Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin mieheni facebook viestejä

Vierailija
11.06.2013 |

Luin mieheni facebook-viestejä. Tuli ilmi, että tämä oli kertonut eräälle kaverilleen pettäneensä minua erään naisen kanssa tässä kolme viikkoa sitten, kun oli ollut ryyppäämässä ja minä olin ollut kotona lapsen kanssa. Katui kuulemma syvästi tekoaan. Mies ei ole kuitenkaan minulle kertonut tästä syrjähypystä mitään ja asia loukkaa niin julmetusti. Pistää vihaksi, vaikka kuinka katuisikin tekoaan! Erota en haluaisi, mutta haluaisin selvittää asian.

Vertaistukea, kokemuksia, vinkkejä kiitos. Ajatukset on sekaisin.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 15:11"]

Mutta miehelläni on aikaisemmissakin suhteissa ollut uskollisuuden kanssa ongelmia. Hän on entinen "naistenmies" jolla on ollut naisia joka sormelle ja tämä on vasta toinen hänen vakava suhteensa. Olemme olleet yhdessä 7 vuotta.

[/quote]

Once a ladykiller, always a ladykiller. Ei kantsi solmia virallista suhdetta moiseen tyyppiin, sillä eivät ne ikinä lopeta. Sorry vaan.

[/quote]

Niin, paljon mahdollista... Olemme kuitenkin olleet yhdessä pitkään ja mieheni uskollinen, ainakin fyysisesti. Viestittelyt naisten kanssa tapahtuivat ensi kertaa suhteemme alkuaikoina ja viimeisimmät vuosi sitten, kun olin raskaana. Käsittelimme asiaa ja hän lupasi lopettaa. Vuoden olikin kiltisti, mutta sitten tapahtuikin tämä. Ehkä analysoiminen on turhaa tässä tilanteessa, sillä tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta voisiko olla että lapsen syntymä olisi saanut miehen ehkä ahdistumaan ja siksi hakemaan jännitystä muualta? Vauva on tosin nyt 9 kuukautta jo, mutta vauvan syntymän jälkeen hänen ystäväsä vitsailivat paljon siitä, kuinka mieheni on ns. "kesytetty", eikä tämä ole enää yhtä villi kuin ennen. Voisiko olla mies halusi vain näyttää ystävilleen, kokeilla omaa markkina-arvoaan?

Vierailija
22/39 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joka kerran pettää ja vielä päälle valehtelee, eihän se muuksi muutu, ei kannata pettää itseään. Kuka haluaa tuommoisen miehen, kyllä se on naisenkin oma arvonsa tunnettava.

Sehän nyt vaan on niin jios on hyvä ja onnellinen suhde, ei siihen kolmatta tarvitse hakea. Kerrasta poikki, ei tule enää myöhempiä pettymyksiä, miksi kiusata itseään jonkun törpön takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 15:26"]

Voisiko olla mies halusi vain näyttää ystävilleen, kokeilla omaa markkina-arvoaan?

[/quote]

Siinä tapuksessa vieläkin vähemmän puoliso- ja isämateriaalia. Ei kelpaa - seuraava!

Vierailija
24/39 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla typerämpää että menee muille kertomaan...katos mä ny oon tämmönen jätkä..eikä muija tiedä mitään, oot sinäkin joutunut naurunalaiseksi ilman omaa syytäsi.

Vierailija
25/39 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 15:08"]

Meillä on hyvät puhevälit ja olemme läheisiä, viihdymme toistemme seurassa. Läheisyyttä ja seksiäkin meillä on hyvin ja me molemmat olemme tyytyväisiä ja onnellisia. Juuri siksi pettäminen tulikin yllätyksenä.

[/quote]

Joidenkin ihmisten pettäminen ei riipu mitenkään parisuhteen tilasta tms, pettäminen on vaan kivaa ja hauskaa. Siksikin vähän huono tilanne: jos mies pettää sinua jo hyvinä aikoina, niin mitä hän tekee huonoina aikoina? Jos jatkat suhdettanne, niin hän tulee pettämään sinua jatkossakin. Eihän siinä, osa on ihan tyytyväisiä sellaiseenkin elämään ja suhteeseen.

Vierailija
26/39 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 15:30"]

Voiko olla typerämpää että menee muille kertomaan...katos mä ny oon tämmönen jätkä..eikä muija tiedä mitään, oot sinäkin joutunut naurunalaiseksi ilman omaa syytäsi.

[/quote]

Näihän tuo keskustelu oli edennyt. Hän jutteli erään vanhan ystävänsä kanssa aikaisemmista naisseikkailuistaan (molemmat kouluaikoina olivat olleet samanlaisia "naistenmiehiä") muistellen nuoruusvuosia. Siinä samalla hän kertoi pettäneensä, mutta lisäsi katuvansa tekoaan syvästi - vaikka eihän se tilannetta miksikään muuta.

Vierailija
27/39 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi teko on väärin. Mutta niin on sinunkin teko! sinä teit rikoksen, miehesi ei!

Tämä on hyvä muistaa kun menee toisen henkilökohtaisia viestejä lukemaan!

Uteliaisuus tappoi kissankin... näinhän sanonta menee. Miehesi olisi palanut omantunnon tuskissa kärsien itse teostaan, nyt siitä kärsit sinäkin. 

Vierailija
28/39 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska tilanne. Olen ollut itse vähän samantapaisessa... Mies oli hyvin lähellä pettämistä just kun olin raskaana. Jutteli siis erään vanhan tuttavuuden kanssa facebookissa, suunnitteli kaiken valmiiksi jne... Täysin 100% varmuutta ei edes ole oliko sitten loppujen lopuksi pettänyt vai ei, mutta pakko vaan luottaa mieheen (ja naiseen, otin häneenkin yhteyttä). Mies myös valehteli tuttavuudesta, kun joskus aiemmin siitä häneltä kyselin. 

Mutta siis aiheeseen... Sanoisin ihan suoraan kaiken mitä tiedät ja miten sen tiedät. Minusta tuollaisessa tilanteessa jos tiedät että mies valehtelee, ja olette naimisissa, on lapsia tai muuten vakava suhde, ja toinen jättää facebookin auki, niin voit ihan hyvällä omalla tunnolla lukea niitä viestejä. Mitäs valehtelee?

Jatko riippuu aika paljon miehestäsi. Onko pahoillaan? Kertooko sitten kaiken kun sanot tietäväsi sitä sun tätä? Ja tietty pystytkö itse antamaan anteeksi. Pettäminen vaikuttaa petetyn itsetuntoon ja se on sellanen asia jota ei noin vaan pysty unohtamaan, vaikka kuinka haluaisi.

Vierailija
29/39 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mikä äijä..haukkuu sua hulluksi ämmäks, pettää ja valehtelee..Ihana mies ;) Ja haluat jatkaa...Onnea vaan sulle kynnysmatto valitsemastasi elämästä ;D

Vierailija
30/39 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin vuosi sitten lukemaan oman mieheni facebookia, siellä oli sopinut tapaamisesta toisen naisen kanssa ja kehunut häntä ties kuinka paljon. Oli todella vihainen minulle, että olin mennyt hänen facebookinsa lukemaan hänen henkilökohtaisia asioita. Onhan se väärin, mutta jumaliste, en voi katua sitä mikä sai noin laajasti silmäni auki.

Ollaan koitettu selvittää asiaa, sanoo ettei ole enää ensimmäisen kerran jälkeen nähnyt naista eikä puhunut hänelle. On väärin lukea toisen viestejä, mutta luoja soikoon kuinka haluaisin mahdollisuuden lukea niitä viestejä nyt, onko edelleen lähetellyt ja keille kaikille naisille viestejä! Nykyään vaan tajuaa sulkea facebookinsa käytön jälkeen.

Raivostuttavaa epätietoisuutta.

Vierailija
31/39 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, tämä juttu saikin nyt yllättävän käänteen. Sanoin miehelleni suoraan asiasta. Hän kielsi asiaa loppuun asti ja alkoi väittämään, että mitään sellaista keskustelua hän ei ole edes koskaan käynyt! :D ja väitti että minä olen kirjoittanut hänen viestinsä facebookiin.

Vierailija
32/39 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 16:57"]

Ahaa, tämä juttu saikin nyt yllättävän käänteen. Sanoin miehelleni suoraan asiasta. Hän kielsi asiaa loppuun asti ja alkoi väittämään, että mitään sellaista keskustelua hän ei ole edes koskaan käynyt! :D ja väitti että minä olen kirjoittanut hänen viestinsä facebookiin.

[/quote]

Vie ukon tavarat ulos. Kun mies kysyy miksi ne ovat siellä,sano että itsehän ne on ulos siirtänyt. 

Vierailija
33/39 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa patologiselta valehtelijalta. En tuhlaisi enempää aikaani moiseen. Olen pahoillani puolestasi.

[/quote]

Vierailija
34/39 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 16:59"]

[/quote]

Vie ukon tavarat ulos. Kun mies kysyy miksi ne ovat siellä,sano että itsehän ne on ulos siirtänyt. 

[/quote]

Näin teen. Tuli mitta nyt täyteen.

Vierailija
35/39 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä asiaa ihmettelen. Kun te saatte selville, että puoliso käy vieraissa, miksi se pitää samantien käräyttää? Mitä hyötyä siitä teille on? Rakkausko alkaa taas kukkia, elo on auvoisaa, puoliso pyytää anteeksi ja jatkossa peittää sitten paremmin jälkensä huorareissuiltaan? Vaihtoehtona sinä päädyt ruppaiseen yksiöön lapsen kanssa parkumaan tyhjää lompakkoa ja saapumattomia elatusmaksuja? Tai teitä syytetään hulluksi ja kiistetään viimeiseen asti?

Suunnitelkaa hyvin, ennenkuin paljastatte korttinne. Jos käräytätte, käräyttäkää niin ettei siihen jää selittelyn sijaa. Älkää paljastako lukevanne sitä facebookkia. Tulostakaa se keskustelu talteen myöhempää käyttöä varten. Minä olisin tehnyt niin. Ja kenties postittanut sen tulevalle ex-anopille ihan vaan muistutukseksi, että se en sitten ollut minä, jonka vuoksi hän jatkossa näkee harvemmin lapsenlapsiaan.

Itse pidin turpani kiinni, kasasin kassaa ja jätin äijälle vain todistusaineiston ja kirjeen tiskipöydälle. Vaati itsehillintää, mutta kannatti. Kosto on suloinen, kun se tarjoillaan hyvin.

terv. kolmen yh, hyvissä väleissä ex-anopin kanssa.

Vierailija
36/39 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi kanssa ex-mies kiinni pettämisestä viesteistä, kerroin sitten lopulta, että olin lukenut viestit. Sanoi katuvansa ja haluavansa olla kanssani. Vuosi sen jälkeen erottiin, luottamus ei tullut koskaan takaisin. Hyvä, että erottiin. Olen saanut kuulla, kuinka monen muunkin kanssa on minua pettänyt.

Vierailija
37/39 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle: Miehesi kertoo ystävälleen katuvansa tekoa, mikä on sun kannalta loistojuttu! Jos mä oisin pettänyt, kieltäisin kyllä kaiken niin varmaan sinäkin. Toisaalta siis ymmärrä, jos hän ei kerro kaikkea, hän ei halua loukata sinua ja menettää sinua?

Vierailija
38/39 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:31"]

Ap:lle: Miehesi kertoo ystävälleen katuvansa tekoa, mikä on sun kannalta loistojuttu! Jos mä oisin pettänyt, kieltäisin kyllä kaiken niin varmaan sinäkin. Toisaalta siis ymmärrä, jos hän ei kerro kaikkea, hän ei halua loukata sinua ja menettää sinua?

[/quote]

Kaiken kieltäminen suoraan kysyessä ei todellakaan kerro katumuksesta tai kunnioituksesta. 

Kukapa kaverilleen sanoisi että ei kadu pettämistä.

Vierailija
39/39 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä ainakaan jätä sitä. Ja sama kaikille muille pettäjien kanssa seurusteleville. Niitä ei haluta enää koskaan vapaille markkinoille, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme