Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi osa ammattitaitoa on kyetä myöntämään virheensä

Vierailija
11.06.2013 |

Sitten kun pystyy myöntämään, että tekee virheitä ja osaa korjata ne,alkaa vasta olla ammatitaidon huipulla. Kykenettämyys myöntää virheet on ammattitaidon puutetta. Kukaan ei ole täydellinen ja joka väittää olevansa, ei ole riittävän ammattitaitoinen. Itsekin koen olevani hyvä työssäni, mutta aina voin tulla paremmaksi. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä kommentista, aidosti. Olen tässä käynyt jo pidemmän aikaa henkistä painia itseni kanssa työsuorituksieni kanssa. Työni on sellaista, että joudun kiireaikataululla tekemään asioita, joiden mokaaminen aiheuttaa isot kulut ja ylitöitä työkavereille. (Suunnittelutyötä paineen alla.). Mokan tajuaa vasta sitten, kun korjaaminen on kallista. Jos olisi aikaa simuloida kunnolla lopputulosta etukäteen, mokia ei tapahtuisi.Oman virheen myöntäminen on haastavaa ja kuljen usein pää painuksissa monta päivää. Työ on sellaista, että ei ole "valmista reseptiä", kuinka hoitaa se. Jokainen tapaus pitää hoitaa omaan kokemukseen luottaen.

Mietin usein sitä, että pitäisikö minun vaihtaa alaa. Työssäni pitäisi olla paljon huolellisempi kuin olen ja pystyä parempaan suoritukseen ja osata aina ajatella oman työn vaikutukset ympäristöön.

Onko kohtalotovereita?

Vierailija
2/2 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 22:43"]

Kiitos tästä kommentista, aidosti. Olen tässä käynyt jo pidemmän aikaa henkistä painia itseni kanssa työsuorituksieni kanssa. Työni on sellaista, että joudun kiireaikataululla tekemään asioita, joiden mokaaminen aiheuttaa isot kulut ja ylitöitä työkavereille. (Suunnittelutyötä paineen alla.). Mokan tajuaa vasta sitten, kun korjaaminen on kallista. Jos olisi aikaa simuloida kunnolla lopputulosta etukäteen, mokia ei tapahtuisi.Oman virheen myöntäminen on haastavaa ja kuljen usein pää painuksissa monta päivää. Työ on sellaista, että ei ole "valmista reseptiä", kuinka hoitaa se. Jokainen tapaus pitää hoitaa omaan kokemukseen luottaen.

Mietin usein sitä, että pitäisikö minun vaihtaa alaa. Työssäni pitäisi olla paljon huolellisempi kuin olen ja pystyä parempaan suoritukseen ja osata aina ajatella oman työn vaikutukset ympäristöön.

Onko kohtalotovereita?

[/quote]

Kaikista ei ole kaikkeen. Mutta mitä turhaa vaihtamaan, jos sinua ei poiskaan potkita. Ei se sinun ongelmasi ole, jos tulee ylitöitä tai muuta sekoilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla