoihin. 4,5 tuntia on oikeasti tosi pitkä matka ja mä oon stressissä!

Ap

Nykynuorilla on todella olematon sietokyky. Olisiko kannattanut jättää piirretyt katsomatta lapsena ja keskittyä kirjoihin?

Nyt vaan menet ja huomaat, että tuo on, hups vaan, vain puolet työpäivästä. Ja voit hyvin pitää tarvittavan mittaisen tauon tai pari matkalla. 

Vierailija
49/60 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kitinää.

Olimme Etelä-Pohjanmaalla kurssilla ja suurin osa väestä valitti, kun oli kaukana, jopa 150km.

Me tulimme 400km päästä.

Nyt ko. kurssit ovat "lähempänä" Mikkelissä.

Vierailija
50/60 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän ajamisen autonkuljettajan huoleksi niin ei tarvitse itse vaivautua. Ajaminen on niin monotonista, että jo viisi minuuttia on liikaa.

Vierailija
51/60 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap! Mun työmatka on 300km ja ajan sen monta kertaa viikossa!

Vierailija
52/60 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et muuta ehdi tehdä päivässä kuin istua autossa jos on 4,5h matka? Sullehan jää vielä 19,5 h käytettäväksi, ja jos oletetaan että nukkuu 8 h niin silti 11,5 h.

Vierailija
53/60 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumankekka että on vaikeeta! Älä mene jos et voi ajaa.

Meillä on joka paikkaan pitkä matka niin tuommonen 4,5 tuntia ei ole paha. Saatetaan käydä 500km:n päässä päiväseltään, eli ajoa yhteensä 1000km päivässä.

Vierailija
54/60 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen säännöllisesti viikonloppureissuja pk-seudulta napapiirin tuntumaan. Kahden maissa perjantaina startti ennen ruuhkia niin on puolen yön pintaan perillä. Sunnuntaina sama kuvio toiseen suuntaan. Tuossa on jo omasta mielestänikin aika paljon ajamista yhdelle viikonlopulle, joku neljän ja puolen tunnin huikonen sen sijaan on lasten leikkiä. 

Vierailija
55/60 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin hermoheikon ihmisen ei pitäisi ajaa autoa ollenkaan. Aiheutat vaaraa muille.

Olen ihan hyvä kuski. Ahdistaa matkan pituus. En halua matkustaa 4,5 tuntia, kun se kestää niin kauan.

Ap

Jos et halua matkustaa niin sitten et matkusta. Helppoa, eikös vaan. Ja tuo ei ole matka eikä mikään. 

Vierailija
56/60 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä olen ajanut reilut 1300 km ~20 tuntiin joulukuun pimeydessä.

Vierailija
57/60 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajaminen stressaa, voisiko sulla olla mukana joku kakkoskuskina. Pidä tarpeeksi rentoutustaukoja matkan varrella. Valitse ajamisen ajankohdaksi vaikka aikainen aamu, vältä ruuhkia, valitse reitti huolella. Joskus on hyvä hieman stressaantuakin, oletpahan valppaan siellä liikenteessä.

Vierailija
58/60 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas kommentteja. Jos kommentoijat ovat tottuneita ajamaan ja tykkäävät siitä, niin ei kaikkien muiden tarvitse olla samanlaisia.

Itse väsyn nopeasti rattiin, olen monesti meinannut nukahtaakin. Siksi en pitkiä matkoja aja yksinäni. Pitkille matkoille otan mukaan energiajuomaa ja evästä ja varaan riittävästi aikaa taukoja varten. Myös matkakumppani on hyvä tai sitten soitan pidemmän puhelun jollekin. Juttelu saa ajan kulumaan nopeasti ja pitää hereillä.

Vierailija
59/60 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ajat sitten tunnin matkoja, jos 4,5 tuntia tuntuu liian pitkältä ajalta. näin et tulekaan ajaneeksi 4,5 tuntia, vaan tunnin pätkiä.

Tuo on itsensä huijaamista. Matka kestää sen 4,5 tuntia, vaikka pitäisin tauon 5 min välein. En pidä kuin max yhden tauon, jotta ei mene koko päivä ajaessa tuota matkaa. En ehdi mitään muuta tehdä koko päivänä kuin istua autossa!

Ap

Lähde liikkeelle aamukuudelta ja aja reipasta matkavauhtia ilman turhia pysähdyksiä niin olet perillä kymmeneltä.

Vierailija
60/60 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ajoin Tromssasta Mikkeliin saman päivän aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi