Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä paheksut salaa?

Vierailija
12.06.2013 |

Tai vaikka ihan avoimestikin? Itse:

- niitä, jotka menevät naimisiin oltuaan 10 vuotta kimpassa ja pari muksia tehtynä. siihen sitten prinsessahäät päälle.

- niitä, jotka vievät lapsen hoitoon (pp tai päikky) alle vuoden ikäisinä

- tatuoinnin ottaneita

- selvästi ylipainoisia, jotka lastaavat kaupassa kärryt täyteen karkkia ja sipsejä ja muita herkkuja

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tupakoivia. Pitää olla todella yksinkertainen, että nykypäivänä ja nykyajan tiedoilla vielä ryhtyy polttamaan tai jatkaa sitä.

- teiniäitejä. Varmaan pärjäävät ihan ok joiltakin osin, mutta kyllä se naivius ja elämänkokemuksen ja yleensä koulutuksenkin puute väkisinkin jossain määrin vaikuttaa lapseen ja tämän tulevaisuuden näkymiin.

- mannet, ei varmaan tarvii perustella

- somput ja muut kähyävät sossupummit. Otetaan tänne, maksetaan, paapotaan, koulutetaan ja ainoa mitä kiitoksena takaisin päin tulee on marinaa, tappeluja, rikoksia, hengailua asemalla jne.

- perheet, joilla on liikaa lapsia elatuskykyynsä nähden. kannattaisin sitä, että vanhempien pitäisi enemmän ottaa avstuuta lastensa kustannuksista ja yhteiskunta ei heti olisi tarjoamassa apuaan joka asiassa. Ei ole lasten vika, ei. Mutta voisi saada jotkut vanhemmat sentään miettimään, että pitääkö viidettä tunkea ulos mahasta kun toisen kohdalla jo oltiin sossun asiakkaita...

- juntit ja läskit suomenleijonavaatteita yms. mauttomuuksia rakastavat ihmiset. Tyhmyys, yksinkertaisuus loistaa kilometrin päähän. Ovat justiinsakin niitä, jotka lankeavat kaikkiin "tosimiehille" mainostettuihin megamättöaterioihin, jonottavat vaikka 2h jos cittarissa on kalja tarjouksessa, koulutus on matalaa, työt liukuhihnaa, vapaa-aikana on siistiä ryypätä jne.

- mammautuneet äidit. Myötähäpeä on varmaan osuvampi sana. Eivät tajua ettei oma mussukka, sen tissittelyt ja jokaiset liikahdukset kiinnosta muita. Selittävät jokaisen aasinsillan saatuaan omasta lapsestaan haltioitunut kiilto silmissä eivätkä vaan tajua, että muut haukottelee vieressä. Samaan akstiin kaikki imetykseen, kantoliinailuun, kestovaippailuun yms. hurahtaneet. niiden käyttö on ihan järkevää ja normaalia, mutta kaiken maailman ryhmiinä liittyminen jne. menee ihan yli hilseen. Eikös niden ole tarkoitus olla osa vauvaelämää, ei se itse elämä?

Vierailija
2/51 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia loosereita jotka roikkuu jossain Facebookissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 08:42"]

Tai vaikka ihan avoimestikin? Itse:

- niitä, jotka menevät naimisiin oltuaan 10 vuotta kimpassa ja pari muksia tehtynä. siihen sitten prinsessahäät päälle.

- niitä, jotka vievät lapsen hoitoon (pp tai päikky) alle vuoden ikäisinä

- tatuoinnin ottaneita

- selvästi ylipainoisia, jotka lastaavat kaupassa kärryt täyteen karkkia ja sipsejä ja muita herkkuja

[/quote]

Ihanaa täyttää ap sun kaikki kriteerit! ♥

En jaksa olla niin kiinnostunut muiden elämän arvostelusta että jotain paheksuisin, se kertoo lähinnä siitä ettei ole tyytyväinen omaan elämäänsä.

Vierailija
4/51 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana olevia naisia jotka tupakoivat tai juovat alkoholia (tai käyttävät muita päihteitä)....

Vierailija
5/51 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkistarhaajia

Vierailija
6/51 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkistarhaajia

Vierailija
7/51 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 23:15"]

raskaana olevia naisia jotka tupakoivat tai juovat alkoholia (tai käyttävät muita päihteitä)....

[/quote]

Miksi sä SALAA tuota paheksut? :(

Vierailija
8/51 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 23:36"]

[/quote]

[/quote]

koska olen sen verran nössö että mulla ei kantti riitä sanomaan mitään noille tupruttelijoille, vaikka mieli tekisi... ja kyseessä siis tuntemattomat ihmiset, tuttavalle sanoisin kyllä suorat sanat (onneks ei tuttavapiirissä ole ketään raskaana olevaa joka käyttäisi päihteitä)

Vierailija
9/51 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 23:36"]

[/quote]

[/quote]

koska olen sen verran nössö että mulla ei kantti riitä sanomaan mitään noille tupruttelijoille, vaikka mieli tekisi... ja kyseessä siis tuntemattomat ihmiset, tuttavalle sanoisin kyllä suorat sanat (onneks ei tuttavapiirissä ole ketään raskaana olevaa joka käyttäisi päihteitä)

Vierailija
10/51 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerskakuluttajia, lapsensa virikehoitoon vieviä, ihmisiä, jotka eivät lue.

Vierailija
11/51 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä joiden mielestä heidän oma ruokavalionsa on ainut oikea ja sen mukaan kaikkien pitäisi syödä (esim. karppaajat ja kasvissyöjät)

Vierailija
12/51 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-niitä, jotka vievät lapsen/lapset päiväkotiin, vaikka ovat itse kotona vauvan kanssa

-vanhemmista, jotka eivät osaa huolehtia lapsistaan: mm. lapsella ei ole rajoja, lasta ei kuunnella ja arvosteta

-niitä, jotka eivät harrasta liikuntaa

-uskottomia

-niitä terveitä ihmisiä, jotka ovat kohtuuttoman riippuvaisia muiden palveluksista. Toki apua saa pyytää, mutta pitää myös itse yrittää ja siirtyä mukavuusalueen ulkopuolelle.

Vierailija
13/51 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 09:31"]

Saikohan viestini alapeukkua lastenlasten kanssa mielellään olevien isovanhempien takia :D

[/quote]

Luultavasti kyllä. Jotkut isovanhemmat itse tahtovat nähdä lapsenlapsiaan ja kai mukula voi mennä kuukaudessa sen kaksi kertaa hoitoonkin jos mummo nro. 1 haluaa vaikka liisan kuun ensimmäisenä viikonloppuna hoitoon ja seuraavana viikonloppuna mummo nro. 2.. Siinä onkin jo kaksi kertaa huh

Vierailija
14/51 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 09:47"]

- ihmisiä, jotka eivät tee ruokaostoksia terveysperusteella, vaan ostavat halvinta/maukkainta/helpointa/nopeinta

- pariskuntia, jotka eroavat vain siksi, että "on kasvettu erilleen" tai "intohimo on kadonnut"

[/quote]

Varmaan itsekukin haluaa välillä hieman laiskotella ja ostaa sitä halvinta ja helpointa eli se on hieman outo syy paheksua ketään. Tai sitten paheksut suurintaosaa ihmisiä.

Jos kysyt ex-pariskunnalta miksi erosivat niin ehkä sinulle ei haluta kertoa oikeata syytä ja on vain helpompi sanoa että 'kasvettiin erilleen'. miten se sinulle edes kuuluu miksi ero on tullut

Vierailija
15/51 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksun ihan julkisestikin näitä asioita:

-invapaikoille ajajat, joilla ei ole niihin lupaa ajaa

-tupakoivia ihmisiä

-räkäkännit vetävät

-pettäminen ja uskottomat ihmiset

-miehet/naiset, jotka sekaantuvat tieten varattuun ihmiseen

-hoikat/normaalipainoiset naiset, jotka ovat ikuisella laihdutuskuurilla lihottuaan 5-10 kiloa

-äidit, jotka arvostelevat toisia äitejä: 1. millaisia vaippoja käyttää 2. miten on lapsen synnyttänyt 3. ruokkiiko rinnasta tai pullosta 4. minkä ikäisenä lapsi aloittaa hoidon jne.

-ihmiset, jotka arvostelevat muita (aika yleistä äitien keskuudessa esim. silloin kun lapsi on harrastuksessa ja seistään itse kentän laidalla)

-siivottomuus. jokaisen lapsiperheen kodissa on sekaista, mutta se että lika on pinttynyttä... nou nou nou

-isovanhemmat, joita ei kiinnosta lapset ja lasten lapset

Vierailija
16/51 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleisesti suurinta osaa ihmisistä, jotka ovat täysin esimerkiksi markkinoinnin ja poliitikkojen talutusnuorassa. Julistavat suureen ääneen omaa oikeuttaan tehdä mitä haluavat, eivätkä tajua, miten heitä ohjaillaan haluamaan jotakin.

Vierailija
17/51 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sivareita ja totaalikieltäytyjiä

- lapsiperheitä, joissa vanhemmat meuhkaa käsi ojossa koko ajan lisää rahaa sille "arvokkaalle kasvatustyölle", johon heitä ei kukaan ole pakottanut

- ikuisia (humanisti)opiskelijoita, jotka sitä folkloristiikkaa lueskelevat pari ovaria lukukaudessa

- yleensä niitä, jotka saavat ns. ilmaista rahaa (tukia, avustuksia) ja KEHTAAVAT valittaa.

Vierailija
18/51 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 09:47"]

- ihmisiä, joilla ei ole alkeellisiakaan käsityksiä ihmiskehosta (akateeminen tuttuni, humanisti, ei tiennyt, mikä on haima.. :D )

[/quote]

No hoh hoi. Olen opiskellut biologiaa yliopistossa, enkä tiedä mikä on haima. Tärkeä sisäelin varmasti, mutta ei ole jäänyt mieleen mitä se tekee, koska ei kauheasti kiinnosta. Minulle ainakin jäävät helposti mieleen vain asiat jotka oikeasti kiinnostavat, kaiken muun opetteluun menee tuhottomasti energiaa. Varmaan muilla sama juttu? Siinäpähän sitten paheksut kaikkia ihmisiä, joita ei kiinnosta ihmisen sisäelimet, meitä on varmaan aika monta.

Vierailija
19/51 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksun salaa:

- pihistelijöitä, jotka rehvastelevat säästäväsyydellään, mutta rahaa on kuin rantarosvolla (näiden lapset eivät koskaan saa uusia vaatteita tai urheiluvälineitä, vaan jotain kulahtaneita sukulaisilla kiertäneitä varusteita, ettei tarvii rahaa vaan käyttää...)

- yksinhuoltajia

- äitejä, jotka vievät lapsensa päivähoitoon, vaikka ovat itse kotona!

- sivistymättömiä, eivät lue lehtiä, eivät tiedä maailman menosta eivätkä osaa keskustella mistään...

- rahapulan valittajia

- turhan krääsän hamstraajia

- vain pintamuotia käyttäviä teinejä, joille ulkonäkö on kaikkein tärkeintä

- besser vissereita! 

Vierailija
20/51 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä, jotka vievät lapsen päivähoitoon alle vuoden-puolentoista ikäisenä, vaikka ei olisi pakko (esim. yksinhuoltajia en tietenkään paheksu). Anteeksi. Yritän kasvaa ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän