Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen kyllä aihe vapaan paras provoilija

Vierailija
11.06.2013 |

Monta sivua yleensä teidän provot tuottaa vastauksia?

Minun provot pyörii parhaillaan monta päivää etusivulla. Voisin kutsua itseäni huippuprovoilijaksi :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 18:58"]

Minäkään en nyt oikein ymmärrä, miä on provo. Kirjoitan itse täällä omaa elämääni askarruttavia asioita, muutan tietoja ja joskus tapahtumiakin tunnistamisen vuoksi. Haluan saada erilaisia vastauksia peilatakseni omien ajatusteni kohtuullisuutta. En koe kirjoittavani provoja, vaikka totuutta on joskus vain nimeksi. Minusta palstan idea on pyöritellä aiheita ja suhtautumistapoja, vaihtaa mielipiteitä ja keventää sydäntä. Ärsyttää, kun joku,pulaa hyvän keskustelun huutelemalla provoa kun se ei ole tämän jutun ydin. Ydin on se, että saadaan aikaan hyvä keskustelu.

Kehuskele mieluummin, että teet hyvä aloituksia, joista keskustellaan runsaasti. Siinä saatat olla hyvä. Provohuutelut ja niiden tehtailu huijaamisen vuoksi osoittaa vaan sen, ettet oikein kykene keskusteluun vakavisa aiheista ja ne tekevät olosi epämukavaksi.

Joskus törmää huumoriprovoihin. Ne ovat hauskoja, koska homman tietää alusta asti. Hölmöä on sen sijaa aloittaa vakavasta aiheesta keskustelu ja sitten naureskella, että omasta hatusta tämän keksin, vaikka aihe on koskettanut monen ihmisen elämää kipeästi ja tarvetta keskusteluun selvästi on. 

[/quote]

Juuri näin!

6

Vierailija
22/27 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tee tästä ketjusta vähintään kymmensivuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin kuin voitto special olympicsissä. Vaikka voitat olet silti vammainen.

Vierailija
24/27 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaprovoilen ketjuihin mukamas suuttuneena, vetoan aina "veronmaksajien rahoihin" tai siihen miten asioiden "pitää" mennä, miten ne on aina mennyt tai että kyllä "kunnon ihmisen" täytyy.. On hauskaa lyödä vettä myllyyn ja kiihdyttää keskustelua.

Vierailija
25/27 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 19:00"]

En minä vain ajattele, että minua on huijattu, jos osallistun provoketjuun. Tai jos aloitan provoketjun, en tee sitä siksi, että hihittelisin itsekseni, jos joku uskoo juttuni, vaan siksi, että on kiva saada keskustelua aikaan.

[/quote]

Samat sanat. Typerintä minusta on, kun joku alkaa jankkaamaan että ettekö nuijat tajua, tää on vain provo. Ei paljon paina oliko aloitus provo vai ei, jos aiheesta on kiva keskustella tai heittää läppää.

Helpoimmat provoiluaiheet selvästi on mamujutut ja "olen toinen nainen"-tarinat.

Vierailija
26/27 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munpa ei tarvi edes provoilla kun keksin niin hyviä aloituksia että ne pysyvät aktiivisena monta päivää muutenkin. Kuka tahansahan sitä nyt provosoimalla saa ketjut aktiiviseksi.

Vierailija
27/27 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 19:32"]

Tää on niin kuin voitto special olympicsissä. Vaikka voitat olet silti vammainen.

[/quote]

Tälle vastaukselle ei voi sanoa muuta kuin, että osui ja upposi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme