Onko äärimmäisen siveellisen ihmisen elämä tylsää?
Tai jopa ahdistavaa? Itse en osaisi tai haluaisi kieltää itseltäni nautintoja.
Kommentit (11)
Onhan se. Ainakin itsellä ollut viimeiset vuodet. Aionkin etsiä tässä sopivan panon. Naisellakin on oikeus seksuaalisuuteen
Mitä tarkoitat siveellisellä? Olen harrastanut vain avioseksiä vuosikymmenet, mikä olisi kai raamatun mittapuulla siveellistä, eikä kyllä ole ollut tylsää.
Mitä tarkoittaa äärimmäisen siveellinen?
Määrittele "äärimmäisen siveä"?
Ainakin itse koen itseni "siveäksi". En ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, en tykkää pukeutua millään tavalla paljastavasti enkä halua puhua julkisesi seksistä tai muusta intiimistä.
Ei tämä kyllä estä minua mitenkään nauttimasta vaikka seksistä oman aviomiehen kanssa avioliitossa.
Ei ole..se ettet osaa hillitä himoja on ahdistavaa. Olet helposti muiden vietävissä ja oman kyltymättömyytesi vanki.
Hyveellinen, moraalinen, eettinen, kunniallinen, nuhteeton.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikeaa kun tottuu.
Eihän siihen tarvitse totuttautua. Se tulee selkärangasta jo.
Ei tule elämä tylsäksi, kun muistaa pitää kätöset peiton päällä, siunata itsens ja puolisonsa ennen ja jälkeen. Muistaa pyhittää lepopäivän ja olla kiroilematta liiemmälti.
On myöw hyvä peittää erogeeniset alueet hyvin ja miettiä mitä muut ajattelevat.
Elämä on jännittävää, kun muut ihmiset eivät osaa olla erinomaisia kuten itse on.
Heidän paheksumiseensa käytetty aika ei mene hukkaan.
Siinä mielikuvituskin kehittyy, jos saa kasvot hehkuen samankaltaisten nypläysseurassa olettaa heidän tekemiään riettaallisia tekosiaan.
Mitään äärimmäisen siveellistä ihmistä ei ole olemassakaan. Jos on edes jokseenkin siveellinen, niin sekin on jo aikamoinen saavutus.
Kaikki ovat syntiä tehneet ja lankeilevat pineniin ja jopa suuriin synteihin parannuksenteon jälkeenkin. Näin sanoo Raamattu.
Jokainen voi määritellä oman elämänsä sisällön.Miks huolehtia/arvostella toisen.